Како до цивилен или воен пилот?

Пилотски муабети и случувања.
Pilot's talks and events.
Post Reply
User avatar
perseus
Падобранец
Падобранец
Posts: 57
Joined: 26 Jan 2007, 20:56
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Како до цивилен или воен пилот?

Post by perseus »

Zdravo na site clenovi na forumov. Go razgleduvav formot pa naidov na tema kako da se stane kontrolor pa zatoa sto pred nekolku mseci se rasprasuvav kako do pilot ama ne najdov nisto. I sega koga ja vidov temata si pomisliv: "prasaj moze nekoj ke znae" da mi dade informacii
odnapred vi blegodaram na site
A inace imam 15 godini i se nadevam deka imam sanasi da stanam pilot barem civilen
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
ARCHIMASTER
Падобранец
Падобранец
Posts: 1
Joined: 31 Jan 2009, 16:59
Contact:

Post by ARCHIMASTER »

druze, ako procepkas uste malku po forumot ke vidis deka za se ima resenie-pari :) samo treba da gi imas/tvoite da imaat, ako ne, ke letas na simulatori kako mene i poveketo ovde :roll:
a ako ti se najdat 20 000 evra nekako za kef, javi se ke ti praam drustvo na akademija :))
it ain't over 'till the fat lady sings
User avatar
***DAVID***
Падобранец
Падобранец
Posts: 129
Joined: 24 Jan 2009, 01:09
Contact:

Post by ***DAVID*** »

Колку што сум јас информиран за да станиш цивилен пилот, најпотребно е да имаш само КЕШ...
Најблиска школа за обука на цивилни пилоти има во Вршац....
Обуката некаде се на се коштала околу 60 - 70.000 евра колку што јас знам, а имаш и други трошоци за седенње и исхрана и т.н......
User avatar
Aviator
Падобранец
Падобранец
Posts: 140
Joined: 22 Oct 2007, 20:40
Contact:

Post by Aviator »

Момци, за да се стигне до frozen ATPL во денешно време потребно е околу година и половина и 60 илјади евра (минимално време и пари). Потоа следува TR (type rating) кој чини околу 35 илјади евра (зависи од типот на воздухоплов) а можноста за вработување е еднаква на....Па не е еднаква на ништо. Ваква состојба во побарувачката на пилоти немало никогаш, оволку многу пилоти низ светот немало, а богами и немало оволку многу луѓе кои се спремни да летаат за ич пари. Оваа тема е многу поголема и поопширна (околу побарувачката на пилоти во моментов) можеме да продискутираме на друга тема.

Заборавете ги митовите за ЈАТ-овата "најдобра" школа на светот - Вршац. Денес има толку многу попризнаени и подобри школи низ светот кои ќе ве прифатат подобро, ќе ви понудат подобри услови, ќе ве обучат попрофесионално и вие ќе бидете многу позадоволни. Последниве години школите поврзани со авијација во Србија така се уназадија, што ако се фатите работа со нив (било дали со пилотската школа, контролорската или онаа за кабински персонал) многу ќе зажалите. Ќе изгубите многу време, многу пари и ќе бидете излажани. Познавам барем дузина млади момци и девојки кои беа излажани од "познатите" ЈАТ-ови и други воздухопловни школи во Србија, изгубија многу време, пари и нерви. Не ви препорачувам, сепак, распрашајте се подобро и ќе видите дека не зборувам на памет. Има барам неколку теми само на форумов од луѓе кои се изгореле во Србија.

Денес има одлични школи во Шпанија, Флорида, Англија, Италија...Верувајте ќе ве чинат помалку отколку онаа во Србија! Бројките што ви ги спомнав погоре доаѓаат од овие школи, со нагласок на Шпанија и Флорида како поефтини.

Да, точно е, денес да се стане пилот се потребни огромни средства, но тоа не е толкав проблем, проблем е што ќе правите подоцна со дозволата...
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

eve naprimer vo swiss da stanes civilen pilot na avro rj-100 e da imsas zavreseno sredno obrazovanije, da imas dokumenti za prestoj vo svajcarija ili da imas EU pasos. da ne si postar od 30 godini. da imas certifikat za angliski Cambridge First Certificate,
mindest. Grade B ne postar od 2 godini. dodeka ako ne vi je geramskiot jazik majcin potrebno vi e istoto i za germanskiot jazik. visina pomedju 160-198 cm. za svajcarci mora da ste bile vo vojska, vojnici so povisok cin se pozlni.
ova e vo kratko ona sto go bart za pilot na swiss europa. dodeka za pilot na airbus 320 mora da sete fakultetski obrazuvan ili najmalce da imate polozeno priemen ispit za nego.
za povece informaci
http://www.swiss-aviation-training.com/ ... 51&lang=en
User avatar
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 826
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia
Contact:

Post by Falcon »

Aviator wrote:...за да се стигне до frozen ATPL во денешно време потребно е околу година и половина и 60 илјади евра (минимално време и пари). Потоа следува TR (type rating) кој чини околу...
Овластување за тип (Type Rating) за авион од „патничката авијација“ може да се добие веднаш по земањето на професионална дозвола (CPL, Commercial Pilot License), не мора да се „гони“ ATPL, па потоа да се оди на тип.

Инаку, да, во право си за преценетата школа на ЈАТ. Кој сака да станува пилот на своја рака и си има пари, нека не му ја мисли - веднаш нека оди во САД. Таму ќе се здобие со квалитетна обука, ќе го усоврши јазикот, а најверојатно и поефтино ќе помине отколку во кој било саглам центар за обука во Европа. Дури и една Луфтханза практичниот дел од обуката на своите пилоти (т.е. летањето кое следи по завршувањето на теоретската обука во Бремен) го изведува во Америка - ги испраќа своите идни пилоти во Аризона.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest