Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација. A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
Дали знаете дека во Македонија имало два жирокоптери? Првиот лет на Балканот со жирокоптер бил направен од едриличарот Сашо Генчев. Жирокоптерите биле купени со помош на тогашниот генерал Тошо Атанасовски. Ваков лет имало и од градскиот плоштад во Скопје.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
Брат ништо поише незнам, сем дека сме имале два вакви и двата ги скршиле луѓе кои ги познавам лично и кога ќе налетам на било кој од нив ќе ги прашам поише.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
не, купени се многу поодамна затоа што се сеќавам дека сум видел апла црно-бела слика со еден од овие два пред плоштад слобода. Мислам дека се околу 70-те години негде.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
kako sto gledam na slikite ovoj nema motor .Za ovie letala mislev deka se mnogu ednostavni za letanje ama bile dosta teski i sakam da prasam na koj princip se leta so ovie letala oti ne bilo kako so si mislev ako mozi nekoj da kazi .
Разговарав со еден авиомеханичар кој меѓу првите ги склопувал и ми вика дека пристигнале од Италија во делови и овде ги склопувале. Значи главни фаци за летање на овие биле Митко Буклишиев или така нешто, Сашо Генчев и Гоце Петковски. Имало во Скопје, хели клуб и биле пратени некои луге во Италија на обука. Тоа се дешавало после 1975 гидина и имале два со мотор еден мотор од трабант, а другиот со некој мотор од 90 коња кој е уште кај еден човек во Скопје. Иначе како што разбрав припаѓале на територијална одбрана. Тоа знам сеа за сеа. Поздрав
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]