Историјат на важните чекори и остварувања кои придонесле за формирањето на денешната авијација. A historic review of the important steps and achievements that contributed for the aviation of today.
IgorMKD wrote:Мислам дека се до 100.000 ЕУР за реставрација на еден ваков авион е прифатливо. Се работи за сериозно историско наследство!
Кое нажалост стокава кај нас не го ферма 2%.Кај нас забораваш дека за владеачкава гарнитура и нивните следбеници Југославија е ропство и окупација.Ебате тоа сељаците.
Ова се претежно стари фотографии од Ф-86Д во Битола. Тие прикажуваат неколку слоеви на насликани броеви на опашката и на предната страна на трупот. Иако се додадени графити, се чини дека сите овие броеви се матрицирани или професионално насликани. Левото крило оттогаш е прекинато и превртено, покажувајќи го бројот 078 во бело преку сино, што сугерира дека последниот изглед на авионот бил камуфлажа со бели бројки на телото. На старата слика од левиот фронт, последниот број на десно со црна боја е 8. Ова може да биде од кога авионот го носеше американското означување 24118/FU-118, или кога авионот беше нумериран (14) 078 пред да биде обоен со камуфлажа. Ниту еден од другите броеви нема никаква смисла за мене бидејќи не постои низа на нумерирање на САД или Југославија за оваа рамнина во која 2 доаѓа пред 3, како што е јасно прикажано на десната страна на авионот (со слични броеви од САД) На Најновите бели броеви од двете страни ми изгледаат како 595. Да беше 303 или 305 ова може да биде и IF-86, но не е. Ракетниот фрлач Mighty Mouse с still уште е дел од овој авион. Се надевам дека некој има објаснување или идеја за тоа што претставуваат овие бројки, или може да ме упати кон извор на поврзани информации.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.