
Eden B747 ima 30 gumi, no nikogash ne sum videl kako gi menuvaat. Pa se zainteresirav da doznaam kako se pravi.
Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
Misirkov wrote:![]()
Znam ima piloti, no dali voopshto ima poseti od mehanichari na sajtov?
Има, како нема! И тоа и со странски и со македонски дозволи! Само повеќето не се баш многу активни.avijacijamk wrote:Ух, малце тешко прашање. На форумов не ми се верува дека има механичари, ама може некој и да не изненади.
Tanja wrote:zlatko, mehanicar si ili inzener zatoa sto ima golema razlika.
Според ЈАР-66 и сегашниот ЕАЅА Part 66 кој важи во земјите на ЕУ и EFTA (но не и во Македонија!), мислам дека луѓето кои работат на техничко одржување едноставно се именуваат како „Holder of an Аircraft Мaintenance Licence“ и не се класифицирани како механичари, инженери итн. Различните категори на дозволи (A, B1, B2, C) се добиваат како резултат на соодветна обука, време поминато во стажирање во овластени организации за техничко одржување и се разбира - положени испити.zlatko83 wrote:vo svajcarija postojat mehanicar so b1 licenca ona sto e mehnaicar
a inace sum inzinjer na voena avijacija.
BORG wrote:eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
EVE TI uste EDNO VIDEO KADE STO MOZES DA VIDIS KAKO SE KORISTI SAMIOT VOZDUH OD GUMATA NA AVIONOT ZA DA SE PODIGNE SAMIOT.gocem wrote:BORG wrote:eve edna slikicka kako seto toa izgleaScylla wrote:Отприлика оди вака.
Прво авионот се крева на дигалка. Дигалката работи на притисок. Кај автомобилските дигалки, кревањето се прави со вртење на навој, на тој начин се крева автомобилот. Бидејќи авионот е далеку потежок и е потребен огромен притисок, дигалката работи на поинаков начин. Наместо навој, дигалката ја крева масата со пуштање на гас под огромен притисок во неа, што прави авионот да се подигне (делот кај гумата). Овој гас е азот, и доаѓа директно од самата гума (се поврзува вентилот од гумата со отвор на дигалката и така се пренесува гасот). Потоа се одвртуваат штрафовите од тркалото, се заменува комплетно целото тркало, се враќа наместо и штрафовите се вртат до точно определено место (се мери со апарат колкав притисок држат) и истиот гас кој е во дигалката се враќа со истото црево во гумата и на тој начин се спушта долу.
Се надевам ти е појасно сега, ова го кажувам грубо бидејќи пред неколку месеци го гледав на ТВ, ако некој знае повеќе нека ме исправи.
Поздрав.
KOLKU STO JAS DOSEGA SUM VIDEL DIGALKITE KAJ AVIONITE SE NA PRINCIP NA HIDRAULIKA
A NE SO PNEVMATIKA
TUKA SE DIGAAT I PO 70 TONI
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests