хехе, тоа е паметна работа на техничарите во АРМ, тој авион толку многу испушта уље што под него се прави цела флека која не верувам дека може целосно да се отстрани. Иначе вака може уљето повторно да се врати во моторот. Иначе да не дојде до забуна не мислам на ВАМ-150 него на авионите од типот Ан-2.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
da bidam iskren do sea neam videno mehanicar da zamenuva staro maslo na an-2.toa sto do sega imam videno e masloto sto se cedi niz grana da se odstrani ili da se iskoristi za ogrev.eden golem vpecatok mi ostai posledniot pat koga si imav rabota so gorenavedeniot vozduhoplov.pred samoto zapustanje mehanicarot go proveri nivoto na maslo vo masleniot rezervar,dade ocekuvana zabeleska deka potrebno e da se nadoknadi istecenoto maslo,no toa sto ne bese ocekuvano e kolicestvoto sto trebase da se doturi.....50 litri???? od toj moment mi se smeni percepcijata za tehnicka eksplatacija na vozduhoplovite.drugite zakljucoci napravete si gi sami