p3d
- Iko
- Тест пилот
- Posts: 45902
- Joined: 06 Dec 2008, 22:55
- Location: Cape Town, RSA
- Contact:
Re: p3d
Pred par godini - imashe interesno video od Venecuelsko VV...oddelenie od tukushto-primeni Su-30MKV...iako oficijalno sertificiran na 18 000 metra plafon i 2500 km/h maksimalna brzina - na videovo komotno se gledashe kako bez nikakov problem operiraa na 22 000 metra (so sniman visinomer i radarska potvrda od zemna kontrola)...kompletno kontrolabilni, bez nikakva maka...stabilen let i se propratno...interesno - vo poniranje pod pun forsazh shibnaa i do 2700 km/h ama samo na par momenti - po shto se vratija na "normalni" 2350 km/h...
Navistina ne gledam shto bi bilo istovo tolku problem...skoro sekoj sovremen borben avion ima pogolem maksimum vo se odoshto e sertificiran oficijalno kako voobichaen standarden prosek...
Eve recimo MiG-31-cata kako eden od brojni primeri..."normalen" standarden operativen plafon vo pravo-linijski let mu e 22 000 metra...no vo tkn.
"sonichen bum" (vertikalen super-sonichen let) najnormalno shiba dinamichki (kratkotrajno, no sepak dovolno dolgo) do 30 000 metri...ko od shala i toa...
Taka i istovo...solidna performansa - no navistina ne gledam nishto DO TOLKU nevoobichaeno...
Navistina ne gledam shto bi bilo istovo tolku problem...skoro sekoj sovremen borben avion ima pogolem maksimum vo se odoshto e sertificiran oficijalno kako voobichaen standarden prosek...
Eve recimo MiG-31-cata kako eden od brojni primeri..."normalen" standarden operativen plafon vo pravo-linijski let mu e 22 000 metra...no vo tkn.
"sonichen bum" (vertikalen super-sonichen let) najnormalno shiba dinamichki (kratkotrajno, no sepak dovolno dolgo) do 30 000 metri...ko od shala i toa...
Taka i istovo...solidna performansa - no navistina ne gledam nishto DO TOLKU nevoobichaeno...
- Loaded_Dice
- Капетан на B747
- Posts: 1257
- Joined: 04 Aug 2006, 22:48
- Location: Skopje, MK
- Contact:
Re: p3d
Тоа не е воопшто фиксно, висината на тропосферата многу варира во зависност од географска ширина и сезона. Во лето и близина на екватор е многу повиока границата на тропосферата и стратосферата него во зимо и во арктички услови.Iko wrote:Pred par godini - imashe interesno video od Venecuelsko VV...oddelenie od tukushto-primeni Su-30MKV...iako oficijalno sertificiran na 18 000 metra plafon i 2500 km/h maksimalna brzina - na videovo komotno se gledashe kako bez nikakov problem operiraa na 22 000 metra (so sniman visinomer i radarska potvrda od zemna kontrola)...kompletno kontrolabilni, bez nikakva maka
Па така густината на воздухот во Венецуела на +50 степени во лето на 20км може да е иста како во арктички круг Русија на -20 во зимо на 8км.
Објавените податоци за плафон се однесуваат на ISA - International Standard Atmosphere +15 stepeni i 1013,25 bar na 0h visina.
- AlexGreat
- Пилот на Су-25
- Posts: 13296
- Joined: 05 Mar 2009, 22:18
- Contact:
- filipv
- Капетан на Concorde
- Posts: 4564
- Joined: 13 Dec 2017, 11:54
- Contact:
Re: p3d
Денес остварен извиџачки лет над Украина: Скопје -> Киев -> Крим -> Скопје со F-35C. Летот остварен без допунски резервоари и во „стелт“ режим (исклучени сите радија, навигација по gps). Кога слетав во Скопје имав преостанато уште околу 2 од 8 тона гориво во резервоарите. Над украина летано на висина од 40.000 стапки, со брзина од 0.8 маха.
Еве го слетан на Петровец по извршената мисија:
Еве го слетан на Петровец по извршената мисија:
- filipv
- Капетан на Concorde
- Posts: 4564
- Joined: 13 Dec 2017, 11:54
- Contact:
Re: p3d
Стелтот не е направен во симулаторот, туку во мојата фантазија Во симулаторот не ме пребаруваат радари и немам поим дали во реалноста би бил видлив или невидлив за руската пво. Но, кога ќе видиш, и во реалноста кај стелт авиони тоа е стелт: гасиш сите радија, оставаш евентуално шифриран дата-линк и радар во LPI режим и му се молиш на господ некој ранодм xband сноп да не те потрефи на шашма (најчесто нема бтњ)
Инаку, во п3д нема борба, џиткање бомби, ништо такво. Има само летање, ама летање фалено за реалистичност.
Мене ф-35 ми е интересен чисто како летачка машина. Дури и ако ги занемарам сите сензори, ракети, бомби, стелтови, пичкематерине... и без ништо од тоа пак ми е имп-ре-сив-на летачка машина. Да сум милијардер и да се продава цивилна варијанта, би си ја купил чисто да си го летам онака спортски-рекреативно. Особено ми го дига ненормалниот долет за, инаку, тежок, голем млазен авион (ф-35 е најтежок едномоторен млазен авион во историјата на авијацијата)
За време на викенд замишљам вакви дугачки летови и си викам „ај бе баш да видам дали ќе може со еден резервоар“. Досега најдугачко сум добацил ск-москва-ск, ама на птервоец слетував со опасно празни резервоари, на испарувања, и со само една или 2 шанси за слетување. И тоа ми успеа од четвртиот обид, со прецизно гаѓање на оптималната висина и брзина на крстарење во различните етапи од целиот пат. Претходните три обиди се рушев некаде во румунија или бугарија на враќање ради снемување гориво.
За следниот викенд планирам да видам колкав долет ќе има со 2 амрами и 2 поголеми бомби.
Инаку, во п3д нема борба, џиткање бомби, ништо такво. Има само летање, ама летање фалено за реалистичност.
Мене ф-35 ми е интересен чисто како летачка машина. Дури и ако ги занемарам сите сензори, ракети, бомби, стелтови, пичкематерине... и без ништо од тоа пак ми е имп-ре-сив-на летачка машина. Да сум милијардер и да се продава цивилна варијанта, би си ја купил чисто да си го летам онака спортски-рекреативно. Особено ми го дига ненормалниот долет за, инаку, тежок, голем млазен авион (ф-35 е најтежок едномоторен млазен авион во историјата на авијацијата)
За време на викенд замишљам вакви дугачки летови и си викам „ај бе баш да видам дали ќе може со еден резервоар“. Досега најдугачко сум добацил ск-москва-ск, ама на птервоец слетував со опасно празни резервоари, на испарувања, и со само една или 2 шанси за слетување. И тоа ми успеа од четвртиот обид, со прецизно гаѓање на оптималната висина и брзина на крстарење во различните етапи од целиот пат. Претходните три обиди се рушев некаде во румунија или бугарија на враќање ради снемување гориво.
За следниот викенд планирам да видам колкав долет ќе има со 2 амрами и 2 поголеми бомби.
- Loaded_Dice
- Капетан на B747
- Posts: 1257
- Joined: 04 Aug 2006, 22:48
- Location: Skopje, MK
- Contact:
Re: p3d
Прекрасен скин, се надевам користиш time compression или така нешто . Инаку морам да признаам дека Prepar3D изгледа не полошо од DCS i FS2020 на просечни сетинзи. F-35 го имав пробано искрено делуваше тромо што до некаде и одговара на тоа што кажуваат. Ова тромо во споредба со F-16ka во DCS што наводно барем во flight model била on spot. Не верувам за новите авиони дека има податоци, во случајот P3D имаат пошто e на Lockheed Martin ама сигурно се променети да биде underdog за да се прикријат вистинските способности.
- filipv
- Капетан на Concorde
- Posts: 4564
- Joined: 13 Dec 2017, 11:54
- Contact:
Re: p3d
Се разбираLoaded_Dice wrote: ↑21 Mar 2022, 18:26 Прекрасен скин, се надевам користиш time compression или така нешто .
Финтата со F-35 е следнава:Loaded_Dice wrote: ↑21 Mar 2022, 18:26F-35 го имав пробано искрено делуваше тромо што до некаде и одговара на тоа што кажуваат.
Празен и чист F-35 e тромав спореден со празен и чист (ко за аеромитинг) F-16.
Но, натовари ги и двата авиона со гориво, пар ракети и пар големки бомби, и сликата радикално се менува, т.е. додека F-16 се поти да одржи правец и висина, F-35 врти крукчиња околу него, благодарение на гигантскиот мотор и модерниот фенси fbw.
Tака бар викаат пилотите што летале и на двата авиони.
- Loaded_Dice
- Капетан на B747
- Posts: 1257
- Joined: 04 Aug 2006, 22:48
- Location: Skopje, MK
- Contact:
Re: p3d
Но, натовари ги и двата авиона со гориво, пар ракети и пар големки бомби, и сликата радикално се менува, т.е. додека F-16 се поти да одржи правец и висина, F-35 врти крукчиња околу него, благодарение на гигантскиот мотор и модерниот фенси fbw.
Дефинитивно ама не благодарение на гигантскиот мотор и модерниот фенси fbw туку благодарение на тоа што се ставени внатре каде што нема отпори. Воедно и FBW помага за балансирање на тежиштето и намалување на отпорите на трим ( значајно за зголемување на долетотот и економија) ако се носат тешки терети и гориво подалеку од тежиште често слушај кај делта платформи, например Грипен е типичен пример со добро тримување преку FBW и релативно слаб мотор како се постигнува добра брзина и долет.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests