Како звучи разговорот помеѓу контролата на летање и МАТ

Пилотски муабети и случувања.
Pilot's talks and events.

Како звучи разговорот помеѓу контролата на летање и МАТ

Postby Aviator » 12 Mar 2009, 03:39

Имам за вас едно аудио кое се надевам ќе ви биде интересно. Ова е снимено вчера, 10 март 2009 година на летот со МАТ од Цирих према Скопје (IN 221 B735 Z3-AAH). Накратко, полетувањето и префрлувањето кон циришкиот радар и како тоа звучи над швајцарското небо, се до префрлувањето на минхенскиот радар.

И да, пилотот е жена. :D

Уживајте.

Aviator
Падобранец
Падобранец
User avatar
 
Posts: 140
Joined: 22 Oct 2007, 19:40

Postby Mad Scientist » 12 Mar 2009, 10:29

Како се кратки и јасни таму, а кај нас: може ли ова, може ли она, ех па касниме само 10 минути од слот, два три дајректи и кје надокнадиме. И да, промените во фразеологија кај нив доагјаат после две години. Пред една година "cleared for take-off RWY16" е сменето во "RWY16 cleared for take-off". Контролорот тоа фино го применува но не и пилотката.
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42

Postby avijacijamk » 12 Mar 2009, 11:54

хахаха, море сите во Мк коа летаме сме за стап. хахаха
Премногу анализа доведува до парализа!!!
http://www.avijacija.com.mk
avijacijamk
Капетан на А380
Капетан на А380
User avatar
 
Posts: 2476
Joined: 18 Jul 2006, 12:23
Location: Skopje, Republic of Macedonia

Postby CAVOK » 12 Mar 2009, 13:04

Mene mi e tesko da razberam vo prv moment sto se govori pomegju ATC i ACFT. Noise, brzo govorenje..[ne sum ni kontrolor ni pilot] :? :? :?

Ama za tie sto toa go rabotat ne e voopsto problem. Normalno.
CAVOK
Капетан на B737
Капетан на B737
User avatar
 
Posts: 404
Joined: 18 Mar 2008, 11:23

Postby Falcon » 13 Apr 2009, 18:42

Mad Scientist, би можел ли да ни објасниш зошто според документот 8585 на ICAO (Designators for Aircraft Operating Agencies, Aeronautical Authorities and Services) повикувачкото име (call sign) за МАТ е "Мак Авио", а многу често (ако не и најчесто) употребувано имиња се "Македонија" или "Македониан"?
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
User avatar
 
Posts: 808
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia

Postby Mad Scientist » 13 Apr 2009, 20:48

На ова прашање би одговорил со прашање: Зошто познатиот бренд на домашни уреди JVC сите го викаат „џи ви си“ кога би требало да биде „џеј ви си“? Точното потекло на овој проблем не го знам, веројатно може да се побара малце по јужно а можеби и грешам. Можеби некој едноставно при регистрација на авиокомпанија не размислувал доволно кога како radio telephony designator го пријавил MAKAVIO, дури и да е тоа случај, можеле подоцна да го променат. На крајот останува дека проблемот е до јужниот ветер. :)
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42

Postby Mad Scientist » 13 Apr 2009, 20:56

Еве и транскрипт од конверзацијата:

P: ...Macedonian 221 with you
C: Hello Macedonian 221 turn and hold short of RWY 16 I'll call you back for departure
P: Hold short of RWY 16 Macedonian 221
C: Macedonian 221 line up and wait RWY 16
P: Line up and wait 16 Macedonian 221
C: Macedonan 221 wind 230 degrees 12 knots RWY 16 cleared for take-off
P: Cleared take-off RWY 16 Macedonian 221
P: Radar Zurich Macedonian 221 climbing FL120 inboud ZH502
C: Macedonian 221 hello, to DEGES than LEGEL climb flight level 240
P: DEGES LEGEL climbing 240 Macedonian 221
C: Macedonian 221 call Munchen on 133,550, bye
P: 133550, good-bye Macedonian 221
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42

Postby Falcon » 13 Apr 2009, 21:11

Mad Scientist wrote:На ова прашање би одговорил со прашање: Зошто познатиот бренд на домашни уреди JVC сите го викаат „џи ви си“ кога би требало да биде „џеј ви си“? Точното потекло на овој проблем не го знам, веројатно може да се побара малце по јужно а можеби и грешам. Можеби некој едноставно при регистрација на авиокомпанија не размислувал доволно кога како radio telephony designator го пријавил MAKAVIO, дури и да е тоа случај, можеле подоцна да го променат. На крајот останува дека проблемот е до јужниот ветер. :)


Сакаш да кажеш дека (аналогно на она со JVC) некои пилоти и контролори едноставно не знаат како треба?

Зарем Грците се сложуваат со „Макавио“, а не се сложуваат со „Македониан“?

А дали постои друг оваков или сличен пример во светот?
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
User avatar
 
Posts: 808
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia

Postby Mad Scientist » 13 Apr 2009, 22:59

Сакам да кажам дека дека понудив две опции, еве ги сега во преџвакана варијанта за оние што не ме разбраа првиот пат:

1. Сто пати изговорена лага (глупост) станува вистина
2. Јужна варијанта која не треба да се објаснува освен што би додал дека немаат проблем да ги викаат MikeAlphaKilo...

Јас не знам што од тоа е вистина ниту дали постои трета опција, едноставно шпекулирам. А еве неколку примери за опција бр.1:

-во Битола сите кисели води се викаат Пелистерка
-во Хрватска сите кисели води се викаат Раденска
-SwissАir пред 7 годидини се прекрсти во Swiss ама 70 посто пилоти 90 посто контролори викаат SwissAir
-вискито J&B го викаат џиби

Луѓето имаат тенденција лесно да прифаќаат глупости кои што потоа тешко ги отфрлаат. Bottom line: никогаш во живот не сум пишувал повеќе за некоја толку неважна работа.

P.S. Имам колега на работа кој се вика Горан и сите го викаат Влатче само затоа што пред 7 години една колешка му го утна името. Голем број колеги и ден денес не знаат дека се вика Горан.
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42

Postby Mad Scientist » 13 Apr 2009, 23:02

Falcon wrote:А дали постои друг оваков или сличен пример во светот?


Ова не го видов на време па ќе одговорам со посебен пост:

http://dcaa.slv.dk:8000/icaodocs/Doc%208585-146/

Повелете па проверете.
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42

Postby Falcon » 14 Apr 2009, 02:51

Mad Scientist wrote:Сакам да кажам дека дека понудив две опции, еве ги сега во преџвакана варијанта за оние што не ме разбраа првиот пат:
.
.
.
Луѓето имаат тенденција лесно да прифаќаат глупости кои што потоа тешко ги отфрлаат. Bottom line: никогаш во живот не сум пишувал повеќе за некоја толку неважна работа.

P.S. Имам колега на работа кој се вика Горан и сите го викаат Влатче само затоа што пред 7 години една колешка му го утна името. Голем број колеги и ден денес не знаат дека се вика Горан.


Добро Mad Scientist, don't get mad - не мислев да те иритирам. Ако прашањето било за толку неважна работа, не требало да го удостоиш со одговор. Во секој случај благодарам за благопоучното разјаснување. Сега ако не друго, барем ти го знаеме долниот праг на толеранција - колку бесмислено прашање може да ти се постави и пак да се добие одговор.
Falcon
Капетан на B747
Капетан на  B747
User avatar
 
Posts: 808
Joined: 06 Mar 2008, 19:59
Location: Macedonia

Postby BORG » 14 Apr 2009, 03:09

Mad Scientist wrote:Сакам да кажам дека дека понудив две опции, еве ги сега во преџвакана варијанта за оние што не ме разбраа првиот пат:

1. Сто пати изговорена лага (глупост) станува вистина
2. Јужна варијанта која не треба да се објаснува освен што би додал дека немаат проблем да ги викаат MikeAlphaKilo...

Јас не знам што од тоа е вистина ниту дали постои трета опција, едноставно шпекулирам. А еве неколку примери за опција бр.1:

-во Битола сите кисели води се викаат Пелистерка
-во Хрватска сите кисели води се викаат Раденска
-SwissАir пред 7 годидини се прекрсти во Swiss ама 70 посто пилоти 90 посто контролори викаат SwissAir
-вискито J&B го викаат џиби

Луѓето имаат тенденција лесно да прифаќаат глупости кои што потоа тешко ги отфрлаат. Bottom line: никогаш во живот не сум пишувал повеќе за некоја толку неважна работа.

P.S. Имам колега на работа кој се вика Горан и сите го викаат Влатче само затоа што пред 7 години една колешка му го утна името. Голем број колеги и ден денес не знаат дека се вика Горан.



:D :D :D :D :D :D
BORG
Капетан на А380
Капетан на А380
User avatar
 
Posts: 1329
Joined: 15 Jul 2006, 22:09
Location: YYZ Toronto -Mississauga ON

Postby Mad Scientist » 14 Apr 2009, 08:41

Never got mad nor irritated, just got sarcastic due to current weather situation. I am here for you gentleman, for good or bad, for important and non-important questions :wink:
No good deed remains unpunished.

Нормален текст - Пишува љубител на авијација
Здебелен црвен и искосен текст - Пишува модератор
Mad Scientist
On the mike at 120.3
On the mike at 120.3
User avatar
 
Posts: 775
Joined: 05 Oct 2006, 17:42


Return to Пилоти / Pilots

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests