Вoздушни "Aсoви"

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.

Re: Историјата на "Ф-4 фантом 2" во Израел (1969-2004)

Postby МАРТИН » 25 Jul 2013, 01:10

:bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
само две прашања
1. Што е потребно да се стане ас?
2. Дали фантомов е подобар (во техничка смисла) од миг???
МАРТИН
Капетан на А380
Капетан на А380
User avatar
 
Posts: 1371
Joined: 02 Jun 2010, 06:40

Re: Историјата на "Ф-4 фантом 2" во Израел (1969-2004)

Postby Iko » 25 Jul 2013, 07:10

Iako niz razlichnite eri vo svetskata istorija na voenata avijacija - brojot na vozdushni pobedi so koi eden voen pilot se smetal za vozdushen "As" dosta variral - sepak opshto prifateno e deka - eden voen pilot se smeta za vozdushen "As" dokolku istiot samostojno ima od 5 pa nagore - nezavisno potvrdeni i dokazhani soboruvanja na neprijatelski borbeni vozduhoplovi...

Najgolem vozdushen "As" vo raniot period na klipnata era na svetskata voena avijacija e Germanskiot voen pilot - Kapetanot Manfred Albreht fon Rifthofen, Baronot od Klajnburg ("Crveniot Baron") - so potvrdeni 80 samostojni vozdushni pobedi...vednash po nego e Francuskiot voen pilot - Polkovnikot Rene Pol Fonk ("Princot") - so potvrdeni 75 samostojni vozdushni pobedi...

Najgolem vozdushen "As" vo docniot period na klipnata voena avijacija (i opshto najgolemiot "As nad site Asovi" vo sevkupnata svetska istorija na voenata avijacija) e Germanskiot voen pilot - Majorot Erih Alfred Hartman ("Bubi" - odnosno "Momcheto") - so potvrdeni 352 samostojni vozdushni pobedi...po nego sleduva Germanskiot voen pilot - Majorot Gerhard Franc Barkhorn ("Gerd") - so potvrdeni 301 samostojni vozdushni pobedi...

Najgolem vozdushen "As" na modednata "mlazna" era na svetskata voena avijacija e Sovetskiot voen pilot - Polkovnikot Evgenij Georgievich Pepelajev ("Lebedot") so potvrdeni 22 samostojni vozdushni pobedi i 1 zaednichka so drug voen pilot - odnosno vkupno 22.5 vozdushni pobedi....vednash po nego e Izraelskiot voen pilot - Polkovnikot Joram Gideon Epshtajn ("Oko Sokolovo") so potvrdeni 17 samostojni vozdushni pobedi i 1 zaednichka so drug voen pilot - odnosno vkupno 17.5 vozdushni pobedi...

Najgolemiot vozdushen "As" na deneshnicata e Iranskiot voen pilot - Brigadniot-General Dzalil Abas Zandi ("Molnjata") - so potvrdeni 8 samostojni vozdushni pobedi i 3 zaednichki so drugi voeni piloti - odnosno vkupno 11 (od 70-tite pa navamu opshto beshe prifateno da sekoja vozdushna pobeda - dali samostojna, dali zaednichka - se smeta kako "cela" - a ne kako porano koga zaednichkite bea smetani kako "polovinki")...toj e vsushnost i posledniot voen pilot na svetot koj go stekna statusot na vozdushen "As" (vo 1988-ta godina)...site vozdushni pobedi gi ostvari so F-14A protiv Irachkite borbeni avioni za vreme na Irachko-Iranskata vojna (1980-1988)...tragichno zagina mlad (na 49 godishna vozrast) so svojata sopruga vo 2001-va godina - vo najbanalna soobrakjajna nesrekja....shto ti e sudbina...da prezhiveesh 8 godini bezposhtedni sekojdnevni vozdushni borbi - za da zastanat na raskrsnica te smachka kamion odpozadi na kogo mu odkazhale kochnicite....




Inaku...F-4E e superioren borben avion nad MiG-21BIS i tuka nema shto...megjutoa tehnoloshki tie i ne se ekvivalentni...podobra sporedba bi bila na tehnichko nivo pomegju F-4E i MiG-23MLD...e tuka vekje rabotite se "poramnuvaat"...
Iko
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
Online
 
Posts: 33214
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA

Re: Историјата на "Ф-4 фантом 2" во Израел (1969-2004)

Postby Makedon » 25 Jul 2013, 13:23

Ико да не го заборавиме и George Beurling, канадскиот пилот кој летал под боите на RAF со потврдени 31,5 воздушни победи од кои 27 за 14 дена над Малта против германиските и италијанските ловци и бомбардери. Имаше страшна емисија за него на Discovery. Beurling бил човек кој воспоставил многу техники во воздух кои и денес се практикуваат во воздухопловствата ширум светов, како темелно надгледување на просторот, пукање пред противничкиот пилот, не користење на светлечки куршуми за да не ја издаде неговата положба и ред други техники.

Заслужува да биде споменат :D
Makedon
Капетан на B747
Капетан на  B747
User avatar
 
Posts: 1185
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia

Вoздушни "Aсoви"

Postby Iko » 27 Jul 2013, 09:30

Ovde kje se diskutira opshto za site vozdushni "Asovi" - ne samo za odredeni konkretni...
Iko
Тест пилот
Тест пилот
User avatar
Online
 
Posts: 33214
Joined: 06 Dec 2008, 22:55
Location: Cape Town, RSA

Re: Вoздушни "Aсoви"

Postby MaKoM » 27 Jul 2013, 19:06

Навремето , правев една тема за германскит асови во втарата светска војна. Доста материјал се преведе и се напиша.... треба да ја најдам темата
...shoveling shits up the hill...
MaKoM
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
User avatar
 
Posts: 4640
Joined: 04 Aug 2006, 18:07
Location: Strumica R. Makedonija

Re: Вoздушни "Aсoви"

Postby kocov » 28 Jul 2013, 21:10

ајде ако сум поарен оти направив тровање со храна ке пишам за тоа како се разви системот за митролеско испукување во првата светска војна без да се оштети пропелерот на авионот
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8256
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Re: Вoздушни "Aсoви"

Postby kocov » 11 Aug 2013, 15:32

првите авиони кој војските за време на првата светска војна ги употребуват како извидувачи на бојното поле, тогаш некој француски пилоти ги земале своите авиони и со помош на пиштол се обидувале да собрат некој гермаснки извидувач, пресвртот го направил некој француски пилот кој на пропелерот ставил две закосни челични шини кој имале цел да ги одбива зрната од митролезот кога точно пропелерот поминува во иста висина со цевката на орудијето, така тој со оваа модивикација соборил доста германски летала. На оваа брзо реагират германците сега нивниот систем бил многу по посоврешен од францускиот тој се состоел од еден хидроулички клип кој бил поврзан за пропелерот и секогаш кога една страна на пропелерот ке се изедначи со цевката на митролезот тогаш се турка овој хидроуличен клип кој ја турка течноста во друг клип кој го блокира затворачот на миторолезот и на тој начин престанува пукањето на миторлезот во тие делови од секундата, додека другиот миторолез па е слободен и можи да се пука
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
User avatar
 
Posts: 8256
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola


Return to Историја на авијацијата / Aviation history

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest