Сакам да станам пилот

Пилотски муабети и случувања.
Pilot's talks and events.
Post Reply
User avatar
cacis
Падобранец
Падобранец
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2008, 15:01
Location: велес
Contact:

Сакам да станам пилот

Post by cacis »

моја најомиле желба е да станам пилот ке ве молам да ми кажете
што треба да се запишам.Ве молам пишете
User avatar
toshe
Падобранец
Падобранец
Posts: 61
Joined: 04 Jun 2008, 15:06
Location: kumanovo
Contact:

Post by toshe »

pa kao sakas da stanes pilot prvo ke mora da zapises obuka za motoren pilot vo nekoj od aeroklubovite vo makedonija,posle toa mozes prvo da polagas prakticni ispiti ili mozes vo isto vreme da ides so teorija i so praksata t.e so letenjeto,polse toa ako ja zavrsis praksata si dobivas potvrda deka si ja zavrsil prakticnata nastava i posle toa ako ja zavrsisi i teorijata si dobivas isto taka potvrda po koja sledi dozvola za motoren pilot vo prakticnata teorija mora da imas izleteno od 45 do 55 saata,a vo teorijata imas vkupno 9 predmeti,a zada pocnes so polaganjeto na teorijata mora da imas potvrda od nekoj aero club deka si slusal nastava so koja mozes da pocnes so polaganje....pozdrav :o
toshe
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

Значи поконкретно да објаснам...

Се зачленуваш во некој Аеро Клуб. Аеро Клубот те праќа на лекарски преглед за PPL(A) или Дозвола за приватен пилот на авион. После тоа зимаш лекарско и почнуваш да слушаш настава од 9 предмети (ground school) или околу 130 часови теоретска настава. Кога ќе ги ислушаш 5 предмети кои се задолжителни за да се отпочне со практична обука почнуваш да леташ со инструктор минимум 45 часови: Информативен лет, зони, школски кругови, вонредни постапки, навигациски летови и тн. Во меѓувреме додека си на практична обука ги дослушуваш тие останати 4 предмети и полагаш во аеро клубот теоретски испити и кога ќе ги положиш ти даваат потврда за заврпена теоретска обука за Приватен пилот на авион, а кога ќе завршиш со практичната обука ти даваат исто така диплома или сертификат дека имаш заврпено практична обука за приватен пилот на авион според одобрена програма за обука на приватни пилоти на авиони од Агенција за цивилно воздухопловство. Тогаш одиш во Агенција за цивилно воздухопловство и пријавуваш испити. Таму повторно ќе ги полагаш предметите кои си ги слушал и кога ќе ги положиш си бираш егземинер од листата на воздухопловни стручњаци за 2009 година и со него полагаш практично. Кога ќе положиш и добиеш печат од егземинерот одиш пак во Агенција за цивилино воздухопловство и поднесуваш барање за издавање на дозвола за Приватен пилот на авион. После една недела ја добиваш дозволата и не викаш сите во кафана или на аеродром на прасе!!! Иначе овој луксуз трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

6500-8500 bez kafanata ili praseto so pijalak so ke go doneses :D:D:D:D:D:D:D
User avatar
cacis
Падобранец
Падобранец
Posts: 64
Joined: 24 Nov 2008, 15:01
Location: велес
Contact:

Post by cacis »

фала многу а за во кафана и прасе нее проблем
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

toa e ppl i kade e priznata
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

zlatko83 wrote:toa e ppl i kade e priznata
pa deka sme clenka na JAA segde
User avatar
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 13:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by avijacijamk »

EDRILICAR wrote:
zlatko83 wrote:toa e ppl i kade e priznata
pa deka sme clenka na JAA segde
Па не е баш сегде... На мојава дозвола пишува дека е ИКАО дозвола, а и на твојата ако не се лажам :lol: :lol: :lol: Меѓутоа за некој месец се надевам дека ќе ни станат џарови дозволи... :twisted:
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

avijacijamk wrote:
EDRILICAR wrote:
zlatko83 wrote:toa e ppl i kade e priznata
pa deka sme clenka na JAA segde
Па не е баш сегде... На мојава дозвола пишува дека е ИКАО дозвола, а и на твојата ако не се лажам :lol: :lol: :lol: Меѓутоа за некој месец се надевам дека ќе ни станат џарови дозволи... :twisted:
taka i millev
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

aha dajte mi togas info kade bi bile priznati vo evropa i kako izgleda skoluvanjeto so kolku trae i kolku kosta.
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

avijacijamk wrote:Значи поконкретно да објаснам...

! Иначе трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
веке е пишано колку трае и колку кошта. а иначе ке бидат признати низ цела европа
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

Image

Image


ivaka izgleda PPL(A)
User avatar
zlatko83
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1644
Joined: 10 Sep 2006, 16:47
Location: Skopje
Contact:

Post by zlatko83 »

so kogo bi mozel na ova tema da porazgovaram??
User avatar
EDRILICAR
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 806
Joined: 24 Jan 2007, 15:56
Location: Skopje, Republic of Macedonia
Contact:

Post by EDRILICAR »

so avijacijamk
User avatar
MIKI-basshunter
Спортски пилот
Спортски пилот
Posts: 339
Joined: 06 Nov 2007, 20:30
Location: Велес
Contact:

Post by MIKI-basshunter »

avijacijamk wrote:Значи поконкретно да објаснам...

Се зачленуваш во некој Аеро Клуб. Аеро Клубот те праќа на лекарски преглед за PPL(A) или Дозвола за приватен пилот на авион. После тоа зимаш лекарско и почнуваш да слушаш настава од 9 предмети (ground school) или околу 130 часови теоретска настава. Кога ќе ги ислушаш 5 предмети кои се задолжителни за да се отпочне со практична обука почнуваш да леташ со инструктор минимум 45 часови: Информативен лет, зони, школски кругови, вонредни постапки, навигациски летови и тн. Во меѓувреме додека си на практична обука ги дослушуваш тие останати 4 предмети и полагаш во аеро клубот теоретски испити и кога ќе ги положиш ти даваат потврда за заврпена теоретска обука за Приватен пилот на авион, а кога ќе завршиш со практичната обука ти даваат исто така диплома или сертификат дека имаш заврпено практична обука за приватен пилот на авион според одобрена програма за обука на приватни пилоти на авиони од Агенција за цивилно воздухопловство. Тогаш одиш во Агенција за цивилно воздухопловство и пријавуваш испити. Таму повторно ќе ги полагаш предметите кои си ги слушал и кога ќе ги положиш си бираш егземинер од листата на воздухопловни стручњаци за 2009 година и со него полагаш практично. Кога ќе положиш и добиеш печат од егземинерот одиш пак во Агенција за цивилино воздухопловство и поднесуваш барање за издавање на дозвола за Приватен пилот на авион. После една недела ја добиваш дозволата и не викаш сите во кафана или на аеродром на прасе!!! Иначе овој луксуз трае од 1,5 до 3,5 месеци во зависност од тоа колку си ти спремен да му се посветиш на летањето и на обуката. Кошта од 6500-8500 евра.
Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?
-"You can do anything, but not everything."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
User avatar
***DAVID***
Падобранец
Падобранец
Posts: 129
Joined: 24 Jan 2009, 01:09
Contact:

Post by ***DAVID*** »

После ти требаат уште EVREI за да станиш професионален пилот па после можи да размислуваш за работа и така натаму.....
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
User avatar
Scylla
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 4913
Joined: 12 Jul 2006, 03:21
Location: Лозана
Contact:

Post by Scylla »

Во најмала рака од 8 до 10 пати помножи ја таа сума и добиваш frozen ATPL.
Airplanes usually kill you quickly - a woman takes her time.
User avatar
CAVOK
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 420
Joined: 18 Mar 2008, 11:23
Contact:

Post by CAVOK »

MIKI-basshunter wrote:Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?
Vo MKD epten tesko. Ke treba da najdes kompanija koja ke te obuci za daden tip na vozduhoplov. A vo MKD nema aviokompanii. T.e ima ama isto kako da nema.

Ima tolku mnogu lica koi zele dozvoli, se otepale od davanje na pari za kursevite, ucele se trudele i slicno, a sepak ne letaat. Imaat samo pusta zelba. Nazalost. Na nekoi taka i im ostanalo.

E sega ako si imas privaten avion, toa e sosema drugo :D

Avijacijamk na epten kratko ti go objasna procesot. I izgleda prelesno - na nacinot kako e napisano. Ama ne e bas taka.

Pocni prvo od lekarskoto...Treba da si epten "cakum-pakum" gledano od zdravstven aspekt. I najmala mana znaci avtomatska diskvalifikacija i label zdravstveno- nesposoben.
Pa potoa site tie "maltretiranja"...pa posle da zboruvame za drugoto.
User avatar
MIKI-basshunter
Спортски пилот
Спортски пилот
Posts: 339
Joined: 06 Nov 2007, 20:30
Location: Велес
Contact:

Post by MIKI-basshunter »

CAVOK wrote:
MIKI-basshunter wrote:Го прочитав овој одговор и ако може нешто додатно да ве прашам. Да речеме дека ги имам тие 8500 евра, откако ќе ја добијам оваа дозвола за приватен пилот на авион, што треба уште да завршам за да можам да најдам работа пристојна тука или надвор од државава?
Vo MKD epten tesko. Ke treba da najdes kompanija koja ke te obuci za daden tip na vozduhoplov. A vo MKD nema aviokompanii. T.e ima ama isto kako da nema.

Ima tolku mnogu lica koi zele dozvoli, se otepale od davanje na pari za kursevite, ucele se trudele i slicno, a sepak ne letaat. Imaat samo pusta zelba. Nazalost. Na nekoi taka i im ostanalo.

E sega ako si imas privaten avion, toa e sosema drugo :D

Avijacijamk na epten kratko ti go objasna procesot. I izgleda prelesno - na nacinot kako e napisano. Ama ne e bas taka.

Pocni prvo od lekarskoto...Treba da si epten "cakum-pakum" gledano od zdravstven aspekt. I najmala mana znaci avtomatska diskvalifikacija i label zdravstveno- nesposoben.
Pa potoa site tie "maltretiranja"...pa posle da zboruvame za drugoto.
значи како што те разбрав сакаш да кажеш дека шансите за да станеш пилот тука во македонија се скоро рамни на 0 освен ако немаш малку подлабок џеб...
-"You can do anything, but not everything."
-"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
User avatar
CAVOK
Капетан на B737
Капетан на B737
Posts: 420
Joined: 18 Mar 2008, 11:23
Contact:

Post by CAVOK »

Sansite se recisi nepostoecki, nikakvi, dokolku nemas GOLEM budzet za da stanes pilot.

Nastrana drugite raboti. I sekako makotrpnata rabota.

Ne e kako porano zelba & volja da se ima. Sega mora samo edno da se ima - pari.

Tolku.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest