Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Факти, причини и последици од авионските несреќи.
Facts, reasons and outcomes from aircrash investigations.

Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby alvarhanso » 29 Nov 2016, 12:30

За жал доста загинати, 76 до сега. Има и 5 (или 6) преживеани.

76 confirmed dead in Colombian plane crash
http://edition.cnn.com/2016/11/29/ameri ... -accident/

Colombia plane crash: 76 dead and five survivors as flight carrying Brazilian football team Chapecoense crashes after 'electrical fault'
http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11 ... ia-latest/

https://www.flightradar24.com/data/airc ... 3/#bbef1b9
..

The future is already here - it's just not evenly distributed
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
 
Posts: 25159
Joined: 21 Jul 2007, 12:34
Location: Skopje

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby Iko » 29 Nov 2016, 12:36

Tragedija...neka pochivaat vo mir...:(
Iko
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
 
Posts: 34583
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby alvarhanso » 29 Nov 2016, 12:41

http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... responsive

Ме буни нешто снимкава од линков погоре, Avro RJ85 има класична 3+3 конфигурација на седишта, додека на видеово се гледа дека станува збор за 2+3+2 конфигурација.
..

The future is already here - it's just not evenly distributed
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
 
Posts: 25159
Joined: 21 Jul 2007, 12:34
Location: Skopje

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby Bobo » 29 Nov 2016, 13:09

alvarhanso wrote:http://www.mirror.co.uk/news/world-news/brazil-plane-crash-football-colombia--9355906?service=responsive

Ме буни нешто снимкава од линков погоре, Avro RJ85 има класична 3+3 конфигурација на седишта, додека на видеово се гледа дека станува збор за 2+3+2 конфигурација.


Image

Слика пред полетување. *Но може да е и од друг ден/лет*
Bobo
Капетан на Bell 412
Капетан на Bell 412
User avatar
 
Posts: 8056
Joined: 26 Oct 2007, 20:16

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby karamba » 29 Nov 2016, 19:30

Ебем ти живот :(


http://novamakedonija.com.mk/NewsDetail ... f10bffe4aa

лесна им земја на момците
karamba
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise
User avatar
 
Posts: 11253
Joined: 26 Jun 2009, 22:07
Location: Skopje,R.Makedonija

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby zlatko83 » 30 Nov 2016, 09:39

avor ima 3+3 ili 2+3 konfiguracija
ova e poranesna masina na Cityjet so konfiguracja na 3+3 kako sto se vidi na slikava
range mu e negde okolu 2600 km.
interesno e dedka doadja od gubenje na signal nedaleku od aerodromot.
doadja do odeluvanje na krilata od trupot kada sto doadja do prepoluvanje na center tank koj vo ovaj slucaj bil prazen posle letenje negde od povece od 4 sati.
na slikive se vidi i uste deka e vo approch konfiguracija najeveojatno flaps 18stepeni. interesno e deka ne se zapalil i ova bi ja podrzalo i tezata deka snemale gorivo.
no sepak e interesno se raboti za avijon koj moze da leta i bes struja. poseduva kovencijonalni flightcontrols, edino sto vo slucaj na gubenje na struja doadja do gubenje na hydraulica. edeistveno rudder vo ovaj slucaj se gubi. ali site drugi kontroli aleron ii elivator se mehanicki i mozat da se letat i bez hydraulica.
kontakt se gubi na Fl155, a aerodromot e na 7025ft i dalecina od 11NM
po nekoja prosta matematika imal uste visna nad ground od 8475ft i dalecina od 11NM
RJ pravi negde pri approch brzina 2NM na 1000ft, taka da imal so razlika od 8475ft mozel da pomine negde okolu 16NM. i ima baterija koja ke dade struja najmalce za 30min flight.

http://avherald.com/h?article=4a16583c
Attachments
Cityjet_RJ85.jpg
Cityjet_RJ85.jpg (94.13 KiB) Viewed 12042 times
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
User avatar
 
Posts: 1643
Joined: 10 Sep 2006, 15:47
Location: zuerich_schweiz

Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија

Postby alvarhanso » 01 Dec 2016, 01:01

..

The future is already here - it's just not evenly distributed
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
 
Posts: 25159
Joined: 21 Jul 2007, 12:34
Location: Skopje


Return to Авионски несреќи / Case study

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests