Arado 80

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.

Arado 80

Postby kocov » 10 Aug 2011, 15:19

Повеке текст ке напишам вечер или утре ако сака некој во мегу време некој пиши за овој ловец од 30 тите


Image

Image
Image
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8526
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Arado 80

Postby kocov » 10 Aug 2011, 20:18

Продолжувам со текстот како резулатат на барањето на Германија за нов ловец за 30 тите и 40 тите на тендерот се јавува и германската фабрика Арадо кој до тогаш биле едни од главните прозиводители на авиони во Германија и кој ги снабдуват ново формираните германски воздохопловни сили со борбени авиони. Така да и тие влегуват во учеството за нов ловец кој во основа требало да постигнува брзини над 400 км на час, како погонска група требало да биде придвижуван од еден JUMO 210, но поради некој причини не го добива тој мотор наместо тоа добива еден англиски мотор од 600 кс, но ставањето на овој мотор бил чист промашај едноставно Арадо 80 бил претежок за овој мотор така да арадо 80 успеал да постигне макисмални брзини само до 400 км на час, додека за крстарање само до 300 и нешто км, што било под само барање на тендерот така на пример ме-109 постигнувал 460км на час во 1937, додека HE-112 постигнал брзина до 510 км во 1937. Така да овој авион е првиот кој отпаѓа од тендерот за нов ловец на Лутфафе. Инаку како авион првпат полетува во 1935, што една од причина за слабите резултати во тој период, бидејки Германија немаше направено соодветен мотор во тоа време, крилјата на овој авион се во форма на гулаб, задниот дел од трупот е направен од ригден лим со цел поголема цврстина во однос на дострел овој авион имал поголем дострел за цели 200 км пред ME-109B, во однос на вооружавањето носел само 2 митролезi. Гледано овој авион ке бил многу подобар ако бил како ловец на некој тогашен германски носач на авиони или пак торпедоносец.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8526
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola


Return to Историја на авијацијата / Aviation history

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests