Сега за сега само оваа слика утре ке ставам некој текст, ако сака некој нека напише нешто за овој бомбандер
Тяжелый бомбардировщик-4
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Тяжелый бомбардировщик-4
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
Re: Тяжелый бомбардировщик-4
kocov ke pravish tema ??? ili samo slikicki !
...shoveling shits up the hill...
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Тяжелый бомбардировщик-4
Па нешто како мала тема да биде, еве нешто од мене за почеток имено поранешниот советски сојуз после граганската војна во русија започнува развој на своите воздухопловни сили особено на бомбандерите како сегмент на авиацијата. Така во 20 тите се појавaвува првиот нивен тежок бомбандер со ознака тб-1, кој преставува првиот метален авион кој бил направен во советскиот сојуз сериски. Но со развојот на авионите така се развиле и бомбандерите така кон крајот на 20 тити и почетокот на 30 тите се појавува тб-3 кој бил напред пред сите други бомбандери од неговото време како за пример Б-17 се појавува дури во 1937 значи после цели 7 години. Додека развојот на ТБ-4 е ништо повеке туку една модивикација на ТБ-3 со едниствена разлика на тоа што на тб-4 му се поставени пулс уште два мотори над трупот на авионот, целата била да се направи авион кој можи да се крени на 5000 метра и да понеси товар од 10 до 11 тона значи `11 тона на вооружување што е за денешни услови е многу да се постигне во смисла на конструкција на авион, а не за почетокот на 30 тите и да лета со брзина од 200-242 км на час на далечина од 2000 км или гледано советскиот сојуз ке ја имал на дострел половина од европа. На почетокот требало да се стават 4 италјански мотори но подоцна се заменети со мотори од советско произвотство односно м-34. Авионот бил направен и тежел 33 тони и го отсложувале 12 луге.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Тяжелый бомбардировщик-4
Ako на некој не му мака нека напише повеке за овој авион
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- Jak
- Капетан на B737
- Posts: 437
- Joined: 04 Nov 2009, 23:00
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: Тяжелый бомбардировщик-4
ТБ-4 всушност и не модернизација, туку неуспешна модернизација . Двата мотори над трупот се поставени само на еден единствен ТБ-3. До ВСВ ТБ-3 останал окосница на ВВС на СССР. Иако советите во средината на триесеттите имале на некој начин криза во идеи, биле свесни за неперспективноста на сериите ТБ(1 и 3) па истите ги пренаменувале, дополнувале ама пред се ги заменувале. Мене најинтересен ми е концептот на носач на авиони, ТБ-1/3 кој требало да носи И-4, И-5, ИЗ или И-16 ловци Еееее свашта
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Тяжелый бомбардировщик-4
Да како што видел совитете биле многу тешки за летање особено тб-4, па како што напиша ги преадаптирале за други намени како што било за падобрански скокови на десанти едници во 30 тите, и мислам дека во кина се употребувани тб-3 против јапонците.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest