http://217.16.70.245/?pBroj=920&stID=15229&pR=2
еве на линкот,сликата ја пишале како тигри,а амблемот со волк очи ке им извади...


да,ама сум видел и текстови во кои што се прават ''катастрофални'' грешки... ние тука,знаеме за што се работи и знаеме дека е грешка, но неупатените граѓани??? од еден на друг,на трет ке се прошири некоја вест без врска... некаде дури читав дека лавовите во 2001 биле најспремни,најобучени и сл... всушност тоа беа мали криминалци собрани од улица,и ајде,паравоена единица...beowulf wrote:Мислиш дека новинарите толку ги заприметуваат амблемите.Едноставно виделе специјалец со фантомка и одма помислија дека е тигар.Башка тоа освен сликата јас малце читнав и од текстот.Интересно.![]()
Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок....![]()
![]()
![]()
Кој да му кажи дека глоковите се австриски.
да не забегуваме...AlexGreat wrote:Абе..тешко е да се зборува кој е најголем патриот,тоа се покажува со дела.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога
Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
Владо ова е стварно вон категорија! Претпоставувам пак од Сител, само каде е оригиналот?Trpkovski Vladimir wrote:Луѓе бре, па зар може овој топик да помине без оваа вест ???![]()
![]()
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога
Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
Ти обележав неколку изјави кои за секој кој го видел овој авион звучат најмалку глупаво.Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).
СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.
Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.
Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.
Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.
Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
Пре строг си кон девојчето.Canemakedonski wrote:Ако забележавте во веста од А1 има и линк кон изворот (FAS). Е за преводов јас не простувам, ни англискиов не го знае:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests