Luftwaffe, Германско Воено Воздухопловство.

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Post Reply
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Luftwaffe, Германско Воено Воздухопловство.

Post by Scylla »

Ајде сериозно да научиме за авионите од Двете Светски Војни, од А до Ш, барем за основните работи.

Бидејќи оваа тема е огромна, ќе ја обработуваме постапно.

Најпрвин, почнуваме со Luftwaffe или во превод Германско Воено Воздухопловство.

Почетоците на Германската Воена Авијација започна во 1910 со основањето на Imperial German Army Air Service, меѓутоа нејзининото постоење не било постојано поради поразот од двете Светски Војни (1914-1918 и 1939-1945).

Во периодот од 1939-1940, Luftwaffe неверојатно и помогна на Германската армија да освои огромен успех во Источна и Западна Европа, но не успеа во походот против Британското Небо. Подоцна, и покрај сите обиди, не успеа да не дозволи Германија да биде поразена, поради константното деноноќно бомбардирање од страна на Сојузниците. Биле бомбардирани случните фабрики и градови од страна на неверојатно големата воена сила на Сојузниците сместена во Британија. Ова се спои со предностите од Советската армија од Истокот, па како што германските авиони се повеќе се намалуваа Германија се повеќе и повеќе слабееше. Но многу важно е да се спомне, дека Luftwaffe, го создаде првиот млазен мотор и првиот борбен авион со самостоен ракетен погон.

Помеѓу 1955 и 1990, имаше две Германски воздухопловни сили, поради делбата на поразената Германија во 1945, но возухопловните сили на Источна Германија (DDR, Deutsche Demokratische Republik) по обединувањето беа отпуштени, и нивната структура превземена од Lufwaffe во 1990.

По 1945, Германското Воено Воздухопловство беше повторно видено во акција само еднаш, во 1999 во бомбардирањето на Косово.

А сега малку за авионите. Почнуваме прво од Првата Светска Војна, и кај германците тука е легендарниот Junkers.

Јункерс, секако кога ќе го слушнете веднаш го поврзувате со авионите кои ги произведуваше Luftwaffe. Поточно, Ju 87 Stuka и Ju 52 Tante Ju се најпознатите и најупотребуваните борбени авиони, и симбол на Нацистичката воена машина. Иако приватна, оваа компанија беше запленета од Нацистите и користена за воените апетити, од основачот, Hugo Junkers кој починал во 1935.

Првите модели на Јункерс беа направени во 1915 за време на Првата Светска Војна. Junker J1 беше првиот модерен авион со целосна метална конструкција и крилја контролирани од внатрешноста, а не како порано, со жици. Сојузниците брзо започнале да се натпреваруваат со слични модели на авиони.

А сега малку за двата најпознати модели на Јункерс од Првата Светска Војна.

Junkers Ju 52 (со надимак Железна Ани) беше транспортен авион и бомбардер, произведуван помеѓу 1932 и 1945 од Јункерс. Бил користен и како цивилен и воен авион, со Луфтханза како авиопревозник и Luftwaffe како транспортер на товар и трупи.

Оригинално замислен со еден мотор во 1930 од Ernst Zindel во работилницата на Junkers во Dessau, набраната метална кожа и давала му давала на трупот карактеристичен квадратест изглед. Три BMW 132 Hornet мотори му биле додадени за да се зголеми снагата и капацитетот на товар, со што авионот бил редизајниран како Ju 52/3m (3 motoren, што значи три мотори). Како авио превозник на Луфтханза, овој авион можел да смести 17 луѓе, на пат Берлин - Рим за 8 часа. Модели за извоз биле градени со Pratt & Whitney Wasp и Bristol Pegasus мотори.

Првиот Ју-52 кој виде воена обврска беше за време на Шпанската Граѓанска Војна, со улога на бомбардер и транспортер. Luftwaffe ги користела неговите услуги за пуштање падобранци, поготово во Битката кај Крит, Мај 1941.

Спореден со борбените авиони, беше бавен (максимална брзина од 264 км/ч) и лесно опремен со артилерија, со што придружба секогаш била потребна, многу од нив беа соборени од куршуми додека пренесувале набавки, поготово во Битката кај Сталинград.

Image Image

Вториот познат модел на Јункерс претставува Junkers Ju 87 или Stuka. Тој беше најпознат како Sturzkampfflugzeug (Германски понирачки бомбардер) во Втората Светска Војна, веднаш препознатлив по свртените однопаку крилја на галев, фиксирана каросерија и сирена.

Овој авион содржи страшно иновативни карактеристики, вклучувајќи автоматски пилот кој самиот се вклучува за авион да се покрене од стрмниот приод за бомбардирање, во случај пилотот да се онесвести од преголемото забрзување, и воздушна сирена на тркалата која свирела додека авионот стрмно понирал за да ги плаши своите жртви. Овие беа наречени Trumpets of Jericho од Junkers и беа рана форма на психолошко војување. Слична техника беше користена од Американците во Виетнам, прикажана во филмот Apocalypse Now. На познатите UH-1 хеликоптери (омилени и познати како Хјуи, веројатно најлегендарниот хеликоптер, после најмногу употребуваниот Bell Jet Ranger) Американците поставуваа ОГРОМНО силни звучници на хеликоптерите, и кога оделе во напад да фрлаат напалм, до даске ја пуштале оваа песна (Инаку се вика Ride of the Valkyries буквално сеела страв, па и јас да би бил во некое поле би се посрал кога би ги видел Американциве таман станати од скара и пиво). Многу позната реплика од овој филм е кога Роберт Дувал изговара I love the smell of napalm in the morning откако ќе направат пустош а се наоколу е во пламен (глуми заменик-полковник Bill Kilgore). Избрана е за најдобра реплика на сите времиња. На оваа слика имате скрин шот баш од таа сцена.

Јас се заборавив, да се вратиме на Јункеров. Поради фиксираната каросерија можел да полетува и слетува од импровизирани писти блиску до фронтовите, со што давале битна подршка од воздух. (Има докази дека за време на Првата Светска Војна германците го користеле полето каде сега е Охридскиот Аеродром како импровизирана писта за своите Јункери).

Иако силни, прецизни и доста ефективни, овие авиони страдале од мала брзина и маневри, со слаба одбранбена заштита, што го правело доста ранлив во битки. Германците сфатиле дека во битката со Британија воздушната подршка мора да биде изведена побрзо отколку земјените сили да имаат шанса да издејствуваат. По оваа битка, Штуката беше ретко користена во Западна Европа, но остана подолго користена кај Крит и Малта, и во огромни бројки на Источниот Фронт, иако Русите буквално ги опустошија од воздух.

Image

Како најпознат и најдолго употребуван борбен авион на Втората Светска Војна од страна на Германската армија дефинитивно е Messerschmitt Bf 109.

Месершмит Bf 109 е борбен авион од Втората Светска Војна дизајниран од Willy Messerschmitt во почетокот на 1930тите години. Ова дефинитивно е првиот вистински модерен борбен авион од својата ера, кој вклучува неверојатни карактеристики како целосна школка комплетно изградена од метал, затворен кров и вовлекувачки тркала.

Преку 35,000 летала беа изградена. Беше прв пат употребен во Шпанската Цивилна Војна, а пензиониран од Шпанското Воздухопловство во 1967, со што служеше преку 30 години.

Image Image Image
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Post by firefox »

ej batka ako pocneme da pisuvame za avionite na Luftwaffe kje ni treba edna decenija najmalku. :D
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Имаме време, нели? :lol:
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Post by firefox »

Pa dobro aj vaka za pocetok da gi navedeme najvaznite kompanii: Arado, Blohm und Voss (Hamburger), Bücker, DFS, Dornier, Fieseler, Flettner, Gotha, Heinkel, Henschel, Junkers, Klemm (Daimler), Messerschmitt, Focke-Achgelis, Focke Wulf, Siebel, Horten, Bachem....
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

мене не ми е јасно зошто сите го величат бф109 зар штуката не бил поопасен авион од него??
User avatar
firefox
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1335
Joined: 04 Aug 2006, 16:44
Location: Skopje
Contact:

Post by firefox »

Stukata e obrusuvacki bombarder i avion za neposredna podrska, a Bf-109 e lovec.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

аха, капирам сеа.
User avatar
dragan_mig31
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 35462
Joined: 04 Aug 2006, 14:01
Location: Југославија
Contact:

Post by dragan_mig31 »

BF-109 e eden od najproizveduvani avioni na site vreminja nesto ko mig-21 denes.inace mene iskreno najvise mi se svigja FW-190 D9 ili TA-152.koi se mozda i najbolji lovci od WW2.
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Одлична страна за оваа тема има се...

http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1328
Joined: 15 Jul 2006, 23:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
Contact:

Post by BORG »

Image

He 162 Volksjager Salamander



Image

Bf 109

Image

Me 262

Image

Ju 87

Image

Fw 190
User avatar
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 19:07
Location: Strumica R. Makedonija
Contact:

Post by MaKoM »

Забравивте нешто . Пилотите,без нив какви и авиони да има нема ништо да се направи.Еве ви една слика од војната
Image

Пилоти на III/JG-52

Од лево на десно Федфебел Ханс Демерс (113 победи)Оберфедфебел Едмунд Росман (93) Оберфедфебел Алфред Гриславски (132) Капетан Ерик Хартман (352)


Замислете ја оваа четворка во воздух.

п.с Слика и текст виа German :wink: :wink:
...shoveling shits up the hill...
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests