Балканот низ геополитичка призма

Неврзани работи кои и немаат баш многу врска со авијацијата.
Simple chit chat for things that may not really correspond with aviation.
James
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise

Re: Балканот низ геополитичка призма

Post by James »

Abe a na MRT ako dodadat severna kratenkata mnogu zaebana ke ispadne
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот

Post by alvarhanso »

:lol:

Со ред, прво СДСМ треба да се преименува во СДССМ. :D
James
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise

Post by James »

Use onie ss ko gromcinja da gi staat i taman.
Вељо
Капетан на А380
Капетан на А380

Post by Вељо »

alvarhanso wrote:Изгледа и МПЦ ќе ја спакуваат вака или онака.

https://makfax.com.mk/makedonija/%D0%B2 ... %B0%D1%80/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://kanal5.com.mk/articles/338118/v ... m=daily.mk" onclick="window.open(this.href);return false;
"Crkvata vo Skopje" poise mi zvuci na politicar nego na Pop...kade ste videle kaj Katolicite etnichki predznaci dodusha oni se strogo centralizirani za razlika od Pravoslavcite,no sepak ova li propovedashe Isus Hristos,ova li se orginernite Hristovi uchenja???Pa koa kje mi tekne kako chatat tenkovi,helikopteri,podmornici i sto uste ne jeza me fakja.
Вељо
Капетан на А380
Капетан на А380

Post by Вељо »

https://off.net.mk/lokalno/balkanshtina ... tna-smisla" onclick="window.open(this.href);return false;
:)
Iko
Тест пилот
Тест пилот

Post by Iko »

alvarhanso wrote:
Iko wrote:...a ako vekje moram da bidam pomegju R. Severna Makedonija i Makedonec i Makedonski od edna, i BJRM i Slavo-Skopjanin i Slavo-Skopski od druga strana - onda mislam deka prvata opcija e podobra...

Да го видам денот кога грчката администрација и народ ќе почнат да не ослувуваат со Македонци (со какво и да е потекло) наместо Скопјани како до сега. :)

https://a1on.mk/archives/906988" onclick="window.open(this.href);return false;
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот

Post by alvarhanso »

Но никаде не спомена Македонци.
Iko
Тест пилот
Тест пилот

Post by Iko »

Poleka sea i ti, ne go teraj chovekot na samoubivstveni intencii...:lol:
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот

Post by alvarhanso »

1. The agreement fully corresponds to the national line for a complex designation with a geographical designation for erga omnes use, which has been maintained for 20 years.

2. Acceptance of erga omnes is a great diplomatic success for Greece, as it has not been accepted as a basis for discussion in the past. This means that our neighbors will not only use the agreed name in their international relations, international organizations, international fora and international documents, but also within the country.

3. The name "Republic of Northern Macedonia", which will be recognized in our country as "Severna Makedonja", ends the irredentism of the name "Republic of Macedonia", which constituted the constitutional name of the neighbor and with which it had already recognized by more than 140 bilateral states, including the US, Russia and China.

4. The government, however, succeeded not only in accepting the erga omnes but also in the obligation of the neighbor to proceed directly to a constitutional revision.

5. The constitutional revision is a huge victory for Greece, as it was not on the national line, as it has been for the past 20 years and was followed by all the subsequent PASOK and SW governments, but it was the red line of the current government, and that never has previously agreed to change its constitution under an international agreement.

6. The agreement provides for Greece to proceed with ratification only after the constitutional review in the neighboring country has been completed. The invitation to NATO and the opening of EU funds will be carried out by ratification by the Macedonian parliament of the Convention but its accession to both organizations will be done after the constitutional revision, as the invitation explicitly states that it is void if it is not the condition of the review is met.

7. With this agreement, we take back our history, symbols and tradition, since in the agreement the neighboring country expressly accepts the distinction between the Greek Macedonians, their ancient Greek culture, their language and the region in which they live one and the people of that country with their own history, linguistic and cultural characteristics on the other (see Article 7 below).

8. The name will be registered in the Macedonian constitution with the necessary revision. At the same time, the more than 140 countries that recognize the country nowadays with the term Macedonia will recognize it as Northern Macedonia.

9. The name completely separates this country from Greek Macedonia and its three regions (Eastern, Central, Western).

10. The end of irresponsibility is confirmed in the most formal way as guarantees are given in the most explicit and unequivocal way of eliminating, preventing and suppressing all sorts of irrational rhetoric and actions, whether coming from public or private entities.

11. It was ensured that all irrational references were deleted from the neighbor's constitution. For example, a) replace the article for the support of their homogeneity, faithfully copying the corresponding chapter in the Greek Constitution. In this context, references to protection of "Macedonian minorities" are removed in neighboring countries; b) the article on border protection is replaced by deleting any problematic references; c) any even implicit historical references to irredentist views in the Preamble of the Constitution are removed.

12. The agreement provides that citizenship / citizenship in Northern Macedonia will be Macedonian / citizen of the Republic of North Macedonia. This unified term replaces the simple "Macedonian" currently on travel documents, so it is a clear improvement.
Greece will recognize citizenship / citizenship as "citizens of Severna Makedonja".
It is noted that the term "nationality" is different from ethnicity. Consequently, the agreement does not recognize ethnicity / nation, but the right of self-identification of the neighbor's citizens. Article 7 of the agreement states that our citizens have the ability to continue to identify our neighbors with whatever term they use. (see Article 7 below)

13. Our neighbors have already changed their airport name, their motorway and their stadium. There will be either exchange of statues with the Municipality of Thessaloniki or if the exchange does not take place, the agreement foresees that the neighboring country will place plaques on statues and monuments to make it clear that they are symbols of Greek culture (eg Skopje's square will have an inscription that it refers to the Hellenistic period and will be marked as symbolizing the friendship of Greece - Macedonia).

14. Although the language "Macedonian language" had been recognized by Greece within the UN since 1977, the agreement contains the additional clear wording that it belongs to the family of the Slavic Slavic languages, as well as the explicit record that the This language is separated from ancient Greek culture and the Greek-Macedonian linguistic heritage.

15. All aggressive determinations of governmental and wider public institutions, as well as state-funded, homeland / cultural organizations will be defined by the term "of Northern Macedonia", while the definition of "Macedonia" is abolished.

16. A Working Group of Experts will be established, which will have to deal with trademark issues from 2019 and within 3 years.

The international environment

The government began negotiating an international status quo in which the term "Macedonia" was already included in the name of the neighbor as it was used in international organizations and in all international fora, as was also shown by the 1995 Interim Binding Agreement, according to which the name of the neighbor was Former Yugoslav Republic of Macedonia.
In addition, more than 140 states (including China, Russia and the United States) recognized Macedonia under its constitutional name, the Republic of Macedonia, and Macedonian citizens as Macedonians. The UN International Court of Justice in 2011 had issued a decision with unfavorable aspects for Greece as to the actions that led to the failure to send an invitation to Macedonia to join NATO. This international environment was worse than what previous governments have been called upon to negotiate.

Article 7 of the Agreement

1. The Parties recognize that their mutual understanding of the terms "Macedonia" and "Macedonian / Macedonian" refers to a different historical context and cultural heritage.

2. Concerning the First Part, these terms mean not only the area and population of the northern area of ​​the First Part, but also their characteristics, as well as the Greek culture, history, culture and heritage of this region from antiquity to today.

3. With respect to the Second Part, these terms shall mean the territory, language, population and characteristics of their own history, culture and heritage distinctly different from those referred to in Article 7 (2).

4. The Second Part notes that its official language, the Macedonian language, belongs to the group of Slavic Slavic languages. The Parties note that the official language and other characteristics of the Second Part are unrelated to the ancient Greek culture, history, culture and heritage of the northern area of ​​the First Part.

5. Nothing in this Agreement is intended to underestimate in any way or modify or affect the use of the citizens of any Party
Πηγή: Maximos: This is the agreement - Northern Macedonia, Macedonian ethnicity and language
aviationless
Капетан на B737
Капетан на B737

Post by aviationless »

Ne dozvoluvajte nikoj da ve manipulira so muabet deka ova bilo dobra opcija, ne e i nikogas nema da bide dobra opcija bilo koja druga osven Makedonija za Makedoncite. Granicite si se zagarantirani so i bez Nato, razlika e samo so ke bideme validna ruska meta ako vlezeme vo taa fasisticka organizacija.Taka da bez razlika koj i da kroi planovi za tuka moze da poljubi samo dupe na narodot
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот

Post by dragan_mig31 »

aviationless wrote:Ne dozvoluvajte nikoj da ve manipulira so muabet deka ova bilo dobra opcija, ne e i nikogas nema da bide dobra opcija bilo koja druga osven Makedonija za Makedoncite. Granicite si se zagarantirani so i bez Nato, razlika e samo so ke bideme validna ruska meta ako vlezeme vo taa fasisticka organizacija.Taka da bez razlika koj i da kroi planovi za tuka moze da poljubi samo dupe na narodot

Makedonija na makedoncite?A tie so ne se makedonci i ziveat ovde?A gi ima mnogu poise od so mislis?
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
aviationless
Капетан на B737
Капетан на B737

Post by aviationless »

Tie imaat pravo na samoopredeluvanje i da gi uzivaat istite prava kako Makedoncite, da gi pocituvaat tie prava i da go pocityvaat mislenje na mnozinstvo i ustavot na R. M, vo slucaj da ne im se svigja mislenjeto na mnozinstvoto i site malcinstva se solidaliziraat so istite onie so krenaa puska na Makedonija pred ne mnogu vreme, granicnite premini se otvoreni a dokolku neznaat kade se ke im se objasnat dopolnitelno. Za dusmanite na ovaa zemja nema mesto vo nejze, koga e najpotrebno i zarija noz vo grb na zemjata sto gi rani so godini. Makedonija na Makedoncite.
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот

Post by dragan_mig31 »

Toa samo u vlazhnite sonishta na prosecniot makedonec nacionalist ;) bez navreda ;)
Iko
Тест пилот
Тест пилот

Post by Iko »

aviationless wrote:Ne dozvoluvajte nikoj da ve manipulira so muabet deka ova bilo dobra opcija, ne e i nikogas nema da bide dobra opcija bilo koja druga osven Makedonija za Makedoncite. Granicite si se zagarantirani so i bez Nato, razlika e samo so ke bideme validna ruska meta ako vlezeme vo taa fasisticka organizacija.Taka da bez razlika koj i da kroi planovi za tuka moze da poljubi samo dupe na narodot

Chek, samo edno prashanje...koj kje gi garantira granicite? ARM i Makedonskiot narod? "Bratska" Rusija i Megjunarodnoto Pravo?

http://www.youtube.com/watch?v=wcinzmfZeCc" onclick="window.open(this.href);return false;
James
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise

Post by James »

https://twitter.com/Russian_Emb_MKD/sta ... 3412766720" onclick="window.open(this.href);return false;

Aj sea de, Ruskata ambasada demantira deka go pozdravile dogovorot. :)
aviationless wrote:Tie imaat pravo na samoopredeluvanje
Kolega ova e loso skockano, ako imaat pravo na samoopredeluvanje....
aviationless
Капетан на B737
Капетан на B737

Post by aviationless »

Na siroko moze da ka terame kolku NATO moze da garantira i kolku nemoze i kolku nie ke si ja branime i kolku nema. Jas znam deka NATO clenki kako Bugarija, Albanija i Grcija NE moze da go garantiraat teritorijalniot integritet na mojata drzava... i da ne sakam da bidam vo voena alijansa so istite onie sto vo sekoj moment na pogolema pizdarija ke go svrtat grbot na mojata zemja isto kako i malcinstvata momentalno. Dragan dali toa ako covek si ja saka svojata drzava pod default e nacionalist, za kakov vid na nacionalist se smeta toa? Za zatupen prosecno zakrzlaven covek so mozokot? Jas iskreno ne mislev deka takva definicija ke dades... ova e jadno na ovoj nacin se vadat onie ultra liberaski ligavj stvorenja u fazon na anima dundi, lgbt i ostala ateo budisticka bagra unazad godini i godini... a znam deka ti ne si takov.
Iko
Тест пилот
Тест пилот

Post by Iko »

Vie bre majku mu stara, nikako da se pomirite so notorniot istoriski fakt deka proektot Makedonija e vo svojata konechnost - tazhna prikazna za eden mizeren, totalen, apsoluten neuspeh (ko vprochem i ultimativno sekoj ostanat Balkanski proekt)?

Nema veze...ajde da malce djuskame...

http://www.youtube.com/watch?v=Y4pOIndfTzI" onclick="window.open(this.href);return false;
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот

Post by dragan_mig31 »

aviationless wrote: Dragan dali toa ako covek si ja saka svojata drzava pod default e nacionalist, za kakov vid na nacionalist se smeta toa? Za zatupen prosecno zakrzlaven covek so mozokot? Jas iskreno ne mislev deka takva definicija ke dades... ova e jadno na ovoj nacin se vadat onie ultra liberaski ligavj stvorenja u fazon na anima dundi, lgbt i ostala ateo budisticka bagra unazad godini i godini... a znam deka ti ne si takov.

Nema problem so sakanje na svojata zemja.Problemot nastanue koa se prodavaat muda za bubrezi so fashisticki prizvuk.Narocito u zemja u koja skoro 50% od narodot ne e makedonski.
Iko
Тест пилот
Тест пилот

Post by Iko »

Vo seto toa ludilo edno ne mozham da svatam kaj Makedonskive über "patriotishta"...frlaat so godini so drvja i kamenja po NATO i EU - i deklarativno molat Boga nikad da ne vlezeme tamu...a vo isto vreme, se iskrshija site dupe preku glava odreda da zemat Bugarski pasoshi za da zduvnat tokmu vo NATO i EU zemji...toa ne mozham da go razberam nikako...
James
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise

Post by James »

https://365.com.mk/283671/atina-go-obja ... r-za-imeto" onclick="window.open(this.href);return false;

tuto kompleto dogovorot