За жал доста загинати, 76 до сега. Има и 5 (или 6) преживеани.
76 confirmed dead in Colombian plane crash
http://edition.cnn.com/2016/11/29/ameri ... -accident/" onclick="window.open(this.href);return false;
Colombia plane crash: 76 dead and five survivors as flight carrying Brazilian football team Chapecoense crashes after 'electrical fault'
http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11 ... ia-latest/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flightradar24.com/data/airc ... 3/#bbef1b9" onclick="window.open(this.href);return false;
Се урна Avro RJ85 во Колумбија
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33348
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45754
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
Tragedija...neka pochivaat vo mir...
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33348
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... responsive" onclick="window.open(this.href);return false;
Ме буни нешто снимкава од линков погоре, Avro RJ85 има класична 3+3 конфигурација на седишта, додека на видеово се гледа дека станува збор за 2+3+2 конфигурација.
Ме буни нешто снимкава од линков погоре, Avro RJ85 има класична 3+3 конфигурација на седишта, додека на видеово се гледа дека станува збор за 2+3+2 конфигурација.
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
alvarhanso wrote:http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... responsive
Ме буни нешто снимкава од линков погоре, Avro RJ85 има класична 3+3 конфигурација на седишта, додека на видеово се гледа дека станува збор за 2+3+2 конфигурација.
Слика пред полетување. *Но може да е и од друг ден/лет*
Ready to take photos!
- karamba
- Капетан на Enterprise
- Posts: 14209
- Joined: 26 Jun 2009, 23:07
- Location: Skopje,R.Makedonija
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
Ебем ти живот
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetail ... f10bffe4aa" onclick="window.open(this.href);return false;
лесна им земја на момците
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetail ... f10bffe4aa" onclick="window.open(this.href);return false;
лесна им земја на момците
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
avor ima 3+3 ili 2+3 konfiguracija
ova e poranesna masina na Cityjet so konfiguracja na 3+3 kako sto se vidi na slikava
range mu e negde okolu 2600 km.
interesno e dedka doadja od gubenje na signal nedaleku od aerodromot.
doadja do odeluvanje na krilata od trupot kada sto doadja do prepoluvanje na center tank koj vo ovaj slucaj bil prazen posle letenje negde od povece od 4 sati.
na slikive se vidi i uste deka e vo approch konfiguracija najeveojatno flaps 18stepeni. interesno e deka ne se zapalil i ova bi ja podrzalo i tezata deka snemale gorivo.
no sepak e interesno se raboti za avijon koj moze da leta i bes struja. poseduva kovencijonalni flightcontrols, edino sto vo slucaj na gubenje na struja doadja do gubenje na hydraulica. edeistveno rudder vo ovaj slucaj se gubi. ali site drugi kontroli aleron ii elivator se mehanicki i mozat da se letat i bez hydraulica.
kontakt se gubi na Fl155, a aerodromot e na 7025ft i dalecina od 11NM
po nekoja prosta matematika imal uste visna nad ground od 8475ft i dalecina od 11NM
RJ pravi negde pri approch brzina 2NM na 1000ft, taka da imal so razlika od 8475ft mozel da pomine negde okolu 16NM. i ima baterija koja ke dade struja najmalce za 30min flight.
http://avherald.com/h?article=4a16583c" onclick="window.open(this.href);return false;
ova e poranesna masina na Cityjet so konfiguracja na 3+3 kako sto se vidi na slikava
range mu e negde okolu 2600 km.
interesno e dedka doadja od gubenje na signal nedaleku od aerodromot.
doadja do odeluvanje na krilata od trupot kada sto doadja do prepoluvanje na center tank koj vo ovaj slucaj bil prazen posle letenje negde od povece od 4 sati.
na slikive se vidi i uste deka e vo approch konfiguracija najeveojatno flaps 18stepeni. interesno e deka ne se zapalil i ova bi ja podrzalo i tezata deka snemale gorivo.
no sepak e interesno se raboti za avijon koj moze da leta i bes struja. poseduva kovencijonalni flightcontrols, edino sto vo slucaj na gubenje na struja doadja do gubenje na hydraulica. edeistveno rudder vo ovaj slucaj se gubi. ali site drugi kontroli aleron ii elivator se mehanicki i mozat da se letat i bez hydraulica.
kontakt se gubi na Fl155, a aerodromot e na 7025ft i dalecina od 11NM
po nekoja prosta matematika imal uste visna nad ground od 8475ft i dalecina od 11NM
RJ pravi negde pri approch brzina 2NM na 1000ft, taka da imal so razlika od 8475ft mozel da pomine negde okolu 16NM. i ima baterija koja ke dade struja najmalce za 30min flight.
http://avherald.com/h?article=4a16583c" onclick="window.open(this.href);return false;
- Attachments
-
- Cityjet_RJ85.jpg (94.13 KiB) Viewed 18007 times
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33348
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Се урна Avro RJ85 во Колумбија
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tated.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests