Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Значи приказната е едноставна...Со стариот мој го крстосуваме Западен Балкан пред два месеца и оп изненадување... Гром од ведро небо... Пред само зајдисонце покрај патот гледам несекојдневна глетка. Моментално се запира и се овековечува изненадувањето кое влегло во служба кога тато ми имал само седум години а својата служба ја завршило кога он бил уште млад дечко во 1974 година т.е. цели 5 години пред јас воопшто да се родам... И така, цели 36 години (!!!) подоцна т.е. 36 години по крајот на својата оперативна служба лепотанов ме изненади а јас му ветив дека кариерата ќе ја заврши на страните на светските магазини како и што доликува на еден така отпорен на времето мангуп Да не должам, батките од МАФ први ќе ја прочитаат сторијата и ќе ги видат фотографиите кои денес ги проследив и до специјализираните медиуми ширум светот... Уживајте браќа
REMAINS OF EXTREMELLY RARE S-55-7 ASW HELICOPTER NOTED IN SERBIA
The remains of extremely rare Yugoslav Air Force S-55-7 ASW helicopter have been noted recently at the entrance of the small Serbian town of Sevojno, located in Zlatibor District, western Serbia. Although in a very poor condition and thrown next to the regional road Pozega-Uzice the airframe still shows fading Yugoslav Air Force insignia and serial 11905 that identifies the aircraft as S-55-7, the first ASW-role aircraft operated by the former Yugoslavia. Originally designated Westland Whirlwind HAS.7 and locally designated S-55-7, a total of six aircraft have been delivered to Yugoslavia in 1959 all of them powered by a single air-cooled 14-cylinder Alvis Leonides Majo 755/1 Mk 155 piston engine. Two HAS.7 helicopters, plus two airframes without engines and two complete aircraft sets of sub-assemblies were supplied to Yugoslavia that in 1959 already had its SOKO factory, located in the town of Mostar in Bosnia-Herzegovina, familiar with serial under-license production of S-55-5 transport helicopter. For its ASW-role the six Yugoslav Air Force S-55-7 helicopters have been armed with one homing torpedo and have been wearing the following serial numbers: 11900 (c/n WA326), 11901 (c/n WA327), 11902 (c/n WA334), 11903 (c/n WA335), 11904 (c/n WA340) and 11905 (c/n WA341). While most of Yugoslav S-55-7 helicopters retained classical non-retracting landing gear with two single-wheel nose units and two single-wheel main units, at least two Yugoslav S-55-7 has been noted equipped with an all-metal floats for landing on water surfaces. It is interesting to note that at least one Yugoslav Air Force S-55-5 standard transport helicopter has been also noted equipped with floats, that being the aircraft wearing identification number 11717. The S-55-7 aircraft recently noted in Serbia has been operating with classical landing gear and was equipped with rescue hoist for conducting SAR missions in addition to its original ASW role. Yugoslavia retired its fleet of S-55-5 and S-55-7 helicopters in 1974.
COPYRIGHT IGOR BOZINOVSKI
REMAINS OF EXTREMELLY RARE S-55-7 ASW HELICOPTER NOTED IN SERBIA
The remains of extremely rare Yugoslav Air Force S-55-7 ASW helicopter have been noted recently at the entrance of the small Serbian town of Sevojno, located in Zlatibor District, western Serbia. Although in a very poor condition and thrown next to the regional road Pozega-Uzice the airframe still shows fading Yugoslav Air Force insignia and serial 11905 that identifies the aircraft as S-55-7, the first ASW-role aircraft operated by the former Yugoslavia. Originally designated Westland Whirlwind HAS.7 and locally designated S-55-7, a total of six aircraft have been delivered to Yugoslavia in 1959 all of them powered by a single air-cooled 14-cylinder Alvis Leonides Majo 755/1 Mk 155 piston engine. Two HAS.7 helicopters, plus two airframes without engines and two complete aircraft sets of sub-assemblies were supplied to Yugoslavia that in 1959 already had its SOKO factory, located in the town of Mostar in Bosnia-Herzegovina, familiar with serial under-license production of S-55-5 transport helicopter. For its ASW-role the six Yugoslav Air Force S-55-7 helicopters have been armed with one homing torpedo and have been wearing the following serial numbers: 11900 (c/n WA326), 11901 (c/n WA327), 11902 (c/n WA334), 11903 (c/n WA335), 11904 (c/n WA340) and 11905 (c/n WA341). While most of Yugoslav S-55-7 helicopters retained classical non-retracting landing gear with two single-wheel nose units and two single-wheel main units, at least two Yugoslav S-55-7 has been noted equipped with an all-metal floats for landing on water surfaces. It is interesting to note that at least one Yugoslav Air Force S-55-5 standard transport helicopter has been also noted equipped with floats, that being the aircraft wearing identification number 11717. The S-55-7 aircraft recently noted in Serbia has been operating with classical landing gear and was equipped with rescue hoist for conducting SAR missions in addition to its original ASW role. Yugoslavia retired its fleet of S-55-5 and S-55-7 helicopters in 1974.
COPYRIGHT IGOR BOZINOVSKI
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33348
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Одличен пронајдок Игор!
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Нема ли цигани во Сивојно ....чудно како останал жив ,а не во старо железо.Браво Игор за откритието .
...shoveling shits up the hill...
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6103
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Чекај ова да го читне типот од Ужице, одма ќе го земе во својот двор да го реставрира.
Мислам дека веќе има еден С-55, ама незнам дали е седумка или петка.
ЕДИТ
Игор, еве една добра идеа, можеш да направиш одлична репортажа за заостанатите авиони и хеликоптери што скапуваат низ Македонија, и како истите авиони се чуваат по светов. Можеби тоа би ги поттикнало нашите властодршци да обрнат малку влијание и на тие „олупини“ кај нас, па би можеле да организераат некоја акција за средување и доведување на тие авиони и хеликоптери до некоја пристојна состојба.
Доброволно се пријавувам да учествувам во таква акција, немора ни неработен ден да прогласат, ќе работам одсесрце и во недела.
Еееех, пусти надежи.
Мислам дека веќе има еден С-55, ама незнам дали е седумка или петка.
ЕДИТ
Игор, еве една добра идеа, можеш да направиш одлична репортажа за заостанатите авиони и хеликоптери што скапуваат низ Македонија, и како истите авиони се чуваат по светов. Можеби тоа би ги поттикнало нашите властодршци да обрнат малку влијание и на тие „олупини“ кај нас, па би можеле да организераат некоја акција за средување и доведување на тие авиони и хеликоптери до некоја пристојна состојба.
Доброволно се пријавувам да учествувам во таква акција, немора ни неработен ден да прогласат, ќе работам одсесрце и во недела.
Еееех, пусти надежи.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 35456
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
трпе недај боже да му текне на некој дека има олупини кај нас.има да ги исечат преку ноќ.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6103
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Па затоа не би било лошо да дигнеме малку прашина околи тоа. Еден згоден прилог за нив, па после малку да ја подгураме работата низ медиумите, и можеби ќе се случи некое чудо.
Вака само ќе скапуваат додека некој не ги примети и однесе на топење како старо железо (алуминиум). Мислам дека веќе имаше такви случаеви кај нас.
Аххх, недежи, пусти надежи.
Вака само ќе скапуваат додека некој не ги примети и однесе на топење како старо железо (алуминиум). Мислам дека веќе имаше такви случаеви кај нас.
Аххх, недежи, пусти надежи.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
- apo_bullseye
- Капетан на А380
- Posts: 1695
- Joined: 26 Feb 2010, 13:53
- Location: Скопје
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Има еден хеликоптер во касарна Илинден и уште 2-3 авиони. Се надевам дека не е минато свршено .Bobo wrote:Кај има кај нас?!
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6103
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Имаме тема за нив тука , има доста интересни летала кај нас, само ретко кој знае.
Можеме да собереме податоци, па да пробаме нешто да ги заинтересираме медиумите за тоа. Можеби дури владата (знаејќи ја колку е заинтересирана за споменици) еден да постави во центарот на Скопје како споменик.
Можеме да собереме податоци, па да пробаме нешто да ги заинтересираме медиумите за тоа. Можеби дури владата (знаејќи ја колку е заинтересирана за споменици) еден да постави во центарот на Скопје како споменик.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Yugoslav S-55-7 ASW helicopter
Остваруваме
http://www.aeroplanemonthly.co.uk/news/ ... 04381.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aeroplanemonthly.co.uk/news/ ... 04381.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests