водородни цепелини

Научни трудови и литературни дела од професионалната авијација.
Science and literature materials from professional aviation.
Post Reply
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

водородни цепелини

Post by kocov »

Подолго време се двоумев каде да ја отворам оваа тема дали во цивилната авиација или во наука и литература.
Пред повеке од 140 години се вивна во воздухот првиот жириблад или некоја форма на воздушен брод, овие бродови на почетокот нивните балони со гас биле полнети со водород кој бил многу запалив но бил доста ефтин и лесно се произведувал, сепак воздужните бродови својот бум го доживуват кон почетокот на 20 век кога се појавува грофот Цепелин со својот тип на воздушен брод со метална конструкција. Од тој период до средината на 30 тите воздушниот брод станува најефтин превоз за транспорт на луге и стока, но најголем проблем бил токму воодородот кој се покажала доста запалив и често пати се самозапалувал но пробелмот бил начин на кој се конструирани, балоните со гас. Прво за изработка се користат материјали кој се доста електро статички кондезатори значи, волна, платно, и така натаму и истота користат боји кој се правени на база на метали као цинк и алуминиум кој доста добро кондезират статички електриците, се оваа овозможувало да се појави искра и да детонира водородот.
Другиот проблем бил тоа што водородните балони не биле оделени со некаква огноотпорна преграда сепак во тој период не поседувале таква технологија. Затоа денеска можно е да се направи безбеден воодороден воздушен брод, на пример мојата идеја е да секој од балоните со водород да се наога во два обратно поставени конуси кој треба да бидат изработени од огно отпорен материјал кој треба да биде лесен, целта на тоа да бидат констуркцијата од два конуси лежи во тоа да ако дојди до детонација на водородот тој да можи преку долните страни на конусот да излезе исто како што излегуват гасовите кај бесповлечниот топ на задниот дел на тој начин сметам дека остокот од цепелинот ке остани не допрен, исто така по согорувањето на водородот да се употреби ЦО2 за целосно гасење , друг дел е тоа да нема една голем товарено транспортен дел туку повеке помали гондоли направени во форма на летачко крило кој од како ке бидат отачени од телот на воздужното тело со помош на лебдење и со помош на падобранец ке можат да слетат безбедно .

Некој од моите цртежи и концепти
Image

Во овој концепт сметам да употребам експлозив со цел детонирање на воодородот внатре во средината додека согорениот воодорот да излези преку горните делови(испусните вентили) на конусите кој треба да бидат само изработени од најлон со цел полесно пробивање, оваа треба да се постигне со сензори за топлина при запалување на воодордот

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests