F-86 Sabre.
- BORG
- Капетан на А380
- Posts: 1328
- Joined: 15 Jul 2006, 23:09
- Location: YYZ Toronto -Mississauga ON
- Contact:
F-86 Sabre.
Severno-Amerikanskiot F-86 Sabre borben avion fakticki gledano bil najuspesniot i naj elegatniot Americki avion-lovec vo 1950 - te god.
Sepak postoenjeto na ovoj shampion na Korejskata vojna i se dolzi na Americkata Mornarica a ne na Americkite vozdusni sili.
Vo 1945 godina dodeka se priblizuval krajot na WWII "USAF" e vo eksperimetniranje so togas poznatiot FJ-1 "Fury"
koj do togas ja koristal vise provereneta varijanta na pravi krila, odnosno krilata bile pod prav stepen .No po zaboruvanjeto na nekolku germanski avioni i tehnologija se odlucuvaat da ja primenat tehnologijata na zakoseni krila koja bila dokazana so toa sto se namaluval "dragot" na samite i se razvivale pogolemi brzini.Po sto se narucuvaat pogolem broj i doaga do raganjeto na F-86 Sabre.
Prednostite na ovoj avion bile 360 stepeni preglednost,ognena mok od 6 M-3 .50 cal. machine guns plus J35-A-5 turbojet motorot koj podocna bil zamenet so J-47 turbojet so koj oficijalno go probiva zvucniot zid vo 1948 godina.
Po samo nekolku godini doaga do negova potpolna upotreba vo Korejskata vojna koj negov kontra-part bil Poznatiot Mig-15 Koj skoro bil ist vo perfomansi,dizajn i naoruzuvanje no sepak USA vospostavila vozdusna prednost so sto vo odnos na mig-15 "ratio"-to bilo 1-8 za USA F-86 Sabre.
So dokazanite borbeni i aerodinamicki sposobnosti stanuva standarden avion vo USAF.Po sto i nekolku godini se voveduva vo NATO clenkite no i vo SFRJ.
Specifikaciite i proizvodnite informacii se sledni :
ENGINE: Avro Orenda 14 7,275 lbs. of thrust
ARMAMENT: 6 -.50 cal. machine guns & up to 3,000 lbs. of ordnance
WING SPAN: 37 feet, 1 inch
LENGTH: 37 feet, 6 inches
HEIGHT: 14 feet, 8 inches
MAX. TAKEOFF WEIGHT: 13,791 lbs.
MANUFACTURED BY: Canadair Limited
TOTAL F-86s BUILT: 9,786
TOTAL IN EXISTENCE TODAY: 87
FIRST F-86 BUILT: 1947
MUSEUM'S F-86 BUILT: 1954
MAXIMUM SPEED: 692 mph
RANGE (W/EXTERNAL TANKS): 1,200 miles
SERVICE CEILING: 49,000 feet
Na slednive sliki moze da go poglednete F-86 Sabre - Kanadskiot Mark IV
so zgolemen trup za da moze da go primi pogolemiot motor Orenda 14 .
Megu drzavite od svetot koj go poseduvale se naoga i SFRJ so pogolem broj koj dobro si ja zavrsile rabotata za vreme na ladnata vojna.
Samo nekolku dobri fotografii od vremeto na F-86 Sabre
Sepak postoenjeto na ovoj shampion na Korejskata vojna i se dolzi na Americkata Mornarica a ne na Americkite vozdusni sili.
Vo 1945 godina dodeka se priblizuval krajot na WWII "USAF" e vo eksperimetniranje so togas poznatiot FJ-1 "Fury"
koj do togas ja koristal vise provereneta varijanta na pravi krila, odnosno krilata bile pod prav stepen .No po zaboruvanjeto na nekolku germanski avioni i tehnologija se odlucuvaat da ja primenat tehnologijata na zakoseni krila koja bila dokazana so toa sto se namaluval "dragot" na samite i se razvivale pogolemi brzini.Po sto se narucuvaat pogolem broj i doaga do raganjeto na F-86 Sabre.
Prednostite na ovoj avion bile 360 stepeni preglednost,ognena mok od 6 M-3 .50 cal. machine guns plus J35-A-5 turbojet motorot koj podocna bil zamenet so J-47 turbojet so koj oficijalno go probiva zvucniot zid vo 1948 godina.
Po samo nekolku godini doaga do negova potpolna upotreba vo Korejskata vojna koj negov kontra-part bil Poznatiot Mig-15 Koj skoro bil ist vo perfomansi,dizajn i naoruzuvanje no sepak USA vospostavila vozdusna prednost so sto vo odnos na mig-15 "ratio"-to bilo 1-8 za USA F-86 Sabre.
So dokazanite borbeni i aerodinamicki sposobnosti stanuva standarden avion vo USAF.Po sto i nekolku godini se voveduva vo NATO clenkite no i vo SFRJ.
Specifikaciite i proizvodnite informacii se sledni :
ENGINE: Avro Orenda 14 7,275 lbs. of thrust
ARMAMENT: 6 -.50 cal. machine guns & up to 3,000 lbs. of ordnance
WING SPAN: 37 feet, 1 inch
LENGTH: 37 feet, 6 inches
HEIGHT: 14 feet, 8 inches
MAX. TAKEOFF WEIGHT: 13,791 lbs.
MANUFACTURED BY: Canadair Limited
TOTAL F-86s BUILT: 9,786
TOTAL IN EXISTENCE TODAY: 87
FIRST F-86 BUILT: 1947
MUSEUM'S F-86 BUILT: 1954
MAXIMUM SPEED: 692 mph
RANGE (W/EXTERNAL TANKS): 1,200 miles
SERVICE CEILING: 49,000 feet
Na slednive sliki moze da go poglednete F-86 Sabre - Kanadskiot Mark IV
so zgolemen trup za da moze da go primi pogolemiot motor Orenda 14 .
Megu drzavite od svetot koj go poseduvale se naoga i SFRJ so pogolem broj koj dobro si ja zavrsile rabotata za vreme na ladnata vojna.
Samo nekolku dobri fotografii od vremeto na F-86 Sabre
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
Добро напишано ,сепак мислам дека темате е за во Историја на авијацијата.Авионот е користен за време на Корејската војна, како и после неа.Кога веке спомна дуел со Миг-15 . можам да кажам дека се еднакви, додека Миг-15 има по добро оружја (1*37 и 2*23мм наспроти 6*12.7мм) Сејберот има подобра хоризонтална маневреност поради хирауликата,друга предност е Г-комбилизонот на пилотот на Ф- 86 од друга страна пак Ми-15 е побрз во вертикала така да се зависи кој го управува авионот.
...shoveling shits up the hill...
- Loaded_Dice
- Капетан на B747
- Posts: 1256
- Joined: 04 Aug 2006, 22:48
- Location: Skopje, MK
- Contact:
- dragan_mig31
- Тест пилот
- Posts: 35739
- Joined: 04 Aug 2006, 14:01
- Location: Југославија
- Contact:
- Scylla
- Капетан на Concorde
- Posts: 4913
- Joined: 12 Jul 2006, 03:21
- Location: Лозана
- Contact:
- cyber fulkrum
- Спортски пилот
- Posts: 341
- Joined: 01 Oct 2006, 02:42
- Location: Belgrad
- Contact:
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Se e OK samo mala zabeleska do BORG - Ime ne se preveduva North American si Норт Американ ako sakas da go preneses na kirilica. Kako sto anglicanite ne mozat Blagoja da go prevedat kako "The sweet one". Ova e samo sugestija i nemam nisto licno. Ova vazi za site. Sto se odnesuva do sodrzinata nemam zmerki!
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
- cyber fulkrum
- Спортски пилот
- Posts: 341
- Joined: 01 Oct 2006, 02:42
- Location: Belgrad
- Contact:
Prema podacima kojim raspolazem stanje je bilo sledece:
1.
Manufacture North American
Type F-86E Sabre
Total in use 78
Serials 11001-11121
Koristeni od 1961-1974.godine
2.
Manufacture North American
Type F-86D Sabre
Total in use 130
Serials 14001-14130
14301-14330 converted as reconnaissance IF-86D(izvidjaci)
Koristeni od 1951-1974.godine
Koristeni su kao lovci i jedan deo F-86E za obuku u Vazduhoplovnoj vojnoj akademiji na aerodromu Pula.
1.
Manufacture North American
Type F-86E Sabre
Total in use 78
Serials 11001-11121
Koristeni od 1961-1974.godine
2.
Manufacture North American
Type F-86D Sabre
Total in use 130
Serials 14001-14130
14301-14330 converted as reconnaissance IF-86D(izvidjaci)
Koristeni od 1951-1974.godine
Koristeni su kao lovci i jedan deo F-86E za obuku u Vazduhoplovnoj vojnoj akademiji na aerodromu Pula.
[img]http://www.imagesforme.com/upload/333cb403.gif[/img]
http://otpisani.niceboard.com/index.htm
http://otpisani.niceboard.com/index.htm
- MaKoM
- Капетан на Concorde
- Posts: 4639
- Joined: 04 Aug 2006, 19:07
- Location: Strumica R. Makedonija
- Contact:
- cyber fulkrum
- Спортски пилот
- Posts: 341
- Joined: 01 Oct 2006, 02:42
- Location: Belgrad
- Contact:
NEZNAM I NIJE MI JASNO STO JE OVA SLIKA OBRISANAMaKoM wrote:@cyber fulkrum
Blagodarnosti za podatocte.navistina golema brojka od 268 avioni se dobieni .
p.s. Ako imas uste nekoja fotka od Petrovec,slobodno stavija .
PS: Posto nemam Edit molim moderatora da ispravi u mom prethodnom postu da su Sejbrovi D bili u naoruzanju od 1961-1974 godine.
[img]http://www.imagesforme.com/upload/333cb403.gif[/img]
http://otpisani.niceboard.com/index.htm
http://otpisani.niceboard.com/index.htm
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
Re: F-86 Sabre.
Iako polemikata za avionot F-86 D zavrsi pred 6 godini, spored mene taa togas nemase logicen kraj i zasluzuva malku poinakov, od ednostavna pricina sto ovie avioni zaminale vo istorija tokmu kaj nas na aerodromot Petrovec.
Neka mi bide dozvoleno od prva raka da gi navedam slednite pomalku poznati fakti za avionot F-86 D:
-avionite od ovoj tip preletale od Zagreb na aerodromot Petrovec vo 1968 godina, kade
za nivno efikasno odrzuvanje i opsluzuvanje bila organizirana soodvetna preobuka na vozduhoplovnotehnickiot sostav (kako na voenite taka i na graganskite lica),
-za ona vreme, pojavata na ovie avioni na neboto na Makedonija bila golem tehnoloski cekor napred; F-86 D poseduval moken motor so dopolnitelno sogoruvanje (3400 kg potisok), elektronski komandi na motorot (signali od mnogubrojni davaci, od koi onoj od pilotskata racka za gas bil samo eden od ramnopravnite, odele vo kompjuter koj go opredeluvl izlezniot signal za motorskiot regulator za gorivo), avtomatski pretkrilca, sopiracki padobran, lanser so 24 raketi vozduh-vozduh koj se ispustal od trupot neposredno pred otvaranje ogan, brojna sofisticirana elektronska oprema (radarski nisan E-4, avtopilot F-5 itn.) koja na tehnicarite im sozdavala mnogu problemi (se slucuvalo na kraj na denot avionite da se ostavat ispravni, a utre sabajle se po nesto da ne stima),
-denes mokniot motor J-47GE-17B, podarok od VV na Masinskiot fakultet vo Skopje, moze da se vidi vo Fakultetskata laboratorija za motori SVS,
-iako ne se zadrzale dolgo vo eksploatacija (1974 g.) ovie avioni ovozmozile dopir so novi tehnologii, nivno sovladuvanje i premin na drugi avioni (MiG- 21),
-krajot sepak bil neslaven; site zavrsile na aerodromot Petrovec kako maketi ili na otpad, po bezuspesniot obid na VV da gi prodade.
Za kraj i edna anegdota povrzana so ovie edinstveni masini na naseto nebo: dlaboko vo izduvnata cevka se naogal davac na temperaturata na izduvnite gasovi (CIT). Pred pocetok na letackiot den mehanicarot na avionot imal obvrska da se vovlece vo tesnata, smrdliva (od izduvnite gasovi) i dolga izduvna cevka za da ja proveri ispravnosta na ovoj davac. Mehanicarite izbegnuvale da ja izvrsat ovaa neprijatna proverka pa cesto vo dokumentacijata na avionot potpisuvale deka e izvrsena iako toa ne bilo storeno. Se razbira neizvrseniot pregled ja zagrozuval bezbednosta na letanjeto pa nabrzo usledila reakcija na tehnickoto rakovodstvo - na pocetokot na sekoj letacki den mehanicarot moral da se vovlece vo cevkata i na nejziniot vnatresen kraj (ili pocetok, kako sakate) so kreda da ja napise tekovnata data.
Nema sto, ednostavno i efikasno.
Za zal imalo i defekti so tragicen ishod. Avtorot na ovie redovi bil svedok koga eden F-86 D na poletuvanje pod forsaz se zapalil na sredina na pistata i kako granata ja preletal celata pista i zavrsil nekade kaj seloto Cojlie. Vo celosno unisteniot avion zaginal i pilotot. Sprovedenata istraga ja otkrila pricinata za katastrofata: vo momentot na poletuvanjeto pri vkluceno dopolnitelno sogoruvanje otkazala elektronikata na mlaznikot so promenliv presek pa toj, namesto da se otvori, ostanal vo polozba za rabota bez forsaz sto predizvikalo pozar.
Na prilozenata slika se gleda personalot na vozduhoplovnotehnickata rabotilnica za sreden remont, koj uspesno gi odrzuvase ovie avioni i na kraj ucestvuval vo nivna likvidacija kako letala.
Cestit Veligden. Hristos voskresna.
Neka mi bide dozvoleno od prva raka da gi navedam slednite pomalku poznati fakti za avionot F-86 D:
-avionite od ovoj tip preletale od Zagreb na aerodromot Petrovec vo 1968 godina, kade
za nivno efikasno odrzuvanje i opsluzuvanje bila organizirana soodvetna preobuka na vozduhoplovnotehnickiot sostav (kako na voenite taka i na graganskite lica),
-za ona vreme, pojavata na ovie avioni na neboto na Makedonija bila golem tehnoloski cekor napred; F-86 D poseduval moken motor so dopolnitelno sogoruvanje (3400 kg potisok), elektronski komandi na motorot (signali od mnogubrojni davaci, od koi onoj od pilotskata racka za gas bil samo eden od ramnopravnite, odele vo kompjuter koj go opredeluvl izlezniot signal za motorskiot regulator za gorivo), avtomatski pretkrilca, sopiracki padobran, lanser so 24 raketi vozduh-vozduh koj se ispustal od trupot neposredno pred otvaranje ogan, brojna sofisticirana elektronska oprema (radarski nisan E-4, avtopilot F-5 itn.) koja na tehnicarite im sozdavala mnogu problemi (se slucuvalo na kraj na denot avionite da se ostavat ispravni, a utre sabajle se po nesto da ne stima),
-denes mokniot motor J-47GE-17B, podarok od VV na Masinskiot fakultet vo Skopje, moze da se vidi vo Fakultetskata laboratorija za motori SVS,
-iako ne se zadrzale dolgo vo eksploatacija (1974 g.) ovie avioni ovozmozile dopir so novi tehnologii, nivno sovladuvanje i premin na drugi avioni (MiG- 21),
-krajot sepak bil neslaven; site zavrsile na aerodromot Petrovec kako maketi ili na otpad, po bezuspesniot obid na VV da gi prodade.
Za kraj i edna anegdota povrzana so ovie edinstveni masini na naseto nebo: dlaboko vo izduvnata cevka se naogal davac na temperaturata na izduvnite gasovi (CIT). Pred pocetok na letackiot den mehanicarot na avionot imal obvrska da se vovlece vo tesnata, smrdliva (od izduvnite gasovi) i dolga izduvna cevka za da ja proveri ispravnosta na ovoj davac. Mehanicarite izbegnuvale da ja izvrsat ovaa neprijatna proverka pa cesto vo dokumentacijata na avionot potpisuvale deka e izvrsena iako toa ne bilo storeno. Se razbira neizvrseniot pregled ja zagrozuval bezbednosta na letanjeto pa nabrzo usledila reakcija na tehnickoto rakovodstvo - na pocetokot na sekoj letacki den mehanicarot moral da se vovlece vo cevkata i na nejziniot vnatresen kraj (ili pocetok, kako sakate) so kreda da ja napise tekovnata data.
Nema sto, ednostavno i efikasno.
Za zal imalo i defekti so tragicen ishod. Avtorot na ovie redovi bil svedok koga eden F-86 D na poletuvanje pod forsaz se zapalil na sredina na pistata i kako granata ja preletal celata pista i zavrsil nekade kaj seloto Cojlie. Vo celosno unisteniot avion zaginal i pilotot. Sprovedenata istraga ja otkrila pricinata za katastrofata: vo momentot na poletuvanjeto pri vkluceno dopolnitelno sogoruvanje otkazala elektronikata na mlaznikot so promenliv presek pa toj, namesto da se otvori, ostanal vo polozba za rabota bez forsaz sto predizvikalo pozar.
Na prilozenata slika se gleda personalot na vozduhoplovnotehnickata rabotilnica za sreden remont, koj uspesno gi odrzuvase ovie avioni i na kraj ucestvuval vo nivna likvidacija kako letala.
Cestit Veligden. Hristos voskresna.
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Re: F-86 Sabre.
Interesen osvrt so edna zabeleska onaa so krupni bukvi i boldirano.Andonovic Vladimir wrote:Iako polemikata za avionot F-86 D zavrsi pred 6 godini, spored mene taa togas nemase logicen kraj i zasluzuva malku poinakov, od ednostavna pricina sto ovie avioni zaminale vo istorija tokmu kaj nas na aerodromot Petrovec.
Neka mi bide dozvoleno od prva raka da gi navedam slednite pomalku poznati fakti za avionot F-86 D:
-avionite od ovoj tip preletale od Zagreb na aerodromot Petrovec vo 1968 godina, kade
za nivno efikasno odrzuvanje i opsluzuvanje bila organizirana soodvetna preobuka na vozduhoplovnotehnickiot sostav (kako na voenite taka i na graganskite lica),
-za ona vreme, pojavata na ovie avioni na neboto na Makedonija bila golem tehnoloski cekor napred; F-86 D poseduval moken motor so dopolnitelno sogoruvanje (3400 kg potisok), elektronski komandi na motorot (signali od mnogubrojni davaci, od koi onoj od pilotskata racka za gas bil samo eden od ramnopravnite, odele vo kompjuter koj go opredeluvl izlezniot signal za motorskiot regulator za gorivo), avtomatski pretkrilca, sopiracki padobran, lanser so 24 raketi vozduh-vozduh koj se ispustal od trupot neposredno pred otvaranje ogan, brojna sofisticirana elektronska oprema (radarski nisan E-4, avtopilot F-5 itn.) koja na tehnicarite im sozdavala mnogu problemi (se slucuvalo na kraj na denot avionite da se ostavat ispravni, a utre sabajle se po nesto da ne stima),
-denes mokniot motor J-47GE-17B, podarok od VV na Masinskiot fakultet vo Skopje, moze da se vidi vo Fakultetskata laboratorija za motori SVS, -iako ne se zadrzale dolgo vo eksploatacija (1974 g.) ovie avioni ovozmozile dopir so novi tehnologii, nivno sovladuvanje i premin na drugi avioni (MiG- 21),
-krajot sepak bil neslaven; site zavrsile na aerodromot Petrovec kako maketi ili na otpad, po bezuspesniot obid na VV da gi prodade.
Za kraj i edna anegdota povrzana so ovie edinstveni masini na naseto nebo: dlaboko vo izduvnata cevka se naogal davac na temperaturata na izduvnite gasovi (CIT). Pred pocetok na letackiot den mehanicarot na avionot imal obvrska da se vovlece vo tesnata, smrdliva (od izduvnite gasovi) i dolga izduvna cevka za da ja proveri ispravnosta na ovoj davac. Mehanicarite izbegnuvale da ja izvrsat ovaa neprijatna proverka pa cesto vo dokumentacijata na avionot potpisuvale deka e izvrsena iako toa ne bilo storeno. Se razbira neizvrseniot pregled ja zagrozuval bezbednosta na letanjeto pa nabrzo usledila reakcija na tehnickoto rakovodstvo - na pocetokot na sekoj letacki den mehanicarot moral da se vovlece vo cevkata i na nejziniot vnatresen kraj (ili pocetok, kako sakate) so kreda da ja napise tekovnata data.
Nema sto, ednostavno i efikasno.
Za zal imalo i defekti so tragicen ishod. Avtorot na ovie redovi bil svedok koga eden F-86 D na poletuvanje pod forsaz se zapalil na sredina na pistata i kako granata ja preletal celata pista i zavrsil nekade kaj seloto Cojlie. Vo celosno unisteniot avion zaginal i pilotot. Sprovedenata istraga ja otkrila pricinata za katastrofata: vo momentot na poletuvanjeto pri vkluceno dopolnitelno sogoruvanje otkazala elektronikata na mlaznikot so promenliv presek pa toj, namesto da se otvori, ostanal vo polozba za rabota bez forsaz sto predizvikalo pozar.
Na prilozenata slika se gleda personalot na vozduhoplovnotehnickata rabotilnica za sreden remont, koj uspesno gi odrzuvase ovie avioni i na kraj ucestvuval vo nivna likvidacija kako letala.
Cestit Veligden. Hristos voskresna.
Motorot koj go spomnuvate imav moznost samo ednas da go vidam i kolku me drzi sekjavanjeto bese vo ocajna sostojba, odnosno imavme vezbi vo taa prostorija i mi padna vo oci, bese prilicno prljav i na del od nego imase nafrlano nekoi krpi koi najverojatno gi koristele higienicarkite za cistee na podot ili na del od tehnikata tamu i 10-tina stari registratori na del od nego taka-sto dokolku bev nekoj laik nemase nitu da mu obrnam vinimanie (mozebi nesto se promenilo vo megjuvreme - sepak toa bese pred desetina godini). Sto se odnesuva do studentite veruvam deka ima po nekoja zalutana faca koja sto kako mene slucajno go primetila inaku 99% od studentite nemaat poima deka takvo nesto postoi tamu, a onie koi izucuvaat podetalno vakva tehnika na nekoj od predmetite ne im se nitu naveduva od kade i kako pristignal ovoj motor kaj nas i vo koj vozduhoplov se koristel. Toa e taka veruvam so desetici, ako ne i stotici eksponati sto gi ima vo vakvi i islicni instituciii kaj nas. Za eksponatite znaat samo profesorite, asistentite i kustosite vo muzeite, a voedno ne se nitu trudat da gi zainteresiraat studentite ili posetitelite. Najverojatno e toa taka zatoa sto kaj nas odnosno kaj groto od nasata akademska populacija (osobeno megju profesorite i asistentite) preovladuva (ili da ne preteram sega mozebi e nesto smeneto - preovladuvase) cuvstvoto deka studentite se na fakultet zaradi samite profesori i asistenti, a ne obratno! Drugite (studentite) toa go cuvstvuvaa (cuvstvuvale barem vo moe vreme) koga kje otidat na konsultacii kaj profesorot ili asistentot. Mozebi vie nema da se slozite so mene, ama barem kaj nas - onie sto pominale preku tie klupi takov e vpecatokot!
Cestite Veligden i vam! Hristos voskresna!
- Andonovic Vladimir
- Падобранец
- Posts: 20
- Joined: 06 Feb 2009, 08:21
- Contact:
Re: F-86 Sabre.
Ona so krupni bukvi i boldirano e ocigledna greska za sto se izvinuvam. Inaku, za zal, latinskata izreka "sic transit gloria mundi" napolno vazi i vo ovoj slucaj. Ocigledno motorot ne ja izbegnal sudbinata na avionite.
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: F-86 Sabre.
За време на корејската војна ф-86 како стандардна опрема имал холограмски нишан, кој се базирал на фософорни боји премачкани на фолија и залепни на стакло и кога оваа фолија ке бидела осветлена со ултравиолетова светлина фолијата почнувала да свети , и токму на таков принцип работи нишанот или диспелејот на ф-86, е сега интересното е тоа што миг-15 немал ваков нишан туку обичен жироскопски нишан од втора светска војна, се до оној момент кога една оштетна сабјарка ке слета зад кинеската линија на фронтот, пилото е спасен но ни и ф-86, кој и после големи бомбандирање од страна на вв на САД ке остани не чепната, и во нокта на камион ке биде качена и однесена за Владивосток од тука во Москва каде целосно ке биде расклопена особено нишанската направа на ф-86 кој подоцна ке биде копирана и ставена на миг-15 и миг-17.
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest