Море ајдук еден, само ти лани и оваа година спаси гз да не даваш прасе, е па кога ќе стигне оваа цитабриа од тебе ќе биде свињата јер најзаслужен си за овој авион!!! Ако не даваш свиња нема да ти дадам да полеташ хахаххаSAZDO wrote:Ke bide javeno garant - ova se momenti mnogu golemi za MK voopsto ,stigaat vazduhoplovi novi -restavrirani i tn ,mnogu valjda ke ima na docekot ,duri imam najavi deka ke doagjaat lugje od drugi gradovi organizirano da go docekaat avionov .
Цитабриите се поправаат
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- Miksi
- Едриличар
- Posts: 254
- Joined: 13 Jul 2007, 08:22
- Location: Skopje
- Contact:
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15467
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 37493
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
popravka na cetabrii
Prikazaniot trup na slikata pripaga na kategorijata resetkasti trupovi koi najcesto se izrabotuvaat od cevki od legiran hrom-molibden celik (dobro se zavaruva so voobicaeni postapki). Do pojava na prskotini doaga: zaradi dejstvo na dinamicki optovaruvanja i zamor na materijal - vo eksploatacija, i zaradi zaostanati naponi predizvikani od zagrevanje - pri proizvodstvo. Kontrola na prskotini se izveduva pri proizvodstvo na sosema novi primeroci, pri remont, i pri revizija. Dokolku ne se raboti za specijalni pobaruvanja vo primena se ednostavni i brzi metodi koi se izveduvaat na gotov objekt bez razurnuvanje. Popularni metodi se: radiografska kontrola (so rendgen ili izotopi), ultrazvucno ispituvanje, magnetsko ispituvanje, vizuelno ispituvanje i posebno penetrantska metoda kako nezamenliva po svojata efikasnost i ednostavnost, no samo za prskotini koi izleguvaat na povrsinata na delot.
Penetrantska metoda se izveduva so pomos na penetrant, cistac na penetrantot i razvivac. Penetrantot e sostaven od mineralno maslo i indikator - crven ili fluorescenten. Razvivacot moze da bide suv ili voden vo bela boja. Cistac na penetrantot e bezboen.
Penetrantot se nanesuva na ispituvaniot materijal i prodira vo eventualnite postoecki prskotini (cesto nevidlivi za oko), potoa visokot penetrant od povrsinata na delot se cisti so cistac na penetrant i konecno se nanesuva (najcesto so sprej) razvivac. Ako na delot postoi prskotina razvivacot ja izvlekuva so kapilaren efekt crvenata boja (t.e. penetrantot) koja lesno se gleda na belata podloga. Metodata e korisna za ispituvanje na zavareni spoevi kaj metalnite konstrukcii opsto, a kaj resetkastite trupovi na lesnite avioni posebno. Osnovni prednosti na metodot se: dobra vidlivost na prskotinite, ne bara golema strucnost od personalot, niska cena i primenlivost na site metali. Efikasnost na metodata zavisi od sostojba na povrsinata; taa ne moze da se primenuva na povrsini koi prethodno bile pokrieni so boja ili se korodirani.
Postapkata se izveduva vo rabotilnicki uslovi, na gotova konstrukcija vo 6 cekori: prethodno cistenje i odmastuvanje na povrsinata, nanesuvanje na penetrant, po 10-15 min cistenje na penetrantot od povrsinata, po susenje na povrsinata nanesuvanje na razvivacot (obicno vo forma na bel sprej), razvivacot go izvlekuva penetrantot od prskotinata, pa na belata povrsina na delot lesno se gleda crvena linija (na dnevno svetlo).
Spored toa na slikata e prikazana penetrantska kontrola na trupot, a nikako magnetska.
Penetrantska metoda se izveduva so pomos na penetrant, cistac na penetrantot i razvivac. Penetrantot e sostaven od mineralno maslo i indikator - crven ili fluorescenten. Razvivacot moze da bide suv ili voden vo bela boja. Cistac na penetrantot e bezboen.
Penetrantot se nanesuva na ispituvaniot materijal i prodira vo eventualnite postoecki prskotini (cesto nevidlivi za oko), potoa visokot penetrant od povrsinata na delot se cisti so cistac na penetrant i konecno se nanesuva (najcesto so sprej) razvivac. Ako na delot postoi prskotina razvivacot ja izvlekuva so kapilaren efekt crvenata boja (t.e. penetrantot) koja lesno se gleda na belata podloga. Metodata e korisna za ispituvanje na zavareni spoevi kaj metalnite konstrukcii opsto, a kaj resetkastite trupovi na lesnite avioni posebno. Osnovni prednosti na metodot se: dobra vidlivost na prskotinite, ne bara golema strucnost od personalot, niska cena i primenlivost na site metali. Efikasnost na metodata zavisi od sostojba na povrsinata; taa ne moze da se primenuva na povrsini koi prethodno bile pokrieni so boja ili se korodirani.
Postapkata se izveduva vo rabotilnicki uslovi, na gotova konstrukcija vo 6 cekori: prethodno cistenje i odmastuvanje na povrsinata, nanesuvanje na penetrant, po 10-15 min cistenje na penetrantot od povrsinata, po susenje na povrsinata nanesuvanje na razvivacot (obicno vo forma na bel sprej), razvivacot go izvlekuva penetrantot od prskotinata, pa na belata povrsina na delot lesno se gleda crvena linija (na dnevno svetlo).
Spored toa na slikata e prikazana penetrantska kontrola na trupot, a nikako magnetska.
- SAZDO
- Падобранец
- Posts: 192
- Joined: 17 Oct 2006, 00:03
- Location: SKOPJE
- Contact:
Izgleda si ja utnal temata mislis na temta kade se zboruva za vtorata citabria ,i nikoj ne kaza nikade deka so magnetna rezonansa se ispituvaat varovite vo ovoj servis ili na slikite,nego bas so penetranti -a penetrantite gi vikaat i uste magnetni pudri !ne e deka sostavot im e samo mineralni masla.
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
popravka na cetabrii
Popravka na prvata ili vtorata Cetabria, temata e ista. Ako vnimatelno, bez lutenje ili povredena gordost si go procital tekstot lesno ke zabelezis deka e napisano:
- penetrantot se sostoi od mineralno maslo i indikator, znaci nikako ne e samo maslo,
- nikade ne e spomnata magnetska rezonansa i ne znam kakva e toa metoda. Spomnato e samo magnetsko ispituvanje na sto naveduva upotrebeniot termin "magnetska pudra",
- se razbira, mozete da go vikate penetrantot kako sakate pa i magnetska pudra. Toj toa ne e i ne moze da bide, pa ostanuva kako edinstven tehnicki korekten termin "penetrant".
Najposle no ne i na posledno mesto, avtorot na ovoj tekst ima bogato licno iskustvo i praktika vo ispituvanje na prskotini na avionski trupovi i delovi so ovaa metoda, i toa e glavna pricina sto tekstot i objasnuvanjeto na slikata mi go privlekle vnimanieto.
- penetrantot se sostoi od mineralno maslo i indikator, znaci nikako ne e samo maslo,
- nikade ne e spomnata magnetska rezonansa i ne znam kakva e toa metoda. Spomnato e samo magnetsko ispituvanje na sto naveduva upotrebeniot termin "magnetska pudra",
- se razbira, mozete da go vikate penetrantot kako sakate pa i magnetska pudra. Toj toa ne e i ne moze da bide, pa ostanuva kako edinstven tehnicki korekten termin "penetrant".
Najposle no ne i na posledno mesto, avtorot na ovoj tekst ima bogato licno iskustvo i praktika vo ispituvanje na prskotini na avionski trupovi i delovi so ovaa metoda, i toa e glavna pricina sto tekstot i objasnuvanjeto na slikata mi go privlekle vnimanieto.
- SAZDO
- Падобранец
- Posts: 192
- Joined: 17 Oct 2006, 00:03
- Location: SKOPJE
- Contact:
Znaci nema problem so terminologija i materjali za ispituvanje na puknatini ,jas ne sum ekspert vo ovaa tema nitu mozam da se pofalam so nekoe iskustvo,kako sto gledas samo informativno i povrsno sum napisal nesto za lugjevo kolku tolku da znaat za sto se raboti ,i ne veruvam deka se premnogu zainteresirani za detalite za koj nie se objasnuvame i ja opteretuvame temava ,koja vo princip e tema za voskresnuvanje na dva vazduhoplova koj predhodno bile frelni i za malku ne zavrsile na otpad .
Dokolku imate iskustvo na temata ispituvanje na avionski delovi ili voopsto posiroko iskustvo vo temata avionski metali primena i dimenzioniranje i tn.Dobro e sto voopsto doznavme deka ima takov covek vo MK zatoa sto so malku trud institucionalen i papiroloski mozete da stanete ovlasten za ispituvanje na ovie temi koj vo sportskoto vazduhoplovstvo bi znacelo mnogu ,toes bi mozele da ve iskoristime za rabota na teren na site vazduhoplovi ,koga ke dojde potreba za toa ,a se pojavuva i toa ne taka retko ,posebno vo oblasta na Ultra light vazduhoplovite a neretko i patnickite vazduhoplovi se ispituvaat tuka vo MK kako penetranti taka i boroskopija za sto se povikuvaat eksperti od servisite na JAT najcesto.
Dokolku ima volja da pomognete na ovaa tema A.K.Skopje stoi na raspolaganje vednas da se pocne so postapkata za ovlastuvanje.
Pozdrav
SAZDO
Dokolku imate iskustvo na temata ispituvanje na avionski delovi ili voopsto posiroko iskustvo vo temata avionski metali primena i dimenzioniranje i tn.Dobro e sto voopsto doznavme deka ima takov covek vo MK zatoa sto so malku trud institucionalen i papiroloski mozete da stanete ovlasten za ispituvanje na ovie temi koj vo sportskoto vazduhoplovstvo bi znacelo mnogu ,toes bi mozele da ve iskoristime za rabota na teren na site vazduhoplovi ,koga ke dojde potreba za toa ,a se pojavuva i toa ne taka retko ,posebno vo oblasta na Ultra light vazduhoplovite a neretko i patnickite vazduhoplovi se ispituvaat tuka vo MK kako penetranti taka i boroskopija za sto se povikuvaat eksperti od servisite na JAT najcesto.
Dokolku ima volja da pomognete na ovaa tema A.K.Skopje stoi na raspolaganje vednas da se pocne so postapkata za ovlastuvanje.
Pozdrav
SAZDO
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
popravka na Cetabrii
Vo sekoe vreme, se za vozduhoplovstvoto i za Makedonija.
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- Skopjeair
- H.M. MURDOCK
- Posts: 3197
- Joined: 12 Oct 2006, 10:23
- Contact:
- EDRILICAR
- Капетан на B747
- Posts: 806
- Joined: 24 Jan 2007, 15:56
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9808
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 37493
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
- ***DAVID***
- Падобранец
- Posts: 129
- Joined: 24 Jan 2009, 01:09
- Contact:
- SAZDO
- Падобранец
- Posts: 192
- Joined: 17 Oct 2006, 00:03
- Location: SKOPJE
- Contact:
Bravo dragane so ti tekna da ja stavis nie sme vo totalna frka pa ne stignavme da stavime sliki ,ete ja stigna konacno ,da zavrsime so nekoj papiri denovive i site ve kanime na krukce ,vo momentov se trcaat i drugite tri avioni so treba da stignat pa zatoa nemame vreme ic ,inaku ke bide ludnica ovaa sezona na Stenkovec ,daj komentar dragan kako ti se dopagja da ne bide od mene ?!!!
Take care about your speed-without of speed your dead men ,my boy!!!
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15467
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
- avijacijamk
- Капетан на А380
- Posts: 2476
- Joined: 18 Jul 2006, 13:23
- Location: Skopje, Republic of Macedonia
- Contact:
Еве и мало клипче од нејзиното пристигнување
http://www.youtube.com/watch?v=rkAjKyQcnpM
http://www.youtube.com/watch?v=rkAjKyQcnpM
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 37493
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests