Падна B777-200 на Malaysia Airlines
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15403
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
http://www.youtube.com/watch?v=MGoVaHGqt30" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
ако се запнам се можно, поке сум по пустини така по песок да гледам на таму ке залетам, иако не е лошо малезија сепак е блиску преку вода до австралија а таму имам еден куп роднини од време на време ке ги гледам
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45873
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Ako vekje trgash na tolkav pat, obavezno so tochakot da svrtish nakaj Bangalor vo Indija...imam eden star drugar i nekogashen kolega Bosanec - so kogo na vremeto zaedno rabotevme vo Hajdelberg, a koj sega e tamu - i na kogo oddamna mu vetiv paket Makedonski tutun...pa ako ne ti e problem, da mu pratam po tebe...da go isposhtuvam chovekot...
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
без гајле ке му го однесам тутун малку ке го засилам јас тој тутнот ама нема гајле само да го спремам точакот знајш оваа онаа и да земам еден длабок здив и да се решам да тргнамIko wrote:Ako vekje trgash na tolkav pat, obavezno so tochakot da svrtish nakaj Bangalor vo Indija...imam eden star drugar i nekogashen kolega Bosanec - so kogo na vremeto zaedno rabotevme vo Hajdelberg, a koj sega e tamu - i na kogo oddamna mu vetiv paket Makedonski tutun...pa ako ne ti e problem, da mu pratam po tebe...da go isposhtuvam chovekot...
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- IgorMKD
- Астронаут
- Posts: 15403
- Joined: 23 Nov 2006, 14:06
- Location: Автокоманда, Скопје
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Добар ти е планот.
"Dodju tako ponekad vremena, kada pamet zacuti, budala progovori, a fukara se obogati" - Ivo Andrić
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45873
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Kocho...edna stara mudra misla...
"Sekoj ogromen pat od iljadnici denovi odenje - sekogash zapochnuva so prviot mal chekor!"
- drevna Kineska narodna pogovorka
"Sekoj ogromen pat od iljadnici denovi odenje - sekogash zapochnuva so prviot mal chekor!"
- drevna Kineska narodna pogovorka
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9689
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Пазете го британскиов експерт
Според Хили-Прат, експлозијата на системот за довод на кислород во пилотската кабина предизвикала силна декомпресија на малезискиот авион, по што Боингот, ист како оној на „Еџипт Ер“ целосно се изместил од предвидената линија за летање и исчезнал некаде во Индискиот Океан
Ајде сеа по литро екто дизел од ЛукОил да се напиеме,а за мезе свекици да јадеме може!
Според Хили-Прат, експлозијата на системот за довод на кислород во пилотската кабина предизвикала силна декомпресија на малезискиот авион, по што Боингот, ист како оној на „Еџипт Ер“ целосно се изместил од предвидената линија за летање и исчезнал некаде во Индискиот Океан
Ајде сеа по литро екто дизел од ЛукОил да се напиеме,а за мезе свекици да јадеме може!
Ready to take photos!
- kocov
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 8783
- Joined: 12 Jan 2008, 18:59
- Location: Republika Bitola
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
најлошо од све е тоа што се е така заскриено некако не се сака да се кажи што се случи
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
- cyber2smile
- Капетан на B737
- Posts: 413
- Joined: 26 Dec 2008, 10:57
- Location: Скопје
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Неверојтно како се манипулираThe last words from the cockpit of the missing Malaysia Airlines plane before it disappeared were actually "Good night, Malaysian three seven zero,' not 'All right, good night' as Malaysian authorities had previously claimed.
It is not clear whether the sign off was said by Captain Zaharie Ahmad Shah or his co-pilot Fariq Abdul Hamid, but it was transmitted as the plane left Malaysian airspace and was about to enter that of Vietnam at 1.19am on March 8.
The cause of the discrepancy is unclear, but for three weeks it was reported that 'All right, good night' had been said by co-pilot Fariq Abdul Hamid two minutes before the plane's transponder was shut down.
Today the Department of Civil Aviation in a short statement: 'We would like to confirm that the last conversation in the transcript between the air traffic controller and the cockpit is at 0119 (Malaysian Time) and is "Good night Malaysian three seven zero."
"The authorities are still doing forensic investigation to determine whether those last words from the cockpit were by the pilot or the co-pilot," said the statement.
It is not clear whether the sign off was said by Captain Zaharie Ahmad Shah or his co-pilot Fariq Abdul Hamid, but it was transmitted as the plane left Malaysian airspace and was about to enter that of Vietnam at 1.19am on March 8.
The cause of the discrepancy is unclear, but for three weeks it was reported that 'All right, good night' had been said by co-pilot Fariq Abdul Hamid two minutes before the plane's transponder was shut down.
Today the Department of Civil Aviation in a short statement: 'We would like to confirm that the last conversation in the transcript between the air traffic controller and the cockpit is at 0119 (Malaysian Time) and is "Good night Malaysian three seven zero."
"The authorities are still doing forensic investigation to determine whether those last words from the cockpit were by the pilot or the co-pilot," said the statement.
-
- Капетан на Bell 412
- Posts: 9689
- Joined: 26 Oct 2007, 21:16
- Contact:
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
firefox wrote: Неможноста да се следи авинот е најверојатно затоа што во таа агонија пилотот најверојатно успеал да го спушти авинот на релативно мала висина или пак се обидел тоа да го направи со што радарите не биле во можност да го следат, можеби и да го уклучи аутопилотот во кој се обидел да внесе некои од координатите на потенцијалните аеродроми но направил можеби повеќе од неколку грешки во таква состојба, можеби откажале и други системи кои се неопходни за следење на авионот и негова контрола а пилотот бил беспомошен...
Колку ниско би требало да лета Боинг 777 за да не го фати примарен радар над отворено море?
Колкав би му бил долетот ако летал толку ниско?
И конечно, за каква декомпресија на кабината или хипоксија кај екипажот може да се зборува ако авионот летал ниско?
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Јас не сум стручњак за да ти одговорам на прашањата!
Моето толкување го темелам чисто на случајот со Кипарскиот Боинг. А како опција не го наведов затоа што јас сум утврдил дека е така, туку затоа што на база на толкувањето на стручњаци и парастручњаци во таа област и нивните изјави на CNN и BBC беа прокоментирани и ставени како можни од можните неколку стотина кои вклучуваа и грабнување од НЛО или залутување во меѓууниверзумски или меѓувременски џеп како ултимативно најневозможни, така што одговор на твоите прашања би можел да добиеш од стручњаци кои се занимаваат со тоа.
Ако си ти стручњак во таа област, а со начинот на кој се поставени прашањата имплицираш дека наведените можности се или глупави или не држат вода, тогаш Американските, Британските, Малезиските, Кинеските, Аустралиските и други инволвирани стручњаци во таа област кои ги наведоа како можни ситуации ситуациите за кои ми поставуваш прашање исто така се неупатени како што сум јас. Јас едноставно ќе ти одговорам дека најлогични конкретно на мене ми беа тие, врзувајќи ги со случајот на Кипарскиот Боинг. А добро би било ако ти имаш некакво мислење да го споделиш со нас, ќе биде добредојдено, земајќи предвид дека авинот летал уште најмалку 4-5 часа што е потврдено од сигналите добиени преку сателит на најверојатно мала висина затоа што не бил забележан од било кој па и примарен радар над отворено море, долетот е дискутабилен и за одговорните во целава ситуација ама радиусот што го наведоа е прилично голем земајќи предвид дека бил 4-5 часа во лет откако го изгубиле од радар, за последното е само една од безбројните ситуации во потенцијален бејнсторминг!
Моето толкување го темелам чисто на случајот со Кипарскиот Боинг. А како опција не го наведов затоа што јас сум утврдил дека е така, туку затоа што на база на толкувањето на стручњаци и парастручњаци во таа област и нивните изјави на CNN и BBC беа прокоментирани и ставени како можни од можните неколку стотина кои вклучуваа и грабнување од НЛО или залутување во меѓууниверзумски или меѓувременски џеп како ултимативно најневозможни, така што одговор на твоите прашања би можел да добиеш од стручњаци кои се занимаваат со тоа.
Ако си ти стручњак во таа област, а со начинот на кој се поставени прашањата имплицираш дека наведените можности се или глупави или не држат вода, тогаш Американските, Британските, Малезиските, Кинеските, Аустралиските и други инволвирани стручњаци во таа област кои ги наведоа како можни ситуации ситуациите за кои ми поставуваш прашање исто така се неупатени како што сум јас. Јас едноставно ќе ти одговорам дека најлогични конкретно на мене ми беа тие, врзувајќи ги со случајот на Кипарскиот Боинг. А добро би било ако ти имаш некакво мислење да го споделиш со нас, ќе биде добредојдено, земајќи предвид дека авинот летал уште најмалку 4-5 часа што е потврдено од сигналите добиени преку сателит на најверојатно мала висина затоа што не бил забележан од било кој па и примарен радар над отворено море, долетот е дискутабилен и за одговорните во целава ситуација ама радиусот што го наведоа е прилично голем земајќи предвид дека бил 4-5 часа во лет откако го изгубиле од радар, за последното е само една од безбројните ситуации во потенцијален бејнсторминг!
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
За почеток, уште колку ќе држи батеријата во "црните кутии"?
- Bobby
- Капетан на B747
- Posts: 832
- Joined: 14 Nov 2009, 02:56
- Location: OHD - SKP
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
do 7 aprilCanemakedonski wrote:За почеток, уште колку ќе држи батеријата во "црните кутии"?
To live is the rarest thing in the world, most people exist, that's all...
- cyber2smile
- Капетан на B737
- Posts: 413
- Joined: 26 Dec 2008, 10:57
- Location: Скопје
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
За да се активираат црните кутии потрбно е да се исклучат од надворешното напојување...
А бидејќи тука е слетан http://tools.wmflabs.org/geohack/geohac ... pe:airport" onclick="window.open(this.href);return false; ништо од тоа, ќе почекаме да видиме каде ќе го најдат... Сеуште се надевам дека се живи сите...
А бидејќи тука е слетан http://tools.wmflabs.org/geohack/geohac ... pe:airport" onclick="window.open(this.href);return false; ништо од тоа, ќе почекаме да видиме каде ќе го најдат... Сеуште се надевам дека се живи сите...
- firefox
- Капетан на А380
- Posts: 1335
- Joined: 04 Aug 2006, 16:44
- Location: Skopje
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Ако е така како што велиш @ciber2smile, sе спрема нечии атентат?! Крупна риба! Или нов 11 Септември!
- Canemakedonski
- Капетан на SR-71 Blackbird
- Posts: 5835
- Joined: 11 Nov 2006, 22:12
- Location: Prilep
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
А сигналот од INMARSAT? Него изгледа заборавија да го исклучат на почетокот (ако некој намерно пробал да го „исчезне“ авионот).cyber2smile wrote:За да се активираат црните кутии потрбно е да се исклучат од надворешното напојување...
А бидејќи тука е слетан http://tools.wmflabs.org/geohack/geohac ... pe:airport" onclick="window.open(this.href);return false; ништо од тоа, ќе почекаме да видиме каде ќе го најдат... Сеуште се надевам дека се живи сите...
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45873
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... B0%3F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Falcon
- Капетан на B747
- Posts: 826
- Joined: 06 Mar 2008, 19:59
- Location: Macedonia
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Firefox, се извинувам за недоразбирањето. Стручњаци за оваа работа немаме ниту на форумот, ниту во државата. Не ми беше целта ти да одговориш на прашањата туку твоето размислување го искористив како основа за поставување на неколку прашања за сите нас... Мислам дека тоа се критични прашања за кои вреди да се размисли, поради тоа што загатнуваат дека неколку често повторувани теории за оваа несреќа во основа се противречни.firefox wrote:Јас не сум стручњак за да ти одговорам на прашањата!
Во меѓувреме, германските медиуми јавуваат дека бил „фатен“ сигнал кој можеби доаѓа од некоја од црните кутии на авионот:
Кинески брод „уловил“ сигнал од малезискиот авион?
Јас сметам дека авионот се урнал и дека нема преживеани, и сметам дека потрагата која воопшто не е мала во опсег и аматерски организирана како што се сугерира, ќе даде резултат и ќе бидат пронајдени остатоци од авионот, со што ќе се стави крај на мистеријата што се случило со него, но ќе се отвори една можеби и поголема мистерија (барем за некое време) - зошто авионот се движел онака како што се движел и зошто се урнал?
- vladen1979
- Падобранец
- Posts: 90
- Joined: 20 Nov 2006, 14:23
- Contact:
Re: Падна B777-200 на Malaysia Airlines
Во моментов две работи ми се многу чудни:
1. електроника за толку специфична намена како предавателот на црната кутија да има поместување на фреквенцијата од 10%, место 37.5kHz фатиле 33.3kHz, во даден работен век - 30 дена!!! Да е надвор од тие 30 дена и би разбрал некако. Доплер ефект од 10% не очекувам со оглед на тоа колку споро се движи бродот со приемникот. (The airliner's black boxes normally emit a frequency of 37.5 kilohertz, and the signals picked up by the Ocean Shield were both 33.3 kilohertz, said U.S. Navy Capt. Mark Matthews. But officials contacted the device's manufacturer and were told the frequency of black boxes can drift near the end of their shelf lives.) Од она што успеав да најдам век на траење на батеријата е 6 години. Боингот 777 е испорачан нов во мај 2002. Ако ги замениле батериите/црните кутии во 2008ма тогаш 2014та е следна година кога требало да се заменат. Доколку е така и ова е вториот сет на батерии/кутии можно е батеријата да има малку понизок напон и со оглед на тоа што веќе 30дена работи да има изместување на фреквенцијата.
2. Да претпоставиме дека навистина се во радиус од 20км каде што паднал авионот. Како е можно на толку многу авиони кои ги праќаат секој ден да не забележат ни едно парче од авионот. Кога се веќе таму со бродови зошто не користат и хеликоптери?!
Ако навистина се нашле на локацијата во која паднал авионот, за мене единствено логично објаснување е дека имаат архиви од сателитски снимки во ултра висока резолуција и им требаше време да ги прегледаат и да го најдат местото на падот според остатоците кои пливаат на површина ИЛИ бидејќи ако летал 5-6 часа кон југо-исток има добри шанси да почнувало да се разденува (полетал на полноќ а се претпоставува дека се срушил околу 8 наутро по малезиско време) и да може да се забележи авионот на сателитска снимка додека е сеуште во воздух и во едно парче. Секако тоа не го објавуваат за да не си ги покажат роговите т.е. техничките можности на шпионските сателити. Сепак мислам дека шансата да го фатиле во лет е многу мала бидејќи не гледам причина да го снимале тој дел од океанот со оглед на тоа што е прилично мирен.
1. електроника за толку специфична намена како предавателот на црната кутија да има поместување на фреквенцијата од 10%, место 37.5kHz фатиле 33.3kHz, во даден работен век - 30 дена!!! Да е надвор од тие 30 дена и би разбрал некако. Доплер ефект од 10% не очекувам со оглед на тоа колку споро се движи бродот со приемникот. (The airliner's black boxes normally emit a frequency of 37.5 kilohertz, and the signals picked up by the Ocean Shield were both 33.3 kilohertz, said U.S. Navy Capt. Mark Matthews. But officials contacted the device's manufacturer and were told the frequency of black boxes can drift near the end of their shelf lives.) Од она што успеав да најдам век на траење на батеријата е 6 години. Боингот 777 е испорачан нов во мај 2002. Ако ги замениле батериите/црните кутии во 2008ма тогаш 2014та е следна година кога требало да се заменат. Доколку е така и ова е вториот сет на батерии/кутии можно е батеријата да има малку понизок напон и со оглед на тоа што веќе 30дена работи да има изместување на фреквенцијата.
2. Да претпоставиме дека навистина се во радиус од 20км каде што паднал авионот. Како е можно на толку многу авиони кои ги праќаат секој ден да не забележат ни едно парче од авионот. Кога се веќе таму со бродови зошто не користат и хеликоптери?!
Ако навистина се нашле на локацијата во која паднал авионот, за мене единствено логично објаснување е дека имаат архиви од сателитски снимки во ултра висока резолуција и им требаше време да ги прегледаат и да го најдат местото на падот според остатоците кои пливаат на површина ИЛИ бидејќи ако летал 5-6 часа кон југо-исток има добри шанси да почнувало да се разденува (полетал на полноќ а се претпоставува дека се срушил околу 8 наутро по малезиско време) и да може да се забележи авионот на сателитска снимка додека е сеуште во воздух и во едно парче. Секако тоа не го објавуваат за да не си ги покажат роговите т.е. техничките можности на шпионските сателити. Сепак мислам дека шансата да го фатиле во лет е многу мала бидејќи не гледам причина да го снимале тој дел од океанот со оглед на тоа што е прилично мирен.
Не е небото граница, земјата е!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests