Камиони

Неврзани работи кои и немаат баш многу врска со авијацијата.
Simple chit chat for things that may not really correspond with aviation.
Post Reply
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Камиони

Post by Scylla »

IgorMKD wrote:Точно Зоки... Точно! Строго беа навлечени на Мерцедес и беа главни фраери на патиштата што и беше во линија со фактот што беа најголемо автотранспортно претпријатие на територијата на СФР Југославија... Штета за таков гигант, стварно штета.
Млаз ја има направено најголемата нарачка на камиони од Мерцедес (100 и кусур) наеднаш и единствено оваа бројка е поразена од Бразилска компанија која порачала неколку бројки повеќе пред некоја година...

Инаку Млаз е основана од тројца пријатели ентузијасти за транспорт и машинерија, еден механичар, еден шофер и еден камионџија.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
Bobby
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 832
Joined: 14 Nov 2009, 02:56
Location: OHD - SKP
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Bobby »

Scylla wrote:
IgorMKD wrote:Точно Зоки... Точно! Строго беа навлечени на Мерцедес и беа главни фраери на патиштата што и беше во линија со фактот што беа најголемо автотранспортно претпријатие на територијата на СФР Југославија... Штета за таков гигант, стварно штета.
Млаз ја има направено најголемата нарачка на камиони од Мерцедес (100 и кусур) наеднаш и единствено оваа бројка е поразена од Бразилска компанија која порачала неколку бројки повеќе пред некоја година...

Инаку Млаз е основана од тројца пријатели ентузијасти за транспорт и машинерија, еден механичар, еден шофер и еден камионџија.
Нели Млаз има некои проблеми и во долгови се. Прочитав пред некое време дека УЈП запленила многу возила и ќе ги продава поради натрупани даночни обврски. Всушност даночниот долг, државата го претворила во траен влог во фирмата и сега им се виделе вишок камиони и возила, па си ги продаваат. Во статијата во Нова Македонија со интересен наслов „УЈП отвора автосалон“ :D пишуваше дека се очекуваат околу 700 000 евра од продажбата. ..... мед и млеко за буџетот.
To live is the rarest thing in the world, most people exist, that's all...
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

Ajde sea momci malku poveke da vi kazam okolu kamionite, zasto imam golemo poznavanje za niv!! Mercedes Actros e lepotan, ama ne ni 2% od Mercedes avtomobilite, skloni se mnogu na defekti ; Scania e preubav kamion kako vizuelno taka i vo sposobnosti, toj e kamion koj najmalku trosi i e mnogu "nezen" zatoa primetete deka na avtopati najcest vlekac e Scania tokmu zaradi ova ; Man e stvarta kaj kamionite, golem rabotnik, kako za na avtopat taka i za kiperska rabota, najcesto koristen bas za ovaa namena ; DAF e isto dobar pokazan kamion i vazi za kamion so najdobar diferencijal ; Volvo e kamionot koj licno jas go obozuvam, se koristi bukvalno za site nameni, prv ja izvadi masinata od 660 hp, pa pokasno i Scania. Ako mene me prasuvat Volvo treba da vozi JSP!! Sea so uvozov ima eden Volvo avtobus t.e. privatna 22, prekrasna voznja :)

btw ne gi plukajte Ukraincive mozebi ke se pokazat !! Ne mora da e se zapadno evropsko da e dobro, Kamaz e ruski pa na Dakar e neprikosnoven veke podolgo vreme :) vreme ke pokaze
Зоран
Mодератор
Mодератор
Posts: 14550
Joined: 31 Jan 2008, 19:20

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Зоран »

Makedon...a shto veleish za TGX--

So intander koristenje ovozmozhuva da se spushtash so 80/km/H (natovaren 35 tona pepel) nadolu po Pletvar aj spomnimi drug primer.
P.S ne e prikaska lichno se vozev.

Imeto na prevoznikot nema da go spoman ke gi shinat od kaznuvanje.
User avatar
shady3
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 510
Joined: 17 May 2010, 01:51
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by shady3 »

Зоран wrote:Makedon...a shto veleish za TGX--

So intander koristenje ovozmozhuva da se spushtash so 80/km/H (natovaren 35 tona pepel) nadolu po Pletvar aj spomnimi drug primer.
P.S ne e prikaska lichno se vozev.

Imeto na prevoznikot nema da go spoman ke gi shinat od kaznuvanje.
Е заради вакви ми отиде половина кола, и скоро и животот. Се надевам дека ќе ги шинат од казнување.
Зоран
Mодератор
Mодератор
Posts: 14550
Joined: 31 Jan 2008, 19:20

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Зоран »

Shady3

А каде живееш ако не е тајна
User avatar
karamba
Капетан на Enterprise
Капетан на Enterprise
Posts: 14209
Joined: 26 Jun 2009, 23:07
Location: Skopje,R.Makedonija
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by karamba »

Makedon wrote:Ajde sea momci malku poveke da vi kazam okolu kamionite, zasto imam golemo poznavanje za niv!! Mercedes Actros e lepotan, ama ne ni 2% od Mercedes avtomobilite, skloni se mnogu na defekti ; Scania e preubav kamion kako vizuelno taka i vo sposobnosti, toj e kamion koj najmalku trosi i e mnogu "nezen" zatoa primetete deka na avtopati najcest vlekac e Scania tokmu zaradi ova ; Man e stvarta kaj kamionite, golem rabotnik, kako za na avtopat taka i za kiperska rabota, najcesto koristen bas za ovaa namena ; DAF e isto dobar pokazan kamion i vazi za kamion so najdobar diferencijal ; Volvo e kamionot koj licno jas go obozuvam, se koristi bukvalno za site nameni, prv ja izvadi masinata od 660 hp, pa pokasno i Scania. Ako mene me prasuvat Volvo treba da vozi JSP!! Sea so uvozov ima eden Volvo avtobus t.e. privatna 22, prekrasna voznja :)

btw ne gi plukajte Ukraincive mozebi ke se pokazat !! Ne mora da e se zapadno evropsko da e dobro, Kamaz e ruski pa na Dakar e neprikosnoven veke podolgo vreme :) vreme ke pokaze
Nema plukanje na LAZ-ot,arno rece i ti ke pocekame vremeto da pokaze,poproblematicna e samata postapka i kako sto i se pokaza problematicniot rok na isporaka,odnosno negovoto probivanje na nekolku navrati.
Inaku Kamaz kako primerok za sporedba na kvalitet-vo odnos na toa sto e zapadno a sto istocno,ne e bash za sporedba so negovite pandani od zapad(ako go zememe samo Dakar za reper,da) ama soglasen si deka na zapad i nema mnogu mnogu vlekaci Kamaz a na istok pa i vo samata Rusija ima mnogu vlekaci od zapadno proizvodstvo,taka da ima arno ama ima i uste poarno :)
Kakvo mislenje imas za Renault Trucks i za Iveco(Stralis na pr.)?
Taa 22-kata privatna e onaa belo/plava so nekoja reklama za alati ili greska sum?
Inaku da i jas sum za Volvo kaj kamionive ednostavno e "King of the road" :wink:
User avatar
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 33348
Joined: 21 Jul 2007, 13:34
Location: Skopje
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by alvarhanso »

Јас пак по форумиве читав дека израелците се жалат токму од Volvo влекачите кој ги имаат (FH16), и со кој ги м'кнат тоа Меркавите.
Наводно тешко излегувале со тој терет по угорница, па следната набавка им беше MB Actros.

http://www.youtube.com/watch?v=Uq95_ON1u1s" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

karamba wrote:
Makedon wrote:Ajde sea momci malku poveke da vi kazam okolu kamionite, zasto imam golemo poznavanje za niv!! Mercedes Actros e lepotan, ama ne ni 2% od Mercedes avtomobilite, skloni se mnogu na defekti ; Scania e preubav kamion kako vizuelno taka i vo sposobnosti, toj e kamion koj najmalku trosi i e mnogu "nezen" zatoa primetete deka na avtopati najcest vlekac e Scania tokmu zaradi ova ; Man e stvarta kaj kamionite, golem rabotnik, kako za na avtopat taka i za kiperska rabota, najcesto koristen bas za ovaa namena ; DAF e isto dobar pokazan kamion i vazi za kamion so najdobar diferencijal ; Volvo e kamionot koj licno jas go obozuvam, se koristi bukvalno za site nameni, prv ja izvadi masinata od 660 hp, pa pokasno i Scania. Ako mene me prasuvat Volvo treba da vozi JSP!! Sea so uvozov ima eden Volvo avtobus t.e. privatna 22, prekrasna voznja :)

btw ne gi plukajte Ukraincive mozebi ke se pokazat !! Ne mora da e se zapadno evropsko da e dobro, Kamaz e ruski pa na Dakar e neprikosnoven veke podolgo vreme :) vreme ke pokaze
Nema plukanje na LAZ-ot,arno rece i ti ke pocekame vremeto da pokaze,poproblematicna e samata postapka i kako sto i se pokaza problematicniot rok na isporaka,odnosno negovoto probivanje na nekolku navrati.
Inaku Kamaz kako primerok za sporedba na kvalitet-vo odnos na toa sto e zapadno a sto istocno,ne e bash za sporedba so negovite pandani od zapad(ako go zememe samo Dakar za reper,da) ama soglasen si deka na zapad i nema mnogu mnogu vlekaci Kamaz a na istok pa i vo samata Rusija ima mnogu vlekaci od zapadno proizvodstvo,taka da ima arno ama ima i uste poarno :)
Kakvo mislenje imas za Renault Trucks i za Iveco(Stralis na pr.)?
Taa 22-kata privatna e onaa belo/plava so nekoja reklama za alati ili greska sum?
Inaku da i jas sum za Volvo kaj kamionive ednostavno e "King of the road" :wink:

Drugar jas licno se vozev vo Volvo ama cinam bese temnocrven so beli sari niz nego, e sega mozebi ima i plavo/bel ama ne sum go videl, bidejki eden kup avtobusi se zemaa so uvozov !!
Za Renault iskreno imam mnogu malku informacii i samo bi te izlazal ako ti kazam nesto potocno, samo mislam deka e skap i e pomalku koristen od drugite, a ne deka e nekvaliteten (znam deka Volvo gi poseduva, ottamu e kvalitetot :) ), a da zaboraviv da go kazam Iveco, italijanska rabota DIZAJN (Stralis e samo ime na modelot t.e. facelift od eurostar i posilna masina) isto taka dobar kamion no ne mu e mestoto vo vlekaci tuku vo utility trucks, a licno se imam vozeno vo eurostarot i nema voopsto ubava voznja, a mnogu sklon na defekti osobeno so sistemite za upravuvanje :)
User avatar
shady3
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 510
Joined: 17 May 2010, 01:51
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by shady3 »

Зоран wrote:Shady3

А каде живееш ако не е тајна
Во Прилеп.
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

alvarhanso wrote:Јас пак по форумиве читав дека израелците се жалат токму од Volvo влекачите кој ги имаат (FH16), и со кој ги м'кнат тоа Меркавите.
Наводно тешко излегувале со тој терет по угорница, па следната набавка им беше MB Actros.

http://www.youtube.com/watch?v=Uq95_ON1u1s" onclick="window.open(this.href);return false;

Moze moze drugar, jas ne znam za nekoj da se pozalil za Volvo ama ete imalo. So site luge so koi sum prvael muabet (mislam na vozacite) i licno sum gi gledal na masinski fakultet za A-test, site go falea Volvo i Scania-ta, drugite mnogu pomalku.
Aj jas ke probam barem malku da te pobijam za snagata na Volvo i Scania, vo slucajov Scania no toj e motorot koj e izmislen od Volvo, a Scania go pravi so licenca :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ri_jmFaSbw4" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
IgorMKD
Астронаут
Астронаут
Posts: 15402
Joined: 23 Nov 2006, 14:06
Location: Автокоманда, Скопје
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by IgorMKD »

Баш ми се допаѓа дискусијата... Makedon а што ќе кажеш за камионите Tatra, Jelcz, Star?
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

IgorMKD wrote:Баш ми се допаѓа дискусијата... Makedon а што ќе кажеш за камионите Tatra, Jelcz, Star?

Igorce, ovie kamioni so gi napisa se voglavno od "istocen blok" osven ovoj Star, koj barem do sega ne sum go sretnal :)
Inaku Tatri se koristea porano za izveduvanje na teski raboti barem za vo Makedonija, i den denes tie imaat takva namena pretezno vo voenata industrija za montiranje na teski artileriski orudija ili pak za vleca na teski vozila. Ucevtvoto na Dakar mu e voedno test za izdrzlivost na masinata, slicno kako Kamaz. Ovaa godina Vladimir Cagin (za razlika od drugite Rusi koi ja vozea starata masina) vozese nova masina na negoviot Kamaz koja e vmetnata vo noviot PVO sistem "Panzir".
Jelcz imam sretnato ednas ili dvapati i ne znam dali poveke se koristi (barem tuka).
Od site kamioni os istocno poteklo najdobro kotira se razbira Kamazot, koj ima strasna masina ama neli mnogu los dizajn, zaradi toa kompanijata ima skluceno dogovor so germanski MAN za dostava na kabini a masinata ostanuva ruska (zboruvam za komercijalnite kamioni), a mnogu pomalku TATRA a najmalku KRAZ koj veke go izede zabot na vremeto :/

Eve i sliki za germanskiot Kamaz :)

Image

Image

Image
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

Inaku pak da go pofalam Volvo, koj ne samo na evropskiot i aziskiot pazar, prisuten e i na Amerikanskiot pazar koj znaeme deka e specificen za kamioni pretezno so "long noses". Tamu kotira dosta dobro so noviot dizajn (VT i VN)koj megu prvite go vovede na toj pazar i duri potisna nivni tradicionalni marki kako "Internacional" ili buldogot "MACK", pa moraa i tie da pravat dizajni slicni na toj na Volvo.
Eve ti go ovoj fakt potkrepen niz sliki
Volvo (VN)
Image
Volvo(VT)
Image

International
Image

MACK
Image

Slicnosta e voocliva :)

Edinstveno Kenworth dobro se drzi so starata Amercka gorda nosnica

Image
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by AlexGreat »

Ух Кенворт-ов ама е евергрин...кога некој ми спомнува амерички камионџија/камион,одма на ваков ми текнува... :)
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
DesertFox
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 813
Joined: 10 Jul 2010, 19:55
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by DesertFox »

Зоран wrote:Makedon...a shto veleish za TGX--

So intander koristenje ovozmozhuva da se spushtash so 80/km/H (natovaren 35 tona pepel) nadolu po Pletvar aj spomnimi drug primer.
P.S ne e prikaska lichno se vozev.

Imeto na prevoznikot nema da go spoman ke gi shinat od kaznuvanje.
Името всушност правилно е Intarder, изведба која ја користи МАН во своите модели конкретно еве на некој некој TGX кој носи пепел од РЕК Битола за Титан цемент :D, инаку постои уште една изведба која се вика retarder, слична со првата ама сепак различна, втората се покажа како подобра од повеке аспекти. Инаку во однос на комерцијалните товарни возила дефинитивно во моментот води Scania речиси секој поглед.
Image
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

DesertFox wrote:
Зоран wrote:Makedon...a shto veleish za TGX--

So intander koristenje ovozmozhuva da se spushtash so 80/km/H (natovaren 35 tona pepel) nadolu po Pletvar aj spomnimi drug primer.
P.S ne e prikaska lichno se vozev.

Imeto na prevoznikot nema da go spoman ke gi shinat od kaznuvanje.
Името всушност правилно е Intarder, изведба која ја користи МАН во своите модели конкретно еве на некој некој TGX кој носи пепел од РЕК Битола за Титан цемент :D, инаку постои уште една изведба која се вика retarder, слична со првата ама сепак различна, втората се покажа како подобра од повеке аспекти. Инаку во однос на комерцијалните товарни возила дефинитивно во моментот води Scania речиси секој поглед.
Image

Izvini Desert ama go imam ispusteno tvojot komentar, zatoa i ne sum pisal nisto!! Uste ednas ke napisam, od site ovie zapadno evropski marki (Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco........) mislam deka ne postoi los kamion, tuku dobar, podobar i najdobar!! Uste ednas da se nadovrzam MAN e odlicen kamion znaci germanski kvalitet i e golem rabotnik (vlekac, kiper,utility truck), a posledniot model t.e. TGX e na lik momentalno najubav kaion do sega :)
A Scania-ta veke rekov e najprisuten kamion na patistava sirum Evropa, zatoa sto pomalku trosi od site drugi i e mnogu "nezen" odnosno ima meka voznja na avtopat.
Aj bidi iskren drugar deka mnogu poretko gledas Scania mikser, kiper, lesen kamion a mnogu poveke toa se Volvo i MAN. :)
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 6103
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Trpkovski Vladimir »

За Израел и ништо не ме чуди, бидејќи е многу тешко да се влечат нивните тенкови од по 65 тони без приколица, за нив е само советскиот МАЗ.

Image

Што се однесува до КАМАЗ, фабриката кога е правена, правена е за масовно производство на камиони за СССР, максималното проектирано производство им е, ако не се лажам, 130.000 камиони од сите типови годишно, ама никогаш го немаат постигнато тоа производство, мислам дека сегашното производство им е 96.300 камиони годишно. Што пак ја прави најголема фабрика за камиони во европа, ако не и во светот.
Рускиот пазар е поприлично голем, па не е нити чудо што има и западни камиони таму, а многу ретко можеш да видиш источни (руски) камиони на запад (покрај недостатоците во однос на ергономијата и дизајнот, сепак би била привлечна ниската цена).
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
User avatar
Makedon
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1486
Joined: 11 Jan 2011, 20:42
Location: Skopje, Macedonia
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by Makedon »

Eve neso poise za sklopuvanjeto na MAZ vo Minsk, Belorusija!! Ovie teski kamioni se koristat za nosenje na teski proektili od tipot Topol-M ili Iskander, a isto i za vleca na teski vozila.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

a posebno ova :)

Image
User avatar
DesertFox
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 813
Joined: 10 Jul 2010, 19:55
Contact:

Re: Околу новите автобуси на ЈСП Скопје...

Post by DesertFox »

Makedon wrote:
DesertFox wrote:
Зоран wrote:Makedon...a shto veleish za TGX--

So intander koristenje ovozmozhuva da se spushtash so 80/km/H (natovaren 35 tona pepel) nadolu po Pletvar aj spomnimi drug primer.
P.S ne e prikaska lichno se vozev.

Imeto na prevoznikot nema da go spoman ke gi shinat od kaznuvanje.
Името всушност правилно е Intarder, изведба која ја користи МАН во своите модели конкретно еве на некој некој TGX кој носи пепел од РЕК Битола за Титан цемент :D, инаку постои уште една изведба која се вика retarder, слична со првата ама сепак различна, втората се покажа како подобра од повеке аспекти. Инаку во однос на комерцијалните товарни возила дефинитивно во моментот води Scania речиси секој поглед.
Image

Izvini Desert ama go imam ispusteno tvojot komentar, zatoa i ne sum pisal nisto!! Uste ednas ke napisam, od site ovie zapadno evropski marki (Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco........) mislam deka ne postoi los kamion, tuku dobar, podobar i najdobar!! Uste ednas da se nadovrzam MAN e odlicen kamion znaci germanski kvalitet i e golem rabotnik (vlekac, kiper,utility truck), a posledniot model t.e. TGX e na lik momentalno najubav kaion do sega :)
A Scania-ta veke rekov e najprisuten kamion na patistava sirum Evropa, zatoa sto pomalku trosi od site drugi i e mnogu "nezen" odnosno ima meka voznja na avtopat.
Aj bidi iskren drugar deka mnogu poretko gledas Scania mikser, kiper, lesen kamion a mnogu poveke toa se Volvo i MAN. :)
Точно дека прилично се ретки ама тоа е далеку од аргумент кој може да го оспори квалитетот на Scania, монополот кој го имаат пред се германските товарни возила во сегментот на градежништво, земјени работи, рударски возила се должи на доработката и производство на опрема за таа намена од Liebher i Schmitz кои се исто така германски производители. Покрај овој факт исто така улога игра и цената на Scania која знаеш и самиот и прилично повисока во однос на останатите. Инаку јас лично возилата на DAF секогаш ги ставам пред оние на MAN i Mercedes во секој поглед и стојам на тоа дека Scania најдобар европски производител на тешки товарни возила. А во однос на руските производители само ке кажам дека огромен хендикеп им е концентирањето на своите возила во најголем дел кон сопствениот пазар, бидејки за намената која ја дискутиравме (амалска) се дефинитивно најдобар избор за наши услови, меѓутоа имаат голема мана немањето на овластени сервиси, резервни делови, проблеми со хомологацијата итн.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 27 guests