Нацистичкиот невидлив авион Horten 2-29

Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација.
A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Post Reply
User avatar
Црн барон
Командир на Т-72
Командир на Т-72
Posts: 1042
Joined: 04 Jul 2009, 13:31
Location: Струмица, МАКЕДОНИЈА
Contact:

Нацистичкиот невидлив авион Horten 2-29

Post by Црн барон »

Како што разгледав мислам дека никој нема пишувано на оваа тема
http://kubura.com.mk/index.php?option=c ... 5&Itemid=8
Image
[img]http://i34.tinypic.com/2q38al5.jpg[/img]
''Доколку се пробијат тенковите, по нив доаѓа и победата!'' Хајнц Гудеријан
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

pa brajkata horten koj go naparvile avionot do denes ne se znae kako uspeale da napravat stabilno letacko krilo
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

Има пишувано:
http://forum.avijacija.com.mk/viewtopic.php?t=4346
Патем авионот е HO 229, а не 2-29 Инаку нормално дека дрвен авион е прилично невидлив за радари, ама замислете ја ситуацијава: Еден прилично несигурен прототип, ако соберат доволно гориво, полетува од германски аредром над кој постојано кружат ловци - бомбардери од три воздухопловства (кој патем немаат радари ама држат на око и на нишан се што полетува од германските аеродроми). И да не должам многу, што велите до каде мќе стаса овој “стелт“ авион?
Повеќе за Хортеновите авиони:
http://www.warbirdforum.com/horten.htm
User avatar
kocov
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 8783
Joined: 12 Jan 2008, 18:59
Location: Republika Bitola

Post by kocov »

Canemakedonski wrote:Има пишувано:
http://forum.avijacija.com.mk/viewtopic.php?t=4346
Патем авионот е HO 229, а не 2-29 Инаку нормално дека дрвен авион е прилично невидлив за радари, ама замислете ја ситуацијава: Еден прилично несигурен прототип, ако соберат доволно гориво, полетува од германски аредром над кој постојано кружат ловци - бомбардери од три воздухопловства (кој патем немаат радари ама држат на око и на нишан се што полетува од германските аеродроми). И да не должам многу, што велите до каде мќе стаса овој “стелт“ авион?
Повеќе за Хортеновите авиони:
http://www.warbirdforum.com/horten.htm
vidi vaka idejata za nevidliv avion za radari oso\beno kaj germancite se pojavuva posle bitkata za anglija isto taka razmisluvale i veke razvile i napravile lovec baziran na letacki krila sepak imas pravo veke sojuznicite imale vozdusna nadmok nad tretiot rajx no sepak nacistite mozle da gi poletuvat ovie avion noke imaat mlazni motori(sto gi pravi dosta brzi) potoa mozat lesno da gi pogodat sojuznickite aerodromi vo francija isto taka nacistite pocnuvata da pravat podzemin aerodromi vo bavrija sto mu dava sansa na ovoj avion .
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Canemakedonski wrote:Има пишувано:
http://forum.avijacija.com.mk/viewtopic.php?t=4346
Патем авионот е HO 229, а не 2-29 Инаку нормално дека дрвен авион е прилично невидлив за радари, ама замислете ја ситуацијава: Еден прилично несигурен прототип, ако соберат доволно гориво, полетува од германски аредром над кој постојано кружат ловци - бомбардери од три воздухопловства (кој патем немаат радари ама држат на око и на нишан се што полетува од германските аеродроми). И да не должам многу, што велите до каде мќе стаса овој “стелт“ авион?
Повеќе за Хортеновите авиони:
http://www.warbirdforum.com/horten.htm
Дрвен авион...ако е направен од цврста дрвена конструкција повеќе ќе издржи удари отколку лимена. :lol: :lol: :lol:
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

Е, па треба да е цврст, оти ќе трпи многу удари... Во стварност првиот удар од земја и не го издржал :lol: :lol: :lol:
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 13296
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

pa ne go pravele da udira od zemja... :lol:
i koj ne bi se raspadnal? :lol: :lol:
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

AlexGreat wrote:pa ne go pravele da udira od zemja... :lol:
i koj ne bi se raspadnal? :lol: :lol:
Па и не го правеле, ама кога пилотиве ги виделе гореспомнатите три воздухопловства над нив сепак се решиле да се пробаат со земјата.
User avatar
alvarhanso
Тест пилот
Тест пилот
Posts: 33348
Joined: 21 Jul 2007, 13:34
Location: Skopje
Contact:

Re: Нацистичкиот невидлив авион Horten 2-29

Post by alvarhanso »

The Horten 229 V3 “Flying Wing” 48 images
https://www.warhistoryonline.com/milita ... ore.html/4" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 6103
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Re: Нацистичкиот невидлив авион Horten 2-29

Post by Trpkovski Vladimir »

Авион направен од дрвени лепенки и платно (радарски пропусни или слабо видливи материјали) и уште невидлив, па чудно е што е радарски невидлив ?? Тоа е исто како да се чудиме што Ан-2 е радарски невидлив.
Со оглед дека не е направен прототип со вградени мотори во него, радарските бранови и нема од што да се одбијат (нема или има многу малку метал во него, бидејќи „прототиповите“ што го испитувале биле само слабо управливи едрилици.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests