Zdravo na site clenovi na forumov. Go razgleduvav formot pa naidov na tema kako da se stane kontrolor pa zatoa sto pred nekolku mseci se rasprasuvav kako do pilot ama ne najdov nisto. I sega koga ja vidov temata si pomisliv: "prasaj moze nekoj ke znae" da mi dade informacii
odnapred vi blegodaram na site
A inace imam 15 godini i se nadevam deka imam sanasi da stanam pilot barem civilen
Како до цивилен или воен пилот?
- perseus
- Падобранец
- Posts: 57
- Joined: 26 Jan 2007, 20:56
- Location: Skopje, Macedonia
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- ARCHIMASTER
- Падобранец
- Posts: 1
- Joined: 31 Jan 2009, 16:59
- Contact:
druze, ako procepkas uste malku po forumot ke vidis deka za se ima resenie-pari samo treba da gi imas/tvoite da imaat, ako ne, ke letas na simulatori kako mene i poveketo ovde
a ako ti se najdat 20 000 evra nekako za kef, javi se ke ti praam drustvo na akademija )
a ako ti se najdat 20 000 evra nekako za kef, javi se ke ti praam drustvo na akademija )
it ain't over 'till the fat lady sings
- ***DAVID***
- Падобранец
- Posts: 129
- Joined: 24 Jan 2009, 01:09
- Contact:
- Aviator
- Падобранец
- Posts: 140
- Joined: 22 Oct 2007, 20:40
- Contact:
Момци, за да се стигне до frozen ATPL во денешно време потребно е околу година и половина и 60 илјади евра (минимално време и пари). Потоа следува TR (type rating) кој чини околу 35 илјади евра (зависи од типот на воздухоплов) а можноста за вработување е еднаква на....Па не е еднаква на ништо. Ваква состојба во побарувачката на пилоти немало никогаш, оволку многу пилоти низ светот немало, а богами и немало оволку многу луѓе кои се спремни да летаат за ич пари. Оваа тема е многу поголема и поопширна (околу побарувачката на пилоти во моментов) можеме да продискутираме на друга тема.
Заборавете ги митовите за ЈАТ-овата "најдобра" школа на светот - Вршац. Денес има толку многу попризнаени и подобри школи низ светот кои ќе ве прифатат подобро, ќе ви понудат подобри услови, ќе ве обучат попрофесионално и вие ќе бидете многу позадоволни. Последниве години школите поврзани со авијација во Србија така се уназадија, што ако се фатите работа со нив (било дали со пилотската школа, контролорската или онаа за кабински персонал) многу ќе зажалите. Ќе изгубите многу време, многу пари и ќе бидете излажани. Познавам барем дузина млади момци и девојки кои беа излажани од "познатите" ЈАТ-ови и други воздухопловни школи во Србија, изгубија многу време, пари и нерви. Не ви препорачувам, сепак, распрашајте се подобро и ќе видите дека не зборувам на памет. Има барам неколку теми само на форумов од луѓе кои се изгореле во Србија.
Денес има одлични школи во Шпанија, Флорида, Англија, Италија...Верувајте ќе ве чинат помалку отколку онаа во Србија! Бројките што ви ги спомнав погоре доаѓаат од овие школи, со нагласок на Шпанија и Флорида како поефтини.
Да, точно е, денес да се стане пилот се потребни огромни средства, но тоа не е толкав проблем, проблем е што ќе правите подоцна со дозволата...
Заборавете ги митовите за ЈАТ-овата "најдобра" школа на светот - Вршац. Денес има толку многу попризнаени и подобри школи низ светот кои ќе ве прифатат подобро, ќе ви понудат подобри услови, ќе ве обучат попрофесионално и вие ќе бидете многу позадоволни. Последниве години школите поврзани со авијација во Србија така се уназадија, што ако се фатите работа со нив (било дали со пилотската школа, контролорската или онаа за кабински персонал) многу ќе зажалите. Ќе изгубите многу време, многу пари и ќе бидете излажани. Познавам барем дузина млади момци и девојки кои беа излажани од "познатите" ЈАТ-ови и други воздухопловни школи во Србија, изгубија многу време, пари и нерви. Не ви препорачувам, сепак, распрашајте се подобро и ќе видите дека не зборувам на памет. Има барам неколку теми само на форумов од луѓе кои се изгореле во Србија.
Денес има одлични школи во Шпанија, Флорида, Англија, Италија...Верувајте ќе ве чинат помалку отколку онаа во Србија! Бројките што ви ги спомнав погоре доаѓаат од овие школи, со нагласок на Шпанија и Флорида како поефтини.
Да, точно е, денес да се стане пилот се потребни огромни средства, но тоа не е толкав проблем, проблем е што ќе правите подоцна со дозволата...
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
eve naprimer vo swiss da stanes civilen pilot na avro rj-100 e da imsas zavreseno sredno obrazovanije, da imas dokumenti za prestoj vo svajcarija ili da imas EU pasos. da ne si postar od 30 godini. da imas certifikat za angliski Cambridge First Certificate,
mindest. Grade B ne postar od 2 godini. dodeka ako ne vi je geramskiot jazik majcin potrebno vi e istoto i za germanskiot jazik. visina pomedju 160-198 cm. za svajcarci mora da ste bile vo vojska, vojnici so povisok cin se pozlni.
ova e vo kratko ona sto go bart za pilot na swiss europa. dodeka za pilot na airbus 320 mora da sete fakultetski obrazuvan ili najmalce da imate polozeno priemen ispit za nego.
za povece informaci
http://www.swiss-aviation-training.com/ ... 51&lang=en
mindest. Grade B ne postar od 2 godini. dodeka ako ne vi je geramskiot jazik majcin potrebno vi e istoto i za germanskiot jazik. visina pomedju 160-198 cm. za svajcarci mora da ste bile vo vojska, vojnici so povisok cin se pozlni.
ova e vo kratko ona sto go bart za pilot na swiss europa. dodeka za pilot na airbus 320 mora da sete fakultetski obrazuvan ili najmalce da imate polozeno priemen ispit za nego.
za povece informaci
http://www.swiss-aviation-training.com/ ... 51&lang=en
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Овластување за тип (Type Rating) за авион од „патничката авијација“ може да се добие веднаш по земањето на професионална дозвола (CPL, Commercial Pilot License), не мора да се „гони“ ATPL, па потоа да се оди на тип.Aviator wrote:...за да се стигне до frozen ATPL во денешно време потребно е околу година и половина и 60 илјади евра (минимално време и пари). Потоа следува TR (type rating) кој чини околу...
Инаку, да, во право си за преценетата школа на ЈАТ. Кој сака да станува пилот на своја рака и си има пари, нека не му ја мисли - веднаш нека оди во САД. Таму ќе се здобие со квалитетна обука, ќе го усоврши јазикот, а најверојатно и поефтино ќе помине отколку во кој било саглам центар за обука во Европа. Дури и една Луфтханза практичниот дел од обуката на своите пилоти (т.е. летањето кое следи по завршувањето на теоретската обука во Бремен) го изведува во Америка - ги испраќа своите идни пилоти во Аризона.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest