Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Па нели со вториот буџетски ребаланс немаше да има пари за нови автобуси... или притиснаа "спонзорите"!?
Како и да е... можеме да очекуваме "најквалитетни" Кинески, Бугарски или Украински автобуси, последен крик на техниката... како се тркалаат низ Скопските изгужвани улици. Со карактеристичниот мирис на Кинески винил во внатрешноста секако.
Како и да е... можеме да очекуваме "најквалитетни" Кинески, Бугарски или Украински автобуси, последен крик на техниката... како се тркалаат низ Скопските изгужвани улици. Со карактеристичниот мирис на Кинески винил во внатрешноста секако.
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Еве, чисто да им помогнам каде да бараат... бидејќи очигледно не знаат..
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=1
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=1
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=3
http://www.man-mn.com/en/Products_and_s ... tbusse.jsp
Ахмммм... http://english.chinabuses.com/product/buses/index.html
http://www.man-mn.com/en/Products_and_s ... dbusse.jsp
http://www.scania.com/products-services ... -suburban/
http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/p ... on_new.htm
http://www.setra.de/#/en/products/multiclass/s415nf
http://www.setra.de/#/en/products/multiclass/s416nf
http://www.irisbus.com/en-uk/Acompletep ... /home.aspx (IVECO)
http://www.karosa.cz/main.php?show=city ... uage=czech
http://www.temsaavenue.com/ (Турски производител на автобуси)
http://www.temsa.com/
Нека не го мафтаат народов со некој сомнителни компании кој првпат на наш трошок ќе вежбаат како се прави двокатен автобус. (Како што беше случај со протежираната компанија која го доби тендерот)
И не ми е јасно зошто така лесно го отфрилија проектот за трамвај? Ете, можеби во моментов нема пари за таков крупен проект... но не треба да згасне комплетно. Комбиниран градски превоз со трамвај и автобус (мислам дека метро сепак би било преоптимистично и скапо) би било идеално решение за град како Скопје.
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=1
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=1
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... #chapter=3
http://www.man-mn.com/en/Products_and_s ... tbusse.jsp
Ахмммм... http://english.chinabuses.com/product/buses/index.html
http://www.man-mn.com/en/Products_and_s ... dbusse.jsp
http://www.scania.com/products-services ... -suburban/
http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/p ... on_new.htm
http://www.setra.de/#/en/products/multiclass/s415nf
http://www.setra.de/#/en/products/multiclass/s416nf
http://www.irisbus.com/en-uk/Acompletep ... /home.aspx (IVECO)
http://www.karosa.cz/main.php?show=city ... uage=czech
http://www.temsaavenue.com/ (Турски производител на автобуси)
http://www.temsa.com/
Нека не го мафтаат народов со некој сомнителни компании кој првпат на наш трошок ќе вежбаат како се прави двокатен автобус. (Како што беше случај со протежираната компанија која го доби тендерот)
И не ми е јасно зошто така лесно го отфрилија проектот за трамвај? Ете, можеби во моментов нема пари за таков крупен проект... но не треба да згасне комплетно. Комбиниран градски превоз со трамвај и автобус (мислам дека метро сепак би било преоптимистично и скапо) би било идеално решение за град како Скопје.
Last edited by alvarhanso on 02 Sep 2009, 21:51, edited 2 times in total.
Браво, Алвар.
Човек комплекс да си набие колку моќно изгледаат.
Просто да ти е мерак да се возиш во онакво нешто...
Се сложувам и дека трамвајот не би требало да се исфрли како опција, со себе носи бааги предности. Сепак, за комбинација бус-трамвај мислам дека улиците ни се претесни, освен можеби некои од булеварите. Единствено што ми паѓа на памет е да се изанализира дали е исплатливо и, ако е, во кои делови од СК бусот да се замени со трамвај. Паралелно да се движат ми се чини сеуште е физички невозможно.
Човек комплекс да си набие колку моќно изгледаат.
Просто да ти е мерак да се возиш во онакво нешто...
Се сложувам и дека трамвајот не би требало да се исфрли како опција, со себе носи бааги предности. Сепак, за комбинација бус-трамвај мислам дека улиците ни се претесни, освен можеби некои од булеварите. Единствено што ми паѓа на памет е да се изанализира дали е исплатливо и, ако е, во кои делови од СК бусот да се замени со трамвај. Паралелно да се движат ми се чини сеуште е физички невозможно.
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
Алвар се јавија од „Џенџоу јутон групација“ рекоа околу листава твоја ако може една корекција таму во средината да бутнеш..испратиле едно пликце ништо страшно мала пажња само па ако може да корегираш нели...не биди кинезофоб сеа бидна што бидна со Тајван сеа сме другарчиња...ај и рекоа за пликцето обавезно да провериш...и пази ко ке отвараш да не види некој ...знаеш какви се овие на форум МАФ-овци...
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45905
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
filipv wrote:Во мојата визија за модерно Скопје кое постои во светот на фантазиите, планот се состои во три точки:brynner wrote:Се сложувам и дека трамвајот не би требало да се исфрли како опција, со себе носи бааги предности. Сепак, за комбинација бус-трамвај мислам дека улиците ни се претесни, освен можеби некои од булеварите. Единствено што ми паѓа на памет е да се изанализира дали е исплатливо и, ако е, во кои делови од СК бусот да се замени со трамвај. Паралелно да се движат ми се чини сеуште е физички невозможно.
1. Се купуваат обични, модерни, квалитетни едноспратни автобуси. Со нив се покриваат сите линии освен потесното централно градско подрачје.
2. Потесното цетрално градско подрачје се покрива со ел. инсталација за тролејбуси (автобус на струја). Низ центар не смее на луѓето под прозор да им брчат тешки дизел возила! Во центарот се забранети автобуси.
3. Од Петровец до Сарај, од крај на крај на Скопје се пушта една единствена обична железничка линија со модерни вовчиња кои сообраќајат меѓу двете крајни станици. Со ова ќе се покрие главната маса од луѓе кои транзитираат низ Скопје, а останатите линии (1 и 2) ќе бидат дополнително растеретени. Нема више двојка за од аутокоманда до карпош. Си се качуваш на вовчето.
Mojata vizija kombinira mosne slicni zamisli kako tvoite so toa sto namesto pod tvoja tocka 2 i 3 ja bi stavil samo uste edna tocka - sovremen ednoshinski sistem....se razbira vo kombinacija so sovremeni ednospratni avtobusi navedeni pod tocka 1....
Ако заборавиме каде живееме, ова воопшто не е фантазија - напротив, интегрално гледано претставува сосема изводлив инженерски концепт за урбан транспорт. И сосема е во согласност со логиката „црна/бела мачка“ од постот на Iko во „Боинг се сели во Кина“Iko wrote:Mojata vizija kombinira mosne slicni zamisli kako tvoite so toa sto namesto pod tvoja tocka 2 i 3 ja bi stavil samo uste edna tocka - sovremen ednoshinski sistem....se razbira vo kombinacija so sovremeni ednospratni avtobusi navedeni pod tocka 1....filipv wrote:Во мојата визија за модерно Скопје кое постои во светот на фантазиите, планот се состои во три точки:
1. Се купуваат обични, модерни, квалитетни едноспратни автобуси. Со нив се покриваат сите линии освен потесното централно градско подрачје.
2. Потесното цетрално градско подрачје се покрива со ел. инсталација за тролејбуси (автобус на струја). Низ центар не смее на луѓето под прозор да им брчат тешки дизел возила! Во центарот се забранети автобуси.
3. Од Петровец до Сарај, од крај на крај на Скопје се пушта една единствена обична железничка линија со модерни вовчиња кои сообраќајат меѓу двете крајни станици. Со ова ќе се покрие главната маса од луѓе кои транзитираат низ Скопје, а останатите линии (1 и 2) ќе бидат дополнително растеретени. Нема више двојка за од аутокоманда до карпош. Си се качуваш на вовчето.
Наш пријатељ Valter је велики дупаџијаValter wrote:Алвар се јавија од „Џенџоу јутон групација“ рекоа околу листава твоја ако може една корекција таму во средината да бутнеш..испратиле едно пликце ништо страшно мала пажња само па ако може да корегираш нели...не биди кинезофоб сеа бидна што бидна со Тајван сеа сме другарчиња...ај и рекоа за пликцето обавезно да провериш...и пази ко ке отвараш да не види некој ...знаеш какви се овие на форум МАФ-овци...
Ал‘ код Alvara нема трте-мрте...
(Вечна слава Жики Павловићу!...)
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Ооооооо.... Xie xie на ковертот. Слушајте дечки, Кинезиве и не се така лоши. Ипак, ново си е ново... да не го тупиме.Valter wrote:Алвар се јавија од „Џенџоу јутон групација“ рекоа околу листава твоја ако може една корекција таму во средината да бутнеш..испратиле едно пликце ништо страшно мала пажња само па ако може да корегираш нели...не биди кинезофоб сеа бидна што бидна со Тајван сеа сме другарчиња...ај и рекоа за пликцето обавезно да провериш...и пази ко ке отвараш да не види некој ...знаеш какви се овие на форум МАФ-овци...
(види го мојот претходен пост т.е листата)
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6119
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
Да да .Сега личи.Накнадно си пофален во ЦК директно на КП и не можат само да се решат кој орден да ти го доделат.Ке бидеш известенalvarhanso wrote: Ооооооо.... Xie xie на ковертот. Слушајте дечки, Кинезиве и не се така лоши. Ипак, ново си е ново... да не го тупиме.
(види го мојот претходен пост т.е листата)
ПС ја се убив барајќи а не можев да најдам за овие линк...
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Дробен џигер од елен капиталец, сецкан пенис од тигар или панда, сушени очи од волк или лисица, ситно мелен рог од носорог.... а ние како ширум познати факмани, ќе си земеме една порција homo sapiens "од трите подолгото" за потенција и долг живот.Valter wrote:Алтернативна медицина бре...
Last edited by alvarhanso on 03 Sep 2009, 11:00, edited 1 time in total.
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6119
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Колку што знам , дадени се само банкарски гаранции во висина од 20% за трите авиони.
До сега не е ништо платено , а шпанците бараа да се дадат банкарски гаранции и за другите 80%.
Не знам какава е постапката за банкарски гаранции , т.е. дали треба да се вложат пари за да ти дадат банкарска гаранција.
Можеби сега го смениле договорот , па овие два ќе ги платат во кеш , а за третиот ќе почекаме за следната година.
До сега не е ништо платено , а шпанците бараа да се дадат банкарски гаранции и за другите 80%.
Не знам какава е постапката за банкарски гаранции , т.е. дали треба да се вложат пари за да ти дадат банкарска гаранција.
Можеби сега го смениле договорот , па овие два ќе ги платат во кеш , а за третиот ќе почекаме за следната година.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33517
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Нова владина одлука за автобуси за Скопје
Наместо 302 автобуса, ќе се купуваат 202 двокатни и 100 едноподни.
Наместо 302 двокатни автобуси Владата сега планира да купи 202 даблдекери и 100 едноподни автобуси. Ова е најновата владина одлука по неодамнешното поништување на тендерот за набавка на 302 двокатни автобуса. За даблдекерите Министерството за транспорт и врски веќе распишало нов тендер, во кој бара 200 двокатни автобуси од затворен тип и два отворени автобуса. Наскоро ќе се распише тендер и за набавка на 100 едноподни автобуси и тоа 80 од нив соло, четири зглобни и 16 минибуси. Од ресорното Министерство вчера накусо објаснија дека промената во набавката во однос на претходните три се должи на согледаните искажани потреби на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ и согласно владината одлука.
Од Министерството вчера не беа достапни да дообјаснат дали условите во тендерот ќе бидат исти како и во досегашните три неуспешни тендери, ниту, пак, да прецизираат на кој начин ќе се изврши финансирањето на набавката со оглед на неодамнешните најави за намалување на Буџетот за овој владин проект.
Овој тендер следува по три неуспешни јавни набавки. Првиот обид официјално пропадна, бидејќи ниту една фирма не го понудила бараниот ретро изглед на автобусите. Вториот тендер се поништи оти ниту една компанија не достави банкарска гаранција, освен словенечката компанија, која не влезе во игра поради превисоката понуда од 111 милиони евра за производство на 302 даблдекери. Третиот, всушност, и последен тендер пропадна речиси по острите реакции во јавноста од страна на партијата на Љубе Бошкоски дека избраната понуда на кинеската компанија „Џенгџоу јутонг“ е превисока, а истовремено и по обвинувањата дека тендерот е наместен, со цел да се офајди некој од владините функционери и луѓето блиски до нив. Официјалното образложение од Министерството за поништување на тендерот беше, всушност, одлуката на државната Комисија по жалби за јавни набавки, според која, избраната понуда не го гарантирала бараниот термин за испорака на автобусите.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=1018 ... D78B8912F9
Наместо 302 автобуса, ќе се купуваат 202 двокатни и 100 едноподни.
Наместо 302 двокатни автобуси Владата сега планира да купи 202 даблдекери и 100 едноподни автобуси. Ова е најновата владина одлука по неодамнешното поништување на тендерот за набавка на 302 двокатни автобуса. За даблдекерите Министерството за транспорт и врски веќе распишало нов тендер, во кој бара 200 двокатни автобуси од затворен тип и два отворени автобуса. Наскоро ќе се распише тендер и за набавка на 100 едноподни автобуси и тоа 80 од нив соло, четири зглобни и 16 минибуси. Од ресорното Министерство вчера накусо објаснија дека промената во набавката во однос на претходните три се должи на согледаните искажани потреби на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ и согласно владината одлука.
Од Министерството вчера не беа достапни да дообјаснат дали условите во тендерот ќе бидат исти како и во досегашните три неуспешни тендери, ниту, пак, да прецизираат на кој начин ќе се изврши финансирањето на набавката со оглед на неодамнешните најави за намалување на Буџетот за овој владин проект.
Овој тендер следува по три неуспешни јавни набавки. Првиот обид официјално пропадна, бидејќи ниту една фирма не го понудила бараниот ретро изглед на автобусите. Вториот тендер се поништи оти ниту една компанија не достави банкарска гаранција, освен словенечката компанија, која не влезе во игра поради превисоката понуда од 111 милиони евра за производство на 302 даблдекери. Третиот, всушност, и последен тендер пропадна речиси по острите реакции во јавноста од страна на партијата на Љубе Бошкоски дека избраната понуда на кинеската компанија „Џенгџоу јутонг“ е превисока, а истовремено и по обвинувањата дека тендерот е наместен, со цел да се офајди некој од владините функционери и луѓето блиски до нив. Официјалното образложение од Министерството за поништување на тендерот беше, всушност, одлуката на државната Комисија по жалби за јавни набавки, според која, избраната понуда не го гарантирала бараниот термин за испорака на автобусите.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=1018 ... D78B8912F9
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] and 10 guests