Focke Wulf Fw 159

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.

Focke Wulf Fw 159

Postby kocov » 26 Jul 2011, 21:40

Сo доагањето на власт на хитлер започнува ренесанса во германските вв сили, така во 1933 новиот шеф на Лутфафе Геринг распишува тендер за нов ловец кој треба да биде направен од метал да биде моноплан и да постигнува брзини до 400 км на час во време од 20 минути и да имаа дострел над 500 км, исто така овој ловец треба да имаа топовско и митролеско вооружување, така на овој тендер се јавуват четири поголеми германски фирми мегу која и Focke Wulf со својот Fw 159 кој во основа преставувал многу поедноставен модел од другите за производство бидејки користи поедноставно крило које е полесно за производство или така наречено parasol крило, но токму одбирањето на ваков тип на крило направило доста проблеми односно го зголемил drag на крилотот што ја намалувала неговата способност да постигни поголеми брзини но овие проблеми биле решени но сепак заостанувал зад другите конкуренти. Двата први протитпови не се покажале воопошто добри се до третиот прототип кој ги задоволи барањата, така во 1936 овој авион постигнал брзина од 403 км на час на 4500 метри но за многу кратко време така реалано неговите брзини биле 385 км на час максимална и 320 -350 крстосувачка.
Во однос на вооружувањето овој авион имал само два митролези од 7,9 мм во предниот дел на моторот, гледано овој авион не се разликува по ништо од чешките ловци од тој период со кој делат иста геометрија на крилјата но кој дала лоши резултати во однос на брзината на авионот носивоста и ред други работи. Исто така треба да се кажи дека овој авион е прокетиран од Курт Танк и бил придвижуван од еден jumo-210 турбо мотор.

Image

Image

Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8384
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Return to Историја на авијацијата / Aviation history

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest