Eлектрохемиска обработка

Научни трудови и литературни дела од професионалната авијација.
Science and literature materials from professional aviation.
Post Reply
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Eлектрохемиска обработка

Post by kocov »

Незнаве каде да го пишам во форумот па се мислев дека овдека е местото.Се работи за електрохемиска обработка на метали.Зошто го пишувам во овој форум е тоа дека оваа едноставна постапка можи да се искористи во правењето на одердени делови за некој авио макети како што се ребра за крилјата од некој тенок лим како што е алуминиум а притоа постапката е многу едноставана .Јас се обидов да напрвама нешто горе долу теоријата успеја но останува само да ја подобрам прецизноста.Електрохемиската обработка настанува кога во еден сад се става два метали и се става раствор од тој метал со цел вооспоставување на мегусебна врска мегу двата метал.При пропуштање на електрична струја со мал напон но со голема јачина настанува оделување на делови од позитивната електрода или анодата и преку растворот дивижење на тие метали јони кон негативната електорда на тој начин се прави електорхемиската обработка која ја ја направив на следниот начин и ке ја објаснам преку слики.

ПРВА Постапка е да се користи уред кој на излезот имаа мал напон но голема јачина на струајта јас како таков користев полнач на акулуматори со напон од 12 v и јачина на струјата од 10 А (ампери) при тоа можи да се користи секој уред кој имаа трансфорамтор и кој прави струја со низок напон но со поголема јачина на струјата

Image

Втора постапка е да се најде праче метал кое ке се обработува на кој прво мораме да го изолираме но само да го оставиме неизолирано местото на кое ке се врши нагризувањето и за Електро хемиската обработка јас употребив праче лим со дебелина од 0.8 мм кој беше бојадисано но јас над бојата ставив плус самолеплива лента

Image
горната страна на парчето метал каде треба да се поврзува позитивната електорда прво ја истружив бојата за да можи да направам контакт .А потоа остатокот од парчето метал го извиткав со самолеплива лената

Третата постапка Е да се стави оваа праче на метал(во случајот беше железен лим) во растовор од вода и обична ситна готварска сол .Имено кога низ солта ке помини електрична струја таа се претвора во FECL2 па потоа во железна база со црна боја тоа ке го видите сами кога ке ја пуштите електрична струја низ растворот тој ке добие црна боја.

Четврта постапка е да ги поврзите парчето метал кој ке се обработува и парчето кое ке служи како алат.ТАКА ПОЗИТИВНАТА ЕЛЕКТРОДА ОДИ НА ПАРЧЕТО МЕТАЛ КОЈ СЕ ОБРАБОТУВА А НЕГАТИВНАТА НА ПАРЧЕТО МЕТАЛ КОЈ СЛУЖИ КАКО АЛАТ КАЈ МЕНЕ ТОА БЕШЕ ОБИЧНА ШАЈКА.

Петат постапка е да ги поставиме негативната и позитивната електрода на извесно растојаније и да чекаме резулатите..

РЕЗУЛТАТ ОД ПОСТАПКАТА ШТО ЈА ПРАВЕВ СЕ СЛЕДНИТЕ

По 20 минути на течење успеав да го пробиам лимот од 0.8мм

Image

од назад се гледа дека отворите се помали
Image


Image

на сликата се забележува првата дупка како имаа зализгување на ѕидот на отворот надолу истото се случи и на втората дупка.Тоа настанува поради движњето на растворот на лево или десно и при тоа прави не правилни зидови то се гледа на следната слика
Image

За да го намалам оваа лизгање на ѕидовите на отворот се решив на средина на отворот да ја ставам катодата за да добиам порамни ѕидови на отворот.

Image
пробата ја правев на долниот отвор

отворот од задната страна на лимот е ист со горната страна (имаше многу мали разлики)

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests