На каде се движиме?
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: На каде се движиме?
толку му беше проекто голем на почетокот требаше да биде 2 недели работа но испадна многу подолго. Инаку кога сме кај Кромбер и Шуберг инаку германскиот газда го избрака поранешното раководство мене што ме отпушти бидејки тие направиле проневера од 6 милони евра, на пример мене ме водеја вработен цела една година и на мое име беа подигнати 350 илјади денари или некој на мое име си ја земал плата од 30 илјади денари само не бев јас вака искористен туку еден куп луге беа искористени на овој начин .
Но на крајот и тие ,менаџерите беа избркани од работа кармата си работи
Но на крајот и тие ,менаџерите беа избркани од работа кармата си работи
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14213
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Абе Кочка правдата забавува ама не заборава, не џабе рекле старите, ако праеле такви шашми баш ми е мерак што ги фатиле со смкнати гаќи, може и кривично да ги гонат и да ги опашаат убаво
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: На каде се движиме?
можи оти си воделе двојно книговодство, си переја пари со храната со превозот , сепак кромберг е фирма подржана од владата затоа и такви работи се случуват со менаџеритеkaramba wrote:Абе Кочка правдата забавува ама не заборава, не џабе рекле старите, ако праеле такви шашми баш ми е мерак што ги фатиле со смкнати гаќи, може и кривично да ги гонат и да ги опашаат убаво
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- Zoran MAF
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6627
- Joined: 02 Jul 2014, 19:44
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Игор аман жити мене.IgorMKD wrote:Заш отказ бе Кочка, да не ги клецкаше со глаголицата и менаџерите во РЕК-от?kocov wrote:тешко дека бидам директор на РЕК си добив отказ таму во четвртокот, инаку за рек битола ако ме прашваш веке е изваден максимумот што можи да го даде како централа исто како и од рудниците со јаглен кој веке си снемува или пак се копа јаглен со лош квалитет на пример годишно се троши 4 милони тони на јаглен за котлите е сега се користи плус 2милони тони на мазут годишно за загревање на тие котли , до кога така ке се оди вака не се знај, останува да видиме, но и тоа е при крај .karamba wrote:Boga mi fala mu na boga sto ke budat razgoleni cupista, zamisli Kocka da se razvie LGBT zaednicava do togas epten epten i da bidat pederista razgoleni so patlaci da mavtaat...
Kako ke bide situacijata vo Veles, Kumanovo i Kriva Palanka, i kako ke dvizi gorivoto togas i koi se sansite ti da bides direktor vo REK-ot ebago?
Инаку какви створови има таму последно нешто што им смета е глаголица.
Има многу мудреци
прочитајте ја пораката на казанчето.
Mijak 2
Si vis pacem, para bellum. Хочешь мира - готовься к войне
Si vis pacem, para bellum. Хочешь мира - готовься к войне
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: На каде се движиме?
Оваа е во што го стави зоран е од блок командите, а оваа е во СДЈ( Служба за дотур на јаглен ) инаку шипката што е швајцована долу на вратата служи да се држи работникот дур клечи и врши нужда изум од почетокот на 80 тите
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- Zoran MAF
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6627
- Joined: 02 Jul 2014, 19:44
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Ликот на фирмата се огледува на ова Огледало.
Mijak 2
Si vis pacem, para bellum. Хочешь мира - готовься к войне
Si vis pacem, para bellum. Хочешь мира - готовься к войне
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33412
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Ova zemlja regiona je raj za investitore i pakao za radnike
http://www.newsweek.rs/region/74249-ova ... dnike.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oд неколку луѓе го имам чуено ова за Dräxlmaier, тешко дека во реалност вработениве се среќни како чоеков на нивната веб страна.
http://www.newsweek.rs/region/74249-ova ... dnike.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oд неколку луѓе го имам чуено ова за Dräxlmaier, тешко дека во реалност вработениве се среќни како чоеков на нивната веб страна.
- James
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14396
- Joined: 30 Jun 2011, 17:07
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Ne me svakjajte pogresno bez politikata vo ova daleku e od sjajno ama vo odnos na toa sto bese prethodno i nasive gazdi e golema razlika.
Pred se tekstov e pretenciozen i poln BS. Se vozat u setri na extra bus znaci koska avtobusi. Nema vrska deka stojat sedat site i uste krstarat istite po cel grad gi sobiraat za da im bide poblisku. Hrana imaat tamu obezbedeno vo menza ,tocno deka rabotat za 13 000 ama so jadenje i prevoz nemaat nikakvi troskovi. Ja rabotev za istite pari so moj trosok za hrana i pat vo sk. E sea deka rabotat i saboti i praznici rabotat ama im plakjaat, za razlika od domasnive biznismeni so im baraat k15 da go vratat. Cak i toa e opcionalno ili u smisol ne mora da does ama ako ne does nema da da se pokazes kaj menadzerot (koi patem se nasi podlizurkovci so targeti. Onie podobrite zavrsuat i bez prekuvremeno ama groto edinstveno resenie im e toa).
Pauzite tocno si baraat navreme i imaat 5 min za cigara i 20 min da jadat ama gi imaat. Ne e sjajno ama vo odnos na toa sto prethodno rabotele ova e normalno.
Problemot po mene e sto lugjeto ocekuvaa germanski plati. Za taka ke si otvorele fabrika vo germanija. Tekstov vo najmala raka e senzacionalizam. Daleku e od Germanija ama pak vo odnos na se sto sme imale dosega e Japan.
Inaku da daleku deka se srekjni, ama realno sakavme kapitalizam dobivme kapitalizam.
Pred se tekstov e pretenciozen i poln BS. Se vozat u setri na extra bus znaci koska avtobusi. Nema vrska deka stojat sedat site i uste krstarat istite po cel grad gi sobiraat za da im bide poblisku. Hrana imaat tamu obezbedeno vo menza ,tocno deka rabotat za 13 000 ama so jadenje i prevoz nemaat nikakvi troskovi. Ja rabotev za istite pari so moj trosok za hrana i pat vo sk. E sea deka rabotat i saboti i praznici rabotat ama im plakjaat, za razlika od domasnive biznismeni so im baraat k15 da go vratat. Cak i toa e opcionalno ili u smisol ne mora da does ama ako ne does nema da da se pokazes kaj menadzerot (koi patem se nasi podlizurkovci so targeti. Onie podobrite zavrsuat i bez prekuvremeno ama groto edinstveno resenie im e toa).
Pauzite tocno si baraat navreme i imaat 5 min za cigara i 20 min da jadat ama gi imaat. Ne e sjajno ama vo odnos na toa sto prethodno rabotele ova e normalno.
Problemot po mene e sto lugjeto ocekuvaa germanski plati. Za taka ke si otvorele fabrika vo germanija. Tekstov vo najmala raka e senzacionalizam. Daleku e od Germanija ama pak vo odnos na se sto sme imale dosega e Japan.
Inaku da daleku deka se srekjni, ama realno sakavme kapitalizam dobivme kapitalizam.
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Па сега, во сите источноевропски земји ситуацијава со странски инвестиции е горе - долу иста....
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33412
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Не верувам дека очекувале германски плати, но претпоставувам и дека не очекувале германска дисциплина и продуктивност за плата која изнесува колку една дневница во западна Европа.
Плата која патем "инвеститорот" го чини peanuts со оглед дека сите ние, од наш буџет плаќаме земјиште, комуналии, придонеси и др. за вработените (и нивните газди) во овие greenfield инвестиции.
Друга работа која ме интересира е, колку пати до сега ги има посетено трудова инспекција странскиве инвеститори? Со оглед на честите поплаки за овие компании.
Плата која патем "инвеститорот" го чини peanuts со оглед дека сите ние, од наш буџет плаќаме земјиште, комуналии, придонеси и др. за вработените (и нивните газди) во овие greenfield инвестиции.
Друга работа која ме интересира е, колку пати до сега ги има посетено трудова инспекција странскиве инвеститори? Со оглед на честите поплаки за овие компании.
- МАРТИН
- Капетан на А380
- Posts: 1383
- Joined: 02 Jun 2010, 07:40
- Contact:
Re: На каде се движиме?
А кој рече дека се чисто странски инвестициии? Знаете кај треба да се обратите за да се вработите во битолстака Кромберг?alvarhanso wrote:Не верувам дека очекувале германски плати, но претпоставувам и дека не очекувале германска дисциплина и продуктивност за плата која изнесува колку една дневница во западна Европа.
Плата која патем "инвеститорот" го чини peanuts со оглед дека сите ние, од наш буџет плаќаме земјиште, комуналии, придонеси и др. за вработените (и нивните газди) во овие greenfield инвестиции.
Друга работа која ме интересира е, колку пати до сега ги има посетено трудова инспекција странскиве инвеститори?
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33412
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Да, веројатно требаше тоа да го ставам под наводници.
- James
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14396
- Joined: 30 Jun 2011, 17:07
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Za toa rekov kapitalizam. Se sto nabroja pogore e tocno za zal, no i edinstveno so koe bi mozele da konkurirame kako destinacija. Vo sprotivno sekogas gi imaat romanija moldavija i ostala mizerija. Se dodeka nie se zamarame cij e pogolem na balkanot i koj prv stignal ili e starosedelec ima da go c*came kaj ovie. I ako taka ni treba.
Last edited by James on 12 Jun 2016, 20:22, edited 1 time in total.
- Goust
- Падобранец
- Posts: 89
- Joined: 21 Sep 2011, 20:55
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Јас работев 1 година во дрекселмаер и оваа што е пишано во текстот е скоро точно освен за автобусите многу ретко се случува за некој да нема место, ако одиш на работа од понеделник до петок платата се движе од 11500 до 12000, а со саботини до максимум 14000. Паузи имаш на 2 пати по 5 мин и една пауза за јадење од 20 мин која додека да отидеш до мензата и додека чекаш ред поминуваат 5 мин. Работата и однесувањето на надредените е копија од овој клип http://www.youtube.com/watch?v=DfGs2Y5WJ14
Last edited by Goust on 12 Jun 2016, 20:24, edited 2 times in total.
- МАРТИН
- Капетан на А380
- Posts: 1383
- Joined: 02 Jun 2010, 07:40
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Инаку јавна тајна е дека кога дошле "странскиве инвеститори" и кога преговарале кај г(К)радоначалникот измеѓу другото замислата била плата од 300 евра..арно ама овај нашио рипнал и тврдел дека и 200 е многу, а да погодете колкава беше платата пред 2- 3 месеци?
- James
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14396
- Joined: 30 Jun 2011, 17:07
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Za da ne ja napraat vo veles. Taka si funkcionira toa. Koa ke udris 2 i 2 fakticki nasi lugje ne onaduvaat kako ovoj gore i tie ,,menadzercinjata,, strancite se edinstveno dovolno pametni da ne odbijat takva ponuda.
- МАРТИН
- Капетан на А380
- Posts: 1383
- Joined: 02 Jun 2010, 07:40
- Contact:
Re: На каде се движиме?
Епа зато, ако летово одите Германија не се срамете да порачате во мекдоналдс на македонски...
- EUROINVEST
- Едриличар
- Posts: 251
- Joined: 14 Apr 2010, 06:49
- Contact:
Re: На каде се движиме?
isti K e i Gentherm - Prilep ... gi prakaat lugeto vo Ukraina na obuka . Nekoe mesto blisku do Ungarska granica. So avtobusi gi nosat od pp preku tabanovce , belgrad ungarija za ukraina. Izgovor e deka e za obuka. 3 meseci se odi vo ukraina kade platata ti e 10400 den i taa e fiksna plata plus im plakaat od vlada na RM za oddvoen zivot uste 70 % od prosecna plata. Im doaga na lugeto za nekoi 3 meseci po 1000 eur. Gi vrakaat ovde i gi nosat na rabota.... pola od tie sto bile vo ukraina sedat doma i zemaat plata radi toa so ne se gotovi halite za pr-vo ili opremata ne e instalirana. 140 dusi poradi toa sto ne im bese obezbedena rabota koga se vratija im ponudija pak da se vratat vo Ukraina ili da si odat od rabota. Nekoi prifatija nekoi gi izbrkaja. Gi jadat lugeto kako sakaat ... si igraat so niv za 10.000 den i to e to
- МАРТИН
- Капетан на А380
- Posts: 1383
- Joined: 02 Jun 2010, 07:40
- Contact:
Re: На каде се движиме?
како тоа странска инвестиција а државата му исплаќа пари
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45808
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: На каде се движиме?
E pa dragi moi "Gospoda" - ne vi chineshe samoupraven socijalizam koga samite rabotnici odluchuvaa za sudbinata na svoite fabriki...nekjevte vekje da ste "Drugari"...bujrum, sega uzhivajte vo pridobivkite na ekstenzivniot kapitalizam (poshto kaj nas nema shansa da se razvie kvaliteten intenziven)...sega ne kukajte i lelekajte...tražli ste - gledajte!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests