Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-Paris
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Едвај чекам да кажат што ќе дознаат од FDR-от ако е добар, а негде прочитав дека бил во многу добра состојба иако е безмалку две години во океан на огромна длабочина.
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- KSoze
- Едриличар
- Posts: 249
- Joined: 30 Jul 2008, 17:47
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Мене уште не ми се верува, на дно на океан после две години од несреќата .....
Кучиња ( во позитивен контекст) , секоја чест!
Кучиња ( во позитивен контекст) , секоја чест!
- KSoze
- Едриличар
- Posts: 249
- Joined: 30 Jul 2008, 17:47
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
http://www.bea.aero/fr/enquetes/vol.af. ... 011.en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
http://www.24sata.hr/svijet/avionu-air- ... ute-222343" onclick="window.open(this.href);return false;
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
- KSoze
- Едриличар
- Posts: 249
- Joined: 30 Jul 2008, 17:47
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
http://globus.jutarnji.hr/svijet/avion- ... -od-straha" onclick="window.open(this.href);return false;
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Неверојатно со каква прецизност е лоцирана во овој документарец причината за загубата на летот 447 и тоа месеци пред да бидат откриени кутиите и утврдени причините за падот на тој кобен А330.
http://www.youtube.com/watch?v=BTL3WfpMOM0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xDsy-TCL ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=otkPewDA ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=kQ0ScIg0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=BTL3WfpMOM0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=xDsy-TCL ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=otkPewDA ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=kQ0ScIg0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- apo_bullseye
- Капетан на А380
- Posts: 1695
- Joined: 26 Feb 2010, 13:53
- Location: Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Француските истражители оценуваат дека авионот на Ер Франс, кој се урна пред три години на релација Рио де Жанеиро-Париз, паднал поради човечка и техничка грешка.
Според истрагата, екипажот на авионот не се снашол откако биле констатирани проблеми со мерачот на брзината.
Во нереќата на авионот на Ер Франс загинаа 228 луѓе, меѓу нив и 28 Германци. Роднините на жртвите го критикуваат денеска (05.07) завршниот извештај на француските власти за воздушна пловидба. „Истрагата смета дека пилотите направиле грешка и дека тоа е единствената причина за уривањето на авионот“, вели Германката Барбара Кролов, која во несреќата го загуби синот. „Разочарана сум“, нагласува таа. Роднините на жртвите го добиле претходно извештајот, кој е претставен попладнево.
Вчера беше објавен втор, судски извештај, направен по налог на истражниот судија Силвија Цимерман. За разлика од извештајот на француските воздухопловни власти, во него не се обвинети само пилотите, туку се наведува дека за несреќата имало несреќна комбинација од неколку фактори, како лошо време, недоволна обука на пилотите и технички проблеми на покажувачот на брзината, кои биле познати со години.
http://www.dw.de/dw/article/0,,16074415,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Според истрагата, екипажот на авионот не се снашол откако биле констатирани проблеми со мерачот на брзината.
Во нереќата на авионот на Ер Франс загинаа 228 луѓе, меѓу нив и 28 Германци. Роднините на жртвите го критикуваат денеска (05.07) завршниот извештај на француските власти за воздушна пловидба. „Истрагата смета дека пилотите направиле грешка и дека тоа е единствената причина за уривањето на авионот“, вели Германката Барбара Кролов, која во несреќата го загуби синот. „Разочарана сум“, нагласува таа. Роднините на жртвите го добиле претходно извештајот, кој е претставен попладнево.
Вчера беше објавен втор, судски извештај, направен по налог на истражниот судија Силвија Цимерман. За разлика од извештајот на француските воздухопловни власти, во него не се обвинети само пилотите, туку се наведува дека за несреќата имало несреќна комбинација од неколку фактори, како лошо време, недоволна обука на пилотите и технички проблеми на покажувачот на брзината, кои биле познати со години.
http://www.dw.de/dw/article/0,,16074415,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Консолидиран преглед на настанот и сите околности, со референц-листа на изворите на информациите.
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Уште еден одличен документарец.
http://www.youtube.com/watch?v=QRb4zKBIt0I" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=QRb4zKBIt0I" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- Bobby
- Капетан на B747
- Posts: 832
- Joined: 14 Nov 2009, 02:56
- Location: OHD - SKP
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Овој лет, стана легендарен. Очекувам уште пар документарци за истиот, секој со различни акценти.
Гледајќи дел од она што е објавено како извештаи (рака на срце, во голем дел шпанско село за мене) многу сложености и констатации кои укажуваат на сложеноста на случајот и авијацијата воопшто.
Фала за документарецот.
Гледајќи дел од она што е објавено како извештаи (рака на срце, во голем дел шпанско село за мене) многу сложености и констатации кои укажуваат на сложеноста на случајот и авијацијата воопшто.
Фала за документарецот.
To live is the rarest thing in the world, most people exist, that's all...
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Ма овој случај само покажува колку денешните пилоти се изгубен случај во неразбирање на базичните принципи на летањето како последица на нивната потполната зависност и доверба во компјутерите... А им рикне компјутер они се одма во паника. Па луѓево во овој А330 се изгубија во целост и дозволија од бенигна ситуација да влетаат во сериозна криза и при тоа да дозволат ескалација во невидена катастрофа. А вкупниот налет на сите тројца пилоти е околу 20.000 часа. Кога човек го гледа документарецов има впечаток ко дечкиве прв пат да седнуваат во авион, ко патници да се мајку му... Не случајно, мојот драг пријател Дејвид Лермаунт од Флајт Глобал во овој документарец кажува дека на летот Рио-Париз пилотите ефективно управуваат со авионот во времетраење од некои 4 минути, вклучително и рулање... Дефинитивно треба нешто да се превземе кон подобрување на обуката на пилотите и намалување на нивната неспособност во услови кога компјутерите не се во состојба да овозможат безбеден лет на авионот...
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
По докуменарецов може да се заклучи дека како телиња гледале во Кокпиот,цело време вика што се случува,што титка,што му е,горе ли одиме,доле ли одиме..страшно ептен.IgorMKD wrote:Ма овој случај само покажува колку денешните пилоти се изгубен случај во неразбирање на базичните принципи на летањето како последица на нивната потполната зависност и доверба во компјутерите... А им рикне компјутер они се одма во паника. Па луѓево во овој А330 се изгубија во целост и дозволија од бенигна ситуација да влетаат во сериозна криза и при тоа да дозволат ескалација во невидена катастрофа. А вкупниот налет на сите тројца пилоти е околу 20.000 часа. Кога човек го гледа документарецов има впечаток ко дечкиве прв пат да седнуваат во авион, ко патници да се мајку му... Не случајно, мојот драг пријател Дејвид Лермаунт од Флајт Глобал во овој документарец кажува дека на летот Рио-Париз пилотите ефективно управуваат со авионот во времетраење од некои 4 минути, вклучително и рулање... Дефинитивно треба нешто да се превземе кон подобрување на обуката на пилотите и намалување на нивната неспособност во услови кога компјутерите не се во состојба да овозможат безбеден лет на авионот...
Ready to take photos!
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Вертиго е опасна работа, посебно во овој случај. Отказ на инструменти во сложени метеролошки услови е најлошо сценарио особено кога доживуваш вертиго!
I fly BELL 206 when I am sober!
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45754
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Kje napravam edna mozhebi nesvojstvena komparacija - no smetam deka "drzhi voda"...
Pred mnogu godini (vo sredinata na 90-tite) - Kralstvoto Shvedska izrazi zhelba (koja na kraj sepak ne se realizira) da go opremi svoeto VV so jurishni borbeni helikopteri...kako potencijalni kandidati bea izbrani slednive mashini: AH-64A "Apache", AH-1W "Super-Cobra", A-129I "Mangusta", EC-665UH "Tiger", Mi-28A, Ka-50SH i AH-2CS "Rooivalk"...
Po detalna analiza sprovedena vo mesec Maj, 1995-ta - na kraj ostanaa vo najtesen izbor samo dva kandidata - Amerikanskiot AH-64A "Apache" i Ruskiot Mi-28A (so NATO koden naziv "Havoc")...
Shvegjanite odluchija da sprovedat obemen dvo-nedelen komparativen test pomegju ovie dve mashini (sproveden vo severna Shvedska, vo mesec April, slednata 1996-ta godina)...
Iako testovite bea uspeshno sprovedeni - na kraj Shvegjanite vo pochetokot na 1998-ma, odluchija da sepak se odkazhat od ovaa namera (im beshe na kraj se toa - preskapo)...no i pokraj se toa - go objavija svoeto viduvanje na samiot test...a istoto vo toa vreme "digna golema prashina" vo togashnite daleku poskromni i pomalubrojni voeni forumi...no sepak, SOVRSHENO dobro se sekjavam na toj izveshtaj...
Vo nego se sumirashe deka dvete mashini se "sosema tuka-nekade" po svoite sevkupni borbeni mozhnosti (iako otvoreno se potencirashe deka sepak Amerikanskata mashina beshe zavrshena, seriski proizveduvana i operativno upotrebena - dodeka Ruskata seushte pominuvashe niz svojata razvojna faza...toa dodushe, togash beshe vistina - iako redno e i da se spomene, deka razvojot na Mi-28A bezpotrebno se razvleche ushte rechisi edna ipol decenija - ne radi nekoj osnoven tehnichki nedostatok - tuku pred i nad se, hronichniot nedostatok na voeno-budzetski sredstva vo togashnata Elcinova Rusija)...
Bilo kako bilo - bea oceneti kako "moshne priblizhni i rechisi sosema ramnomerni" - vo svojot sevkupen borben potencijal i generalni performansi...
Megjutoa - Shvegjanite otvoreno i iskreno dadoa edna svoja "personalna obzervacija" - koja ja steknale za vreme na testovite - i koja moshne gi impresionirala od edna strana, no i krajno neprijatno gi pochudila od druga...
Imeno...Shvegjanite vo toj izveshtaj pochudeno govorea za neverojatniot stadium na "tehnichka zavisnost od sovremenata tehnologija" - ne samo na Amerikanskite voeni piloti, tuku i na Amerikanskite logistichki timovi isprateni so dvata primeroka na AH-64A na testiranjata vo Shvedska...spored Shvegjanite - "ne mozhele ni da mrdnat, a kamo li da zamenat eden-edinstven shtraf - se dodeka ne izvadele celokupen tehnichki prirachnik ili ne vkluchuvale laptop za dijagnostika"...isto bilo i so pilotite...samite Shvegjani, iako del od "Zapadniot voen establishment" (bez obzir shto Shvedska zvanichno e voeno-neutralna zemja i ne e voopshto chlenka na NATO - niti bilo koga bila) - bile silno pochudeni od toa kolku istite piloti se "preterano" zavisni od digitalnite displei i elektronskite senzori...imale spored Shvegjanite (i na toj komentar dobro se sekjavam) - "preterano odsustvo na bilo kakov smisol za snaodlivost i/ili improvizacija vo sluchaj na odkaz ili tehnichki defekt na bilo koj del od vozduhoplovnata oprema"...sosema, sosema sprotivna beshe ocenkata za Ruskite voeni piloti, i OSOBENO za nivniot logistichki tim koj doshol zaedno so dvata Mi-28A...Shvegjanite bea silno impresionirani od niv..."daj mu chekan i shtrafciger - kje lupa i kje krshi - no i kje ti zameni glaven rotor ako treba...i se toa sami, bez nikakvi laptopi, tehnichki prirachnici...i ako treba na sred pole - a ne vo klimatiziran hangar"...isto beshe ocenkata i za pilotite..."mozhea da letaat so zavrzani ochi - po chuvstvo i instinkt"...sosema obratno - beshe kaj niv oceneto "totalno odsustvo na bilo kakva zavisnost od sovremeni sistemi...iskluchitelno visoka sposobnost za uspeshna improvizacija i neverojaten sens i instinkt za dejstvo koe e potpolno nezavisno od sovremena tehnika"...
Forumadziite (i od Istok i od Zapad) se karaa dosta - no znam deka Komandata na Armiskata Avijacija na SAD - istiov izveshtaj go zede sosema seriozno vo obzir i sama sprovede brojni testovi...verojatno naodite bea potvrdeni - zoshto vekje od letoto 1996-ta - zapochna obemna reorganizacija na nachinot na obuka na letechkiot personal i logistichkite timovi na Armiskata Avijacija na Amerikanskata KoV...
Mozhebi nesoodvetstven primer - no jasen pokazatel (od bezbroj slichni) - kolku li samo preterano stanuvame zavisni od sovremenata tehnologija...preterano...
Pred mnogu godini (vo sredinata na 90-tite) - Kralstvoto Shvedska izrazi zhelba (koja na kraj sepak ne se realizira) da go opremi svoeto VV so jurishni borbeni helikopteri...kako potencijalni kandidati bea izbrani slednive mashini: AH-64A "Apache", AH-1W "Super-Cobra", A-129I "Mangusta", EC-665UH "Tiger", Mi-28A, Ka-50SH i AH-2CS "Rooivalk"...
Po detalna analiza sprovedena vo mesec Maj, 1995-ta - na kraj ostanaa vo najtesen izbor samo dva kandidata - Amerikanskiot AH-64A "Apache" i Ruskiot Mi-28A (so NATO koden naziv "Havoc")...
Shvegjanite odluchija da sprovedat obemen dvo-nedelen komparativen test pomegju ovie dve mashini (sproveden vo severna Shvedska, vo mesec April, slednata 1996-ta godina)...
Iako testovite bea uspeshno sprovedeni - na kraj Shvegjanite vo pochetokot na 1998-ma, odluchija da sepak se odkazhat od ovaa namera (im beshe na kraj se toa - preskapo)...no i pokraj se toa - go objavija svoeto viduvanje na samiot test...a istoto vo toa vreme "digna golema prashina" vo togashnite daleku poskromni i pomalubrojni voeni forumi...no sepak, SOVRSHENO dobro se sekjavam na toj izveshtaj...
Vo nego se sumirashe deka dvete mashini se "sosema tuka-nekade" po svoite sevkupni borbeni mozhnosti (iako otvoreno se potencirashe deka sepak Amerikanskata mashina beshe zavrshena, seriski proizveduvana i operativno upotrebena - dodeka Ruskata seushte pominuvashe niz svojata razvojna faza...toa dodushe, togash beshe vistina - iako redno e i da se spomene, deka razvojot na Mi-28A bezpotrebno se razvleche ushte rechisi edna ipol decenija - ne radi nekoj osnoven tehnichki nedostatok - tuku pred i nad se, hronichniot nedostatok na voeno-budzetski sredstva vo togashnata Elcinova Rusija)...
Bilo kako bilo - bea oceneti kako "moshne priblizhni i rechisi sosema ramnomerni" - vo svojot sevkupen borben potencijal i generalni performansi...
Megjutoa - Shvegjanite otvoreno i iskreno dadoa edna svoja "personalna obzervacija" - koja ja steknale za vreme na testovite - i koja moshne gi impresionirala od edna strana, no i krajno neprijatno gi pochudila od druga...
Imeno...Shvegjanite vo toj izveshtaj pochudeno govorea za neverojatniot stadium na "tehnichka zavisnost od sovremenata tehnologija" - ne samo na Amerikanskite voeni piloti, tuku i na Amerikanskite logistichki timovi isprateni so dvata primeroka na AH-64A na testiranjata vo Shvedska...spored Shvegjanite - "ne mozhele ni da mrdnat, a kamo li da zamenat eden-edinstven shtraf - se dodeka ne izvadele celokupen tehnichki prirachnik ili ne vkluchuvale laptop za dijagnostika"...isto bilo i so pilotite...samite Shvegjani, iako del od "Zapadniot voen establishment" (bez obzir shto Shvedska zvanichno e voeno-neutralna zemja i ne e voopshto chlenka na NATO - niti bilo koga bila) - bile silno pochudeni od toa kolku istite piloti se "preterano" zavisni od digitalnite displei i elektronskite senzori...imale spored Shvegjanite (i na toj komentar dobro se sekjavam) - "preterano odsustvo na bilo kakov smisol za snaodlivost i/ili improvizacija vo sluchaj na odkaz ili tehnichki defekt na bilo koj del od vozduhoplovnata oprema"...sosema, sosema sprotivna beshe ocenkata za Ruskite voeni piloti, i OSOBENO za nivniot logistichki tim koj doshol zaedno so dvata Mi-28A...Shvegjanite bea silno impresionirani od niv..."daj mu chekan i shtrafciger - kje lupa i kje krshi - no i kje ti zameni glaven rotor ako treba...i se toa sami, bez nikakvi laptopi, tehnichki prirachnici...i ako treba na sred pole - a ne vo klimatiziran hangar"...isto beshe ocenkata i za pilotite..."mozhea da letaat so zavrzani ochi - po chuvstvo i instinkt"...sosema obratno - beshe kaj niv oceneto "totalno odsustvo na bilo kakva zavisnost od sovremeni sistemi...iskluchitelno visoka sposobnost za uspeshna improvizacija i neverojaten sens i instinkt za dejstvo koe e potpolno nezavisno od sovremena tehnika"...
Forumadziite (i od Istok i od Zapad) se karaa dosta - no znam deka Komandata na Armiskata Avijacija na SAD - istiov izveshtaj go zede sosema seriozno vo obzir i sama sprovede brojni testovi...verojatno naodite bea potvrdeni - zoshto vekje od letoto 1996-ta - zapochna obemna reorganizacija na nachinot na obuka na letechkiot personal i logistichkite timovi na Armiskata Avijacija na Amerikanskata KoV...
Mozhebi nesoodvetstven primer - no jasen pokazatel (od bezbroj slichni) - kolku li samo preterano stanuvame zavisni od sovremenata tehnologija...preterano...
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Skopjeair wrote:Вертиго е опасна работа, посебно во овој случај. Отказ на инструменти во сложени метеролошки услови е најлошо сценарио особено кога доживуваш вертиго!
Е кај виде класично вертиго и отказ на инструменти. Имаше привремено затајување на инструментите и исклучување на автопилот на многу голема и безбедна височина како последица на заледувањето ама сето тоа подоцна го снема. Факт е дека пилотиве тотално се изгубија како последица на нивната преголема зависност од компјутерите и недостатокот на "сенс" за самостојно управување со леталото... Соработката и координацијата меѓу пилотите е истотака катастрофа.... Индикативна е и изјавата "фала богу што летаме во А330" на еден од пилотите пред авионот да влета во сложени метеоролошки услови...
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Re: Air France со 228 патници исчезна /лет Rio de Janeiro-P
Вертиго е состојба на умот кога пилотот не им верува на инструментите. Поради тоа што се во сложени метеролошки услови и не може да види надвор што се случува, ова може да се класифицира како Вертиго.
I fly BELL 206 when I am sober!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests