Новинарска неинформираност/неписменост
-
- Капетан на B747
- Posts: 1240
- Joined: 13 Feb 2009, 23:02
- Location: Skopje
Новинарска неинформираност/неписменост
Многу пати читајќи нешто во весник за АРМ/МВР/оружја или што и да е,наидувам на грешки во текстот... па добро бе, постои гугл... за новинарите секој снајпер е црна стрела,секоја пушка е калашников а секој пиштол тетеец... постои гугл,нека побараат малце... во темава ке ставаме такви работи,новинарски грешки поврзани со ова... ако не,клуч!
http://217.16.70.245/?pBroj=920&stID=15229&pR=2
еве на линкот,сликата ја пишале како тигри,а амблемот со волк очи ке им извади...
http://217.16.70.245/?pBroj=920&stID=15229&pR=2
еве на линкот,сликата ја пишале како тигри,а амблемот со волк очи ке им извади...
- beowulf
- Капетан на А380
- Posts: 1719
- Joined: 12 Jul 2009, 23:14
- Contact:
Мислиш дека новинарите толку ги заприметуваат амблемите.Едноставно виделе специјалец со фантомка и одма помислија дека е тигар.Башка тоа освен сликата јас малце читнав и од текстот.Интересно.
Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок....
Кој да му кажи дека глоковите се австриски.
Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок....
Кој да му кажи дека глоковите се австриски.
I would rather die on my feet than to live on my knees.
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
Мене не ме загрижува тоа,ајде ке сватиш го промашил калибарот,туку она што ме загрижува е што сите тие ,,новинари,, се ,,професионалци,, со дипломи за високо образование,а во ерата на Гугл да се пишуваат глупости како оваа со глокот наведува само на едно-дека немаат основна информатичка писменост.
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
-
- Капетан на B747
- Posts: 1240
- Joined: 13 Feb 2009, 23:02
- Location: Skopje
да,ама сум видел и текстови во кои што се прават ''катастрофални'' грешки... ние тука,знаеме за што се работи и знаеме дека е грешка, но неупатените граѓани??? од еден на друг,на трет ке се прошири некоја вест без врска... некаде дури читав дека лавовите во 2001 биле најспремни,најобучени и сл... всушност тоа беа мали криминалци собрани од улица,и ајде,паравоена единица... и народот ке прочита,и ајдеее лавовите се најголеми синови на Македонија,најјаки се!... тоа многу ме нервира,кога некој иако по грешка,лажно се воздигнува...beowulf wrote:Мислиш дека новинарите толку ги заприметуваат амблемите.Едноставно виделе специјалец со фантомка и одма помислија дека е тигар.Башка тоа освен сликата јас малце читнав и од текстот.Интересно.
Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок....
Кој да му кажи дека глоковите се австриски.
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Абе..тешко е да се зборува кој е најголем патриот,тоа се покажува со дела.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
-
- Капетан на B747
- Posts: 1240
- Joined: 13 Feb 2009, 23:02
- Location: Skopje
да не забегуваме...AlexGreat wrote:Абе..тешко е да се зборува кој е најголем патриот,тоа се покажува со дела.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
имаа прилика,и се искажаа... ЕСЗ особено...!!!
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6117
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Луѓе бре, па зар може овој топик да помине без оваа вест ???
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога
Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
Владо ова е стварно вон категорија! Претпоставувам пак од Сител, само каде е оригиналот?Trpkovski Vladimir wrote:Луѓе бре, па зар може овој топик да помине без оваа вест ???
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога
Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
- Valter
- Капетан на Concorde
- Posts: 3356
- Joined: 18 Dec 2008, 19:03
- Contact:
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6117
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
А кој друг би бил.
Еве го изворот: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=251
Еве го изворот: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=251
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- beowulf
- Капетан на А380
- Posts: 1719
- Joined: 12 Jul 2009, 23:14
- Contact:
- Trpkovski Vladimir
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 6117
- Joined: 17 Jan 2008, 19:22
- Location: Tetovo
- Contact:
Не зезај Беовулф, ова е како кога на еден колега на испит му поставија прашање за кое тој немаше појма дека спаѓа во тој предмет, па почна нешто од општа култура, а кога тоа го заврши, почна да тресе глупости.
Не е проблемот во споредбата со А-10, дури таа е најсоодветна во целиот текст, проблем се другите глупости што се трескаат.
За жал. авторот на овој текст веројатно не го видела авионот пред да го напише текстот, туку само малку прогуглала и „претставата почнала“.
Не е проблемот во споредбата со А-10, дури таа е најсоодветна во целиот текст, проблем се другите глупости што се трескаат.
Ти обележав неколку изјави кои за секој кој го видел овој авион звучат најмалку глупаво.Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
За жал. авторот на овој текст веројатно не го видела авионот пред да го напише текстот, туку само малку прогуглала и „претставата почнала“.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
- beowulf
- Капетан на А380
- Posts: 1719
- Joined: 12 Jul 2009, 23:14
- Contact:
Аха...
Па добро ајде ќе му простиме дип дека е женско.
.....иначе се знае што излегува кога некој новинар "експерт за се" се впушти во авантура да пишува за нешто од што нема појма,а изворите од кои се информира се странски и преводот на стручните поими го тресе од ракав.
Па добро ајде ќе му простиме дип дека е женско.
.....иначе се знае што излегува кога некој новинар "експерт за се" се впушти во авантура да пишува за нешто од што нема појма,а изворите од кои се информира се странски и преводот на стручните поими го тресе од ракав.
I would rather die on my feet than to live on my knees.
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
Ако забележавте во веста од А1 има и линк кон изворот (FAS). Е за преводов јас не простувам, ни англискиов не го знае:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
-
- Mодератор
- Posts: 14550
- Joined: 31 Jan 2008, 19:20
Пре строг си кон девојчето.Canemakedonski wrote:Ако забележавте во веста од А1 има и линк кон изворот (FAS). Е за преводов јас не простувам, ни англискиов не го знае:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
Понала гоогле транслате и ете глеаш што излегло.
Who is online
Users browsing this forum: Столе Маф, Google [Bot] and 11 guests