Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
- ing. Velche Antevski
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 14 Mar 2007, 21:58
- Location: Sofija, Skopje
- Contact:
Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
Potrebni se "maintenance" instruktori za kategorii B1 i B2 za avion tip ATR 42/72 ili samo za ATR 72. Moze da se javat i site zainteresirani koisto imaat upishan tip ATR 42/72 ili samo ATR 72 no se bez instruktorska dozvola. Isto taka moze da se javat i site zainteresirani so "zamrznata dozvola". Rabotata e kratkotraen kontrakt. Kontakt na e-mail: velce_a@hotmail.com ili na telefon : ++ 359 898 810 461. Odnapred Vi blagodaram.
Podobro e da si na zemjata i da zalis sto ne si na neboto, odkolku da si na neboto i da zalis sto ne si na zemjata. :)
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Re: Se baraat "maintenance" instruktori za ATR 42/72
Tesko deka kje najdes licencirani tehnicari za ATR 72 kaj nas, no obidot e za pozdravuvanje.
Inaku, dozvolite vo Makedonija se' uste ne se spored EASA Part 66 - t.e. A, B, C kategorii i sl. bidejkji tranzicijata kon ovoj sistem na licenciranje uste ne e zavrsena, pa dozvolite uste se po stariot sistem na ICAO, znaci: tip 1/2, mehanicarska/inzenerska, AMS/IRE, "obicni"/kontrolorski/instruktorski...
Mozebi gresam, ama za dobivanje na dozvola od B kategorija spored EASA ne e potreben instruktor, tuku soodvetna obuka pod nadzor na drug ovlasten personal i polaganje na soodveten ispit, a seto toa vo ovlasten centar za obuka spored EASA Part 147...
Inaku, dozvolite vo Makedonija se' uste ne se spored EASA Part 66 - t.e. A, B, C kategorii i sl. bidejkji tranzicijata kon ovoj sistem na licenciranje uste ne e zavrsena, pa dozvolite uste se po stariot sistem na ICAO, znaci: tip 1/2, mehanicarska/inzenerska, AMS/IRE, "obicni"/kontrolorski/instruktorski...
Mozebi gresam, ama za dobivanje na dozvola od B kategorija spored EASA ne e potreben instruktor, tuku soodvetna obuka pod nadzor na drug ovlasten personal i polaganje na soodveten ispit, a seto toa vo ovlasten centar za obuka spored EASA Part 147...
- ing. Velche Antevski
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 14 Mar 2007, 21:58
- Location: Sofija, Skopje
- Contact:
Re: Se baraat "maintenance" instruktori za ATR 42/72
Znaci ima potreba od tehnichar/inziner koshto dovolno go poznava avionot za da bide ednokratno naznachen za instruktor. Treba da vodi kurs za tipot na avion za kategorii B1 i/ili B2. Bez apsolutno znachenje e kakva licenza ima, stara po ICAO ili po EASA. Toa shto ni treba e covek so dovolno znaenja i iskustvo. Dokumentite ke mu gi sredime nie. Rashodite za pat i smestuvanje se na nasha smetka.
Podobro e da si na zemjata i da zalis sto ne si na neboto, odkolku da si na neboto i da zalis sto ne si na zemjata. :)
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
interesna ponuda
- ing. Velche Antevski
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 14 Mar 2007, 21:58
- Location: Sofija, Skopje
- Contact:
Re: Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
Zlatko83, so vpecatok sum deka rabotish vo stranstvo (popravi me ako gresham). Imash li raboteno na ovie avioni? Ke ti bidam blagodaren a ke dobiesh i pivo dokolku gi informirash i tvoite kolegi na rabota za ovoj oglaszlatko83 wrote:interesna ponuda
Podobro e da si na zemjata i da zalis sto ne si na neboto, odkolku da si na neboto i da zalis sto ne si na zemjata. :)
- zlatko83
- Капетан на А380
- Posts: 1644
- Joined: 10 Sep 2006, 16:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
da za swiss intr. airlines
za kade ti se potrebni ovie ludje?
za kade ti se potrebni ovie ludje?
- ing. Velche Antevski
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 14 Mar 2007, 21:58
- Location: Sofija, Skopje
- Contact:
Re: Се бараат "maintenance" инструктори за ATR 42/72
Kontraktot e za Filipinite. Kursot sto treba da se vodi trae okolu 6 nedeli.zlatko83 wrote:da za swiss intr. airlines
za kade ti se potrebni ovie ludje?
Podobro e da si na zemjata i da zalis sto ne si na neboto, odkolku da si na neboto i da zalis sto ne si na zemjata. :)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest