За љубителите на лесните авиони,падобранството,едрилиците и ултралесните летала. For the fans of the light aircraft, paragliders, private flying and sailplanes.
Аеро клубот од Штип располага со еден авион од типот Утва-75 со регистрација Z3-DCF. Исто така, овој аеро клуб располага и со голем број на едрилици од типот Бланик, Вук Т и други. Сите активности на овој аеро клуб се одвиваат на спортскиот аеродром Сушево во близина на градот Штип. Овој аеро клуб е познат по големиот успех во ракетното моделарство.
Штипската Утва-75.
Ракетни моделари.
Сликите се земени од веб страната на аеро клубот.
Last edited by avijacijamk on 12 Sep 2006, 19:55, edited 1 time in total.
Samo za informacija na 15 i 16 oktomvri bev za Stip i dosta imase letenje ,za zal nemav moznost da go postam aerodromot ama se gelaar Utvata i edna edrilica.
За информација,аеро клубот Штип има една Утва-75 со ознака Z3-DCF,еден Бланик Л23 со ознака Z3-5005,два Вук-Т со ознаки Z3-4012, Z3-4013,како и еден Цирус 75 со ознаки Z3-4003. Инаку во хангарот се сместени уште и две едрилици Тренер и Делфин кои не летаат,како и еден моторен змај.
Авијација не знам колку си информиран но Утвата што е на српски отпад е DDY,додека делта чарли фокстрот е во Штип. Аеро клубот Штип имаше две утви до 1991год.
јас претпоставувам дека она била на сервис во фабриката во Панчево додека се повлекувала ЈНА од Македонија и така останал тој авион таму. Меѓутоа зошто е на отпад тоа незнам, а претпоставувам дека настрадала од бомбардирањето на НАТО во 1999.
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]
Точно дека утвата беше на ревизија во 1991год. и така кога се распадна Југославија,од Белград негираа дека таков авион бил донесен на ревизија. А за тоа што е на отпад прочитав дека имала тешко слетување,односно дека бил превлечен на висина од 5м. и буквално треснала на земја. Инаку таа утва е од првите утви кои се произведоа и е со сериски број 53102.
"Aero klubot postoi od 1924 godina i izvrsuva obuka na modelari,padobranci,edrilicari i motorni piloti. Prviot golem aero miting e odrzan vo 1927godina,a prviot skok so padobran e napraven vo 1936godina. Obuceni se golem broj na generacii na padobranci, edrilicari i motorni piloti.Vo 1982god. kako najuspesen aero klub e izbran za domakin na 25.Jugoslovensko aero reli.Vo poslednite triesetina godini vo kontinuitet nasi clenovi se drzavni prvaci vo edrilicarstvo.Raketnoto modelarstvo kako vozduhoplovna sportska disciplina e najzastapena vo aero klubot i voedno sme Evropski i Svetski prvaci od 1996 do 2005 god."
Petesev, moze li da kazes nekoi podetalni informacii za Kengurite. Znam deka bile dva aviona, koja reg.nosele kaga se nabaveni, do koga bile vo MK i kade se sega?
sef wrote:Petesev, moze li da kazes nekoi podetalni informacii za Kengurite. Znam deka bile dva aviona, koja reg.nosele kaga se nabaveni, do koga bile vo MK i kade se sega?
Kaj go najde Petesev na forumov???
Премногу анализа доведува до парализа!!!
[url]http://www.avijacija.com.mk[/url]