QUANTAS
Posle svakog leta piloti avio-prevoznika Quantas ostave belesku
Mehanicarima sa opisom problema, a pred sledeci let mehanicari ostave odgovor sta su uradili. Inace, Quantas je jedina svetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion.
> Zahtev: Leva guma skoro treba da se zameni.
> Izvestaj: Leva guma skoro zamenjena.
>
> Zahtev: Nesto se otkacilo u kabini.
> Izvestaj: Nesto smo zakacili u kabini.
>
> Zahtev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
> Izvestaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.
>
> Zahtev: Tragovi curenja na levom stajnom trapu.
> Izvestaj: Tragovi obrisani.
>
> Zahtev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poverujes.
> Izvestaj: Zvuk iz DME podesen na nivo u koji mozes da poverujes.
>
> Zahtev: IFF instrument neoperativan.
> Izvestaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je iskljucen.
>
> Zahtev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana.
> Izvestaj: Sumnjamo da ste u pravu.
>
> Zahtev: Nema motora broj 3
> Izvestaj: Vizuelnim pregledom letilice pronadjen motor na levom
krilu.
>
> Zahtev: Avion smesno reaguje na komande.
> Izvestaj: Avion upozoren da se uozbilji.
>
> Zahtev: Cudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara
cekicem.
> Izvestaj: Patuljku oduzet cekic.
Како работат во Квантас механичарите?
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
Како работат во Квантас механичарите?
I fly BELL 206 when I am sober!
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests