Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
- alvarhanso
- Тест пилот
- Posts: 33350
- Joined: 21 Jul 2007, 13:34
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Јанкуловска низ солзи говореше за загинувањето на пилотите
Драги Мицев, роден 1969 година во Струмица, началник-пилот на хеликоптерската единица на МВР со работен стаж од 34 години, Маријан Трајковиќ (1967), пилот-капетан со работен стаж од 37 години, Тоде Орешков (1970), воздухопловен инспектор за лиценцирање на воздухопловен персонал, пилот со работен стаж од 36 години и Иљо Лопатички (1968), командир-пилот со работен стаж од 36 години се загинатите од синоќешната хеликоптерска несреќа што се случи во близина на Струмица.
Министерката за внатрешни работи Гордана Јанкулоска денеска на прес-конференција посочи дека МВР загуби четворица искусни колеги кои со своето знаење, дух и професионализам оставија длабок печат врз работењето на Министерството.
- Тие беа и ќе останат пример како се сака својата земја и како се работи во полза на граѓаните. Тие беа врвот на хеликоптерската единица и најдобриот персонал кој МВР го имаше. Беа искусни и со безброј часови лет во различни услови и во различни акции, рече Јанкулоска неможејќи да ги задржи солзите.
Информираше дека според првичните информации за несреќата, која што се случи синоќа околу 22 часот во близина на Струмица, за време на ноќен тренажен лет, хеликоптерот со кој управувале удрил во антенски столб на Македонската радиодифузија висок 120 метри.
- Станува збор за хеликоптер МИ17-V5, со регистарски ознаки МАР 7712 во сопственост на МВР на Република Македонија. Хеликоптерот летал на релација Скопје - Кавадарци - Валандово - Струмица - Берово - Делчево и обратно. Тој е редовно сервисиран и во текот на летот во кој е користена опрема за ноќна визуелизација не се пожалиле на проблеми, изјави Јанкулоска.
Таа информираше дека во моментов се истражува дали антенскиот столб во којшто удрил хеликоптерот бил соодветно обележан.
Веднаш по несреќата се преземени мерки за обезбедување на местото и од страна на МВР е формирана комисија за спроведување на истрага за несреќата на полицискиот хеликоптер која, како што информираше Јанкулоска, составена е од експерти од различни области со цел утврдување на причините за неа и информиран е основниот јавен обвинител од Струмица кој во моментов го спроведува увидот на лице место.
Јанкулоска рече дека се уште е во тек обезбедување на траги од лице место врз основа на кои со криминалистичко-техничко вештачење и обезбедување соодветни докази ќе се разјаснат причините поради кои настанала трагедијата.
- При увидот на лице место досега најдени се двете црни кутии и уредот за покажување на правецот на летот кои ќе бидат подложени на натамошна експертиза и вештачење, рече Јанкулоска.
Пилотите, рече министерката, за време на летот не се пожалиле на проблеми со леталото.
Според процедурата, исто така за несреќата е информирана и земјата на потекло на хеликоптерот кој е произведен во 2008 година.
Дел од пилотите и хелихоптерот учествуваа во многу спасувачки мисии во земјата и надвор од неа.
http://sitel.com.mk/jankulovska-niz-sol ... a-pilotite" onclick="window.open(this.href);return false;
Драги Мицев, роден 1969 година во Струмица, началник-пилот на хеликоптерската единица на МВР со работен стаж од 34 години, Маријан Трајковиќ (1967), пилот-капетан со работен стаж од 37 години, Тоде Орешков (1970), воздухопловен инспектор за лиценцирање на воздухопловен персонал, пилот со работен стаж од 36 години и Иљо Лопатички (1968), командир-пилот со работен стаж од 36 години се загинатите од синоќешната хеликоптерска несреќа што се случи во близина на Струмица.
Министерката за внатрешни работи Гордана Јанкулоска денеска на прес-конференција посочи дека МВР загуби четворица искусни колеги кои со своето знаење, дух и професионализам оставија длабок печат врз работењето на Министерството.
- Тие беа и ќе останат пример како се сака својата земја и како се работи во полза на граѓаните. Тие беа врвот на хеликоптерската единица и најдобриот персонал кој МВР го имаше. Беа искусни и со безброј часови лет во различни услови и во различни акции, рече Јанкулоска неможејќи да ги задржи солзите.
Информираше дека според првичните информации за несреќата, која што се случи синоќа околу 22 часот во близина на Струмица, за време на ноќен тренажен лет, хеликоптерот со кој управувале удрил во антенски столб на Македонската радиодифузија висок 120 метри.
- Станува збор за хеликоптер МИ17-V5, со регистарски ознаки МАР 7712 во сопственост на МВР на Република Македонија. Хеликоптерот летал на релација Скопје - Кавадарци - Валандово - Струмица - Берово - Делчево и обратно. Тој е редовно сервисиран и во текот на летот во кој е користена опрема за ноќна визуелизација не се пожалиле на проблеми, изјави Јанкулоска.
Таа информираше дека во моментов се истражува дали антенскиот столб во којшто удрил хеликоптерот бил соодветно обележан.
Веднаш по несреќата се преземени мерки за обезбедување на местото и од страна на МВР е формирана комисија за спроведување на истрага за несреќата на полицискиот хеликоптер која, како што информираше Јанкулоска, составена е од експерти од различни области со цел утврдување на причините за неа и информиран е основниот јавен обвинител од Струмица кој во моментов го спроведува увидот на лице место.
Јанкулоска рече дека се уште е во тек обезбедување на траги од лице место врз основа на кои со криминалистичко-техничко вештачење и обезбедување соодветни докази ќе се разјаснат причините поради кои настанала трагедијата.
- При увидот на лице место досега најдени се двете црни кутии и уредот за покажување на правецот на летот кои ќе бидат подложени на натамошна експертиза и вештачење, рече Јанкулоска.
Пилотите, рече министерката, за време на летот не се пожалиле на проблеми со леталото.
Според процедурата, исто така за несреќата е информирана и земјата на потекло на хеликоптерот кој е произведен во 2008 година.
Дел од пилотите и хелихоптерот учествуваа во многу спасувачки мисии во земјата и надвор од неа.
http://sitel.com.mk/jankulovska-niz-sol ... a-pilotite" onclick="window.open(this.href);return false;
- Momak od Gjorce
- Капетан на А380
- Posts: 2461
- Joined: 18 Jan 2011, 16:36
- Location: Скопје
- Contact:
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 35463
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Лесна им зејма,сочуство до фамилиите и блиските.Стварно штета тотално неоечкувано и голем шок за сите нас кои ги познававме лично.Би ве замолил само бесот и жалењето да не ги претварате у шпекулативни коментари кој како зашто и слично и да ги оставиме надлежните органи да си ја завршат работата.Коа ќе искочи официјален извештај тогаш може разглабање колку сакаме.Не е ок ни за загинатите ни за нивните фамилии да се вадат муабети од рукав што зашто и како.
♥Мuammar Muhammad Abu Minyar al-Gaddafi♥
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Тоа е момци,отиде една страшно добра екипа која спасила безброј животи во разни ситуации.Отидоа на преефтин начин..
Незнам што да кажам повеќе..ептен сум погоден од овој трагичен настан.
Незнам што да кажам повеќе..ептен сум погоден од овој трагичен настан.
Ready to take photos!
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Аматерско видео...
https://www.youtube.com/watch?v=-fCQk54j7Lk" onclick="window.open(this.href);return false;
Неможам сеуште да верувам, имав чест да го запознаам Тоде, ми остави одличен впечаток...
Нека почиваат во мир...
https://www.youtube.com/watch?v=-fCQk54j7Lk" onclick="window.open(this.href);return false;
Неможам сеуште да верувам, имав чест да го запознаам Тоде, ми остави одличен впечаток...
Нека почиваат во мир...
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45757
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Vo neprestana propagandna potraga po mediski publicitet - "Shit-tel" povtorno brilijirashe ova popladne...
Na nepolni 24-ri chasa - koga bolkata ne e seushte ni utishana, a kamo li stivnata - bez nikakov obzir ili pochit kon familiite na tragichno zaginatite - objavi snimka (od ochevidec na nastanot - na liceto na mestoto) - na koja e zabelezhan padot so eksplozijata i tragichniot kraj...poshto neli - malku im e bolka i taga na uzhalenite semejstva - pa eve, da se podsetat pak po nekolku pati na tragichniot kraj na nivnite najmili...
Kako chovek - zgrozen sum i imam perfidno chuvstvo na odvratno bluenje...ne kolnam i ne kobam - ama se nadevam deka eden den koga neshto slichno kje se desi na nekoj od tie kreteni vo "Shit-tel" - so istata mediska revnost kje go objavuvaat toa po sto pati...
Smrdeni gnjidi od koi mi se blue...antihristi bez trunka pochit ili uvazhuvanje...pet-parachki mediski sharlatani i kvazi-zhurnalisti vo ushte edna odvratna (karakteristichno za niv) kvazi-propagandna bljuvotina...gadovi i staorci...
Na nepolni 24-ri chasa - koga bolkata ne e seushte ni utishana, a kamo li stivnata - bez nikakov obzir ili pochit kon familiite na tragichno zaginatite - objavi snimka (od ochevidec na nastanot - na liceto na mestoto) - na koja e zabelezhan padot so eksplozijata i tragichniot kraj...poshto neli - malku im e bolka i taga na uzhalenite semejstva - pa eve, da se podsetat pak po nekolku pati na tragichniot kraj na nivnite najmili...
Kako chovek - zgrozen sum i imam perfidno chuvstvo na odvratno bluenje...ne kolnam i ne kobam - ama se nadevam deka eden den koga neshto slichno kje se desi na nekoj od tie kreteni vo "Shit-tel" - so istata mediska revnost kje go objavuvaat toa po sto pati...
Smrdeni gnjidi od koi mi se blue...antihristi bez trunka pochit ili uvazhuvanje...pet-parachki mediski sharlatani i kvazi-zhurnalisti vo ushte edna odvratna (karakteristichno za niv) kvazi-propagandna bljuvotina...gadovi i staorci...
- leopard
- Капетан на А380
- Posts: 1986
- Joined: 01 Feb 2009, 11:47
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Сочуство до семејствата.Нека им е лесна земја,вечна слава и благодарност за се што направија за НАС до сега.
Напред към комунизма
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Prvo lesna neka im zemja...........vtoro..............................nema vtoro samo cista tragedija.....................
Golemo socustvo do familiite i neka im e vecna slava.
Vi blagodaram od srce
Golemo socustvo do familiite i neka im e vecna slava.
Vi blagodaram od srce
-
- Едриличар
- Posts: 275
- Joined: 11 Jun 2013, 22:03
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Лесна им земја и вечна им слава !
Сочувство до најблиските.
Сочувство до најблиските.
Победата сака подготовка.
- Jak
- Капетан на B737
- Posts: 437
- Joined: 04 Nov 2009, 23:00
- Location: Tetovo
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Трагедија. Нека им е лесна земја
- DesertFox
- Капетан на B747
- Posts: 813
- Joined: 10 Jul 2010, 19:55
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Нека им е лесна земјата, сочувство до семејствата и блиските, трагедија...
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Дечки некој ги пратеше вестите на Канал 5 и интервјуто со пилотот Небојша Антиќ?
Имам прашање поврзано со опремата за ноќно летање на МАП-7712, значи не сакам да шпекулирам што/како се додека нема инцијални резултати од истрагата.
Имено, Антиќ вели дека хеликоптерот бил „опремен од Елбит„ во однос на очилата за ноќно летање. Прашањето ми е токму тоа, дали е тоа точно или хеликоптеров (што е пологично со оглед дека е џам нов) си има дојдено со таква опрема од Русија?
Имам прашање поврзано со опремата за ноќно летање на МАП-7712, значи не сакам да шпекулирам што/како се додека нема инцијални резултати од истрагата.
Имено, Антиќ вели дека хеликоптерот бил „опремен од Елбит„ во однос на очилата за ноќно летање. Прашањето ми е токму тоа, дали е тоа точно или хеликоптеров (што е пологично со оглед дека е џам нов) си има дојдено со таква опрема од Русија?
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Убаво си си напишал у првата реченица: значи не сакам да шпекулирам што/како се додека нема инцијални резултати од истрагата.AlexGreat wrote:Дечки некој ги пратеше вестите на Канал 5 и интервјуто со пилотот Небојша Антиќ?
Имам прашање поврзано со опремата за ноќно летање на МАП-7712, значи не сакам да шпекулирам што/како се додека нема инцијални резултати од истрагата.
Имено, Антиќ вели дека хеликоптерот бил „опремен од Елбит„ во однос на очилата за ноќно летање. Прашањето ми е токму тоа, дали е тоа точно или хеликоптеров (што е пологично со оглед дека е џам нов) си има дојдено со таква опрема од Русија?
Ready to take photos!
- Airbus
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5903
- Joined: 02 Dec 2006, 18:07
- Location: Boston, Maassachusetts
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Порталот Курир денес објави информации кои треба да понудат одговор на овие прашања.
Според техничките податоци за хеликоптерот до кои стигнал Курир, леталото не покажувало никакви проблеми. Полициски хеликоптер од типот Mi-17 V5 е произведен на 26.12.2008 година во Kazan Helicopters Russian Federation, чиј сериски број е впишан во Регистар на полициски воздухоплови на МВР на 24.03.2009 година со регистарски ознаки МАР-7712.
-Хеликоптерот е опремен со турбо-млазни мотори од типот TV3-117VM Serial 2 произведени во Motor Sich, Украина. Тој исто така е опремен со Aviator Night Vision Imaging System/Head Up Display-24 (UNVIS/HUD) и Night Vision Goggles (NVG) опрема од страна на Elbit Systems Ltd. Израел, пишува порталот.
-Остварен налет од почеток на експлоатација: 312 часа и 44 минути
-Број на часови на работа на моторите од почеток на експлоатација: 312 часа и 44 минути
-Вкупен број на слетувања од почеток на експлоатација: 1.042
-Број на стартувања на моторите: 415
-Последен преглед по обем од 300 часа е направен на 17.05.2014 година во Воздухопловна бригада на АРМ, за што има прилог за прием на хеликоптерот после завршен преглед, проверка на земја и во лет со пробен лет на 18.05.2014 година, дознава Курир.
Хеликоптерот, според Курир, немал ниту една компонента или уред со исстечен век на употреба. Леталото било користено согласно упатството за употреба и редовно било одржувано согласно Упатството за одржување издадено од производителот на хеликоптерот.
Според техничките податоци за хеликоптерот до кои стигнал Курир, леталото не покажувало никакви проблеми. Полициски хеликоптер од типот Mi-17 V5 е произведен на 26.12.2008 година во Kazan Helicopters Russian Federation, чиј сериски број е впишан во Регистар на полициски воздухоплови на МВР на 24.03.2009 година со регистарски ознаки МАР-7712.
-Хеликоптерот е опремен со турбо-млазни мотори од типот TV3-117VM Serial 2 произведени во Motor Sich, Украина. Тој исто така е опремен со Aviator Night Vision Imaging System/Head Up Display-24 (UNVIS/HUD) и Night Vision Goggles (NVG) опрема од страна на Elbit Systems Ltd. Израел, пишува порталот.
-Остварен налет од почеток на експлоатација: 312 часа и 44 минути
-Број на часови на работа на моторите од почеток на експлоатација: 312 часа и 44 минути
-Вкупен број на слетувања од почеток на експлоатација: 1.042
-Број на стартувања на моторите: 415
-Последен преглед по обем од 300 часа е направен на 17.05.2014 година во Воздухопловна бригада на АРМ, за што има прилог за прием на хеликоптерот после завршен преглед, проверка на земја и во лет со пробен лет на 18.05.2014 година, дознава Курир.
Хеликоптерот, според Курир, немал ниту една компонента или уред со исстечен век на употреба. Леталото било користено согласно упатството за употреба и редовно било одржувано согласно Упатството за одржување издадено од производителот на хеликоптерот.
المجد للسرب ٩٦ اعتراضية
- Helihopter
- Капетан на B747
- Posts: 850
- Joined: 26 May 2012, 14:05
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
IM MEMORIAM ДРАГИ МИЦЕВ : Два дена пред несреќата зборуваше за спасување животи Сторијата може да ја прочитате со кликање на линкот : http://www.telegraf.mk/aktuelno/173420- ... nje-zivoti" onclick="window.open(this.href);return false;
Нека почиваат во мир , сини неба ...
Нека почиваат во мир , сини неба ...
- cyber2smile
- Капетан на B737
- Posts: 412
- Joined: 26 Dec 2008, 10:57
- Location: Скопје
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
http://libertas.mk/%d0%bf%d1%80%d0%be%d ... %82%d0%b5/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DesertFox
- Капетан на B747
- Posts: 813
- Joined: 10 Jul 2010, 19:55
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
http://www.youtube.com/watch?v=45TU-nEYTgM" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9659
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Ебате стручњакот..Не вреди да се коментираат овие изроди
Ready to take photos!
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15402
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Падна Ми-17-В5 (МАР-7712) во Струмица
Екс ЈНА пензионер кој се знае и брка тезга... Класика!
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests