Тяжелый бомбардировщик-4

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.

Тяжелый бомбардировщик-4

Postby kocov » 24 Jul 2011, 11:21

Сега за сега само оваа слика утре ке ставам некој текст, ако сака некој нека напише нешто за овој бомбандер


Image

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8393
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Тяжелый бомбардировщик-4

Postby MaKoM » 24 Jul 2011, 12:24

kocov ke pravish tema ??? ili samo slikicki !
...shoveling shits up the hill...
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
User avatar
 
Posts: 4639
Joined: 04 Aug 2006, 18:07
Location: Strumica R. Makedonija

Re: Тяжелый бомбардировщик-4

Postby kocov » 24 Jul 2011, 14:36

Па нешто како мала тема да биде, еве нешто од мене за почеток имено поранешниот советски сојуз после граганската војна во русија започнува развој на своите воздухопловни сили особено на бомбандерите како сегмент на авиацијата. Така во 20 тите се појавaвува првиот нивен тежок бомбандер со ознака тб-1, кој преставува првиот метален авион кој бил направен во советскиот сојуз сериски. Но со развојот на авионите така се развиле и бомбандерите така кон крајот на 20 тити и почетокот на 30 тите се појавува тб-3 кој бил напред пред сите други бомбандери од неговото време како за пример Б-17 се појавува дури во 1937 значи после цели 7 години. Додека развојот на ТБ-4 е ништо повеке туку една модивикација на ТБ-3 со едниствена разлика на тоа што на тб-4 му се поставени пулс уште два мотори над трупот на авионот, целата била да се направи авион кој можи да се крени на 5000 метра и да понеси товар од 10 до 11 тона значи `11 тона на вооружување што е за денешни услови е многу да се постигне во смисла на конструкција на авион, а не за почетокот на 30 тите и да лета со брзина од 200-242 км на час на далечина од 2000 км или гледано советскиот сојуз ке ја имал на дострел половина од европа. На почетокот требало да се стават 4 италјански мотори но подоцна се заменети со мотори од советско произвотство односно м-34. Авионот бил направен и тежел 33 тони и го отсложувале 12 луге.

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8393
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Тяжелый бомбардировщик-4

Postby kocov » 24 Jul 2011, 14:37

Ako на некој не му мака нека напише повеке за овој авион
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8393
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Тяжелый бомбардировщик-4

Postby Jak » 24 Jul 2011, 16:01

ТБ-4 всушност и не модернизација, туку неуспешна модернизација :D . Двата мотори над трупот се поставени само на еден единствен ТБ-3. До ВСВ ТБ-3 останал окосница на ВВС на СССР. Иако советите во средината на триесеттите имале на некој начин криза во идеи, биле свесни за неперспективноста на сериите ТБ(1 и 3) па истите ги пренаменувале, дополнувале ама пред се ги заменувале. Мене најинтересен ми е концептот на носач на авиони, ТБ-1/3 кој требало да носи И-4, И-5, ИЗ или И-16 ловци :) Еееее свашта :)
Jak
Капетан на B737
Капетан на B737
User avatar
 
Posts: 428
Joined: 04 Nov 2009, 23:00
Location: Tetovo

Re: Тяжелый бомбардировщик-4

Postby kocov » 24 Jul 2011, 21:48

Да како што видел совитете биле многу тешки за летање особено тб-4, па како што напиша ги преадаптирале за други намени како што било за падобрански скокови на десанти едници во 30 тите, и мислам дека во кина се употребувани тб-3 против јапонците.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8393
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola


Return to Историја на авијацијата / Aviation history

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron