Payen p-22

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.

Payen p-22

Postby kocov » 24 Jul 2010, 15:52

Во 30 тите годни од 20 век во светото на авиацијата се повеке се започнува да се прават екпериметлани авиони кој нема да го имаат стандарниот изгледа на еден авион .Веке во овој период се зпочнува да се експерментира со нови форми на крилја како делта крилја закосени крилја нови форми на телето на авионите .
Во тие процесеи на развој на авиони со нови форми на крилја не заостанува и Франција .Имено францускиот конструктор Ролам Паине во втората пловина на 30 тите го преставува проекто на авион со тандем крилја Првиот па-22 е правен како авион за трки притоа во 1935 со два мотори од по 100 к.с успева да развије брзина од 580 км на час подоцна овој авион требало да го предвижуват два рам џет мотори од 2кн но овој мотор никогаш не проработел како што треба имено моторите требало да бидат поставени на двете крилја и со тоа да достигни брзина над 580 км на час .Авионот се состоле од едно стрелковито (делта) крило со агол од 67 степени на закосеност и едно стандардно крило . Копито на авионот бил ставен назад горивото било ставено напред .Ролан својот проекто на ВВС на франција му го преставува во 1938 како лесен маневрувачки ловец .
ВВС го привајка проекто и во 1938 е дозволено да се направи прототип прототипот е направен во фабриката на Societe Cooperative d'Etudes et Productions Aeronautiques (SCEPA) авионот добива 7 цилндирчен мотор од 100 кс. Додека од вооружувањето се состоело од еден 20 мм топ во клунот и четири 7.7 мм митролези.
Поради слабиот мотор тој е заменет со посилен мотор од 180 кс од типот Regnier R6 Прототипот р-22 во 1940 по капитулациајта на франција пајѓа во рацете на германците кој решавата да продоложат со проекто понатаму.Причината била зачестеноста на бомбандирањето на германија
германците започнуват голема програма на лесни ловци кој ке можат да ги напајѓат сојузничките бомбардери во оваа програма влегуава и паине п-22 .
Но авионот имал проблеми со стабилизаццјата и моторот чето пати откажувал.
При тоа германците авионот го носат во базата Виллакубли.Причината била поради тоа што во октомври 1941 францускиот пилот што требалo да го лета се обидел да избега во Англија.
Во октомври 1942 францускиот пилот Жак Шарпентује го прави првиот лет за време на војната но воопшто не извршенео никаково испитување поради слабата опрема во базата Виллакубли и германците решават да по преврлат авионот во испитниот центар во Рехлине.Во центарот увидуват на некој недостатоци на авионот Поради оваа авионот во 1943 се носи на поправки во фабриката Deperdussin но поради бомбардирањето на железничката станица од сојузниците авионот е униптен на еден од вагоните на кој бил натоварен .

Модификација Pa.22
Размах крилја, м 4.80
Дложина, м 7.40
Висина, м 2.25
Плоштина на крилја, м2 10.00
Масса, кг
празен самолета 554
нормална летна 859
Тип двигател 1 ПД Regnier R-6
Мокност, к.с. 1 х 180
Максимальна брзина , км/ч 360 според некој 510 км на час
Практина далечнина, км 1200 км
таван, м
екипаж, чел 1

Image

Image

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8336
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Payen p-22

Postby alvarhanso » 17 Oct 2010, 21:23

Едно post-nazi експериментално летало од 1969... Do-31 E3

..

The future is already here - it's just not evenly distributed
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
 
Posts: 25405
Joined: 21 Jul 2007, 12:34
Location: Skopje

Re: Payen p-22

Postby kocov » 19 Oct 2010, 14:05

стави некоја слики од \DO 31 П-22 послужи како добра основа за развојот на делта крилја за некои летала во Наци Германија а по војната и во Франција бидејки тимот што го проектираше П-22 ке работи и на германски делта авиони
што подоцна оваа искуство ке биде искористено во Франција при развојот на нивните делта авиони .
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8336
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Payen p-22

Postby Shoe123 » 21 Nov 2014, 12:40

Во октомври 1942 францускиот пилот Жак Шарпентује го прави првиот лет за време на војната но воопшто не извршенео никаково испитување поради слабата опрема во базата Виллакубли и германците решават да по преврлат авионот во испитниот центар во Рехлине.Во центарот увидуват на некој недостатоци на авионот Поради оваа авионот во 1943 се носи на поправки во фабриката Deperdussin но поради бомбардирањето на железничката станица од сојузниците авионот е униптен на еден од вагоните на кој бил натоварен .
If you are looking for fast success in 350-060 exam exams then join today to explore complete microsoft dumps Test King and pass bac certification on first try. A person can chose www.tabor.edu a+ training for his Goucher College
Shoe123
Падобранец
Падобранец
User avatar
 
Posts: 1
Joined: 21 Nov 2014, 12:37


Return to Историја на авијацијата / Aviation history

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests