Новинарска неинформираност/неписменост

Неврзани работи кои и немаат баш многу врска со авијацијата.
Simple chit chat for things that may not really correspond with aviation.
Post Reply
$h@doW m@n
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 1240
Joined: 13 Feb 2009, 23:02
Location: Skopje

Новинарска неинформираност/неписменост

Post by $h@doW m@n »

Многу пати читајќи нешто во весник за АРМ/МВР/оружја или што и да е,наидувам на грешки во текстот... па добро бе, постои гугл... за новинарите секој снајпер е црна стрела,секоја пушка е калашников а секој пиштол тетеец... постои гугл,нека побараат малце... во темава ке ставаме такви работи,новинарски грешки поврзани со ова... ако не,клуч!

http://217.16.70.245/?pBroj=920&stID=15229&pR=2

еве на линкот,сликата ја пишале како тигри,а амблемот со волк очи ке им извади... :D :D
User avatar
beowulf
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1719
Joined: 12 Jul 2009, 23:14
Contact:

Post by beowulf »

Мислиш дека новинарите толку ги заприметуваат амблемите.Едноставно виделе специјалец со фантомка и одма помислија дека е тигар.Башка тоа освен сликата јас малце читнав и од текстот.Интересно. :shock:

Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок.... :lol: :lol: :lol:
Кој да му кажи дека глоковите се австриски. :)
I would rather die on my feet than to live on my knees.
User avatar
Valter
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 3356
Joined: 18 Dec 2008, 19:03
Contact:

Post by Valter »

Мене не ме загрижува тоа,ајде ке сватиш го промашил калибарот,туку она што ме загрижува е што сите тие ,,новинари,, се ,,професионалци,, со дипломи за високо образование,а во ерата на Гугл да се пишуваат глупости како оваа со глокот наведува само на едно-дека немаат основна информатичка писменост.
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
brynner

Post by brynner »

Неписменоста, брате, се лечи со описменување. Мене ова повеќе ми личи на површност - а за тоа лек „мало морген“...
$h@doW m@n
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 1240
Joined: 13 Feb 2009, 23:02
Location: Skopje

Post by $h@doW m@n »

beowulf wrote:Мислиш дека новинарите толку ги заприметуваат амблемите.Едноставно виделе специјалец со фантомка и одма помислија дека е тигар.Башка тоа освен сликата јас малце читнав и од текстот.Интересно. :shock:

Кога сме кај гафовите на новинарите поврзани со оружје и воена тематика,пред некој месец читав во некој весник,пишуваа за мафијата која шверцува оружје и пишуваа за цената на шверцуваното оружје на црниот пазар и замисли израелскиот пиштол од марката глок.... :lol: :lol: :lol:
Кој да му кажи дека глоковите се австриски. :)
да,ама сум видел и текстови во кои што се прават ''катастрофални'' грешки... ние тука,знаеме за што се работи и знаеме дека е грешка, но неупатените граѓани??? од еден на друг,на трет ке се прошири некоја вест без врска... некаде дури читав дека лавовите во 2001 биле најспремни,најобучени и сл... всушност тоа беа мали криминалци собрани од улица,и ајде,паравоена единица... :D и народот ке прочита,и ајдеее лавовите се најголеми синови на Македонија,најјаки се!... тоа многу ме нервира,кога некој иако по грешка,лажно се воздигнува...
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 11038
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Добро сега..не биле паравоена формација..но дека биле малце склони за ексцеси тоа да. :)
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
master

Post by master »

за одбрана на татковината тие лудаци играат најголема улога, мора да постојат и такви... :D :D
Кој нема во главата има во тестисите....
User avatar
AlexGreat
Пилот на Су-25
Пилот на Су-25
Posts: 11038
Joined: 05 Mar 2009, 22:18
Contact:

Post by AlexGreat »

Абе..тешко е да се зборува кој е најголем патриот,тоа се покажува со дела.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
Svi ruski ratni ciljevi biće ostvareni, ali postepeno. Pošto se postepeno i menjaju.
$h@doW m@n
Капетан на B747
Капетан на  B747
Posts: 1240
Joined: 13 Feb 2009, 23:02
Location: Skopje

Post by $h@doW m@n »

AlexGreat wrote:Абе..тешко е да се зборува кој е најголем патриот,тоа се покажува со дела.
Некој досега немал прилика да се искаже..
Треба да има војници кои ке се спремни и подготвени во секој момент да одговорат на било каква закана,а да има сега лудаци кои ке прават работи на своја глава не ми се допаѓа!
Треба да има и специјални единици,и тоа во што поголем број,да има што помалку редовни војници,односно нивната обука да биде на повисоко ниво,и да има добар број на резервисти кои неколку пати годишно ке имаат тренинзи..основни.
Но ок,да не забегуваме.
да не забегуваме...

имаа прилика,и се искажаа... ЕСЗ особено...!!!
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5806
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Post by Trpkovski Vladimir »

Луѓе бре, па зар може овој топик да помине без оваа вест ??? :D :D :D
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога


Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).

СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.

Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.

Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.

Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.

Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

Trpkovski Vladimir wrote:Луѓе бре, па зар може овој топик да помине без оваа вест ??? :D :D :D
СУ-25 леташе над Македонија
Коментари (0)
23.06.2001 00:00
СУ-25 или жабља нога


Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).

СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.

Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.

Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.

Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.

Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
Владо ова е стварно вон категорија! Претпоставувам пак од Сител, само каде е оригиналот?
Зоран
Mодератор
Mодератор
Posts: 14550
Joined: 31 Jan 2008, 19:20

Post by Зоран »

Трагедија...
Таму каде сме, таму припагаме. :( :( :(
User avatar
Valter
Капетан на Concorde
Капетан на Concorde
Posts: 3356
Joined: 18 Dec 2008, 19:03
Contact:

Post by Valter »

Ау!Сепуку кој и да е.И тоа со лажица да го изведе.


Се ми стои оти е нашата ,,миленичка,,. Бурињата некако многу асоцирааат.
And on the 8th day, God created the Infantry-and Hell stood at attention!
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5806
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Post by Trpkovski Vladimir »

А кој друг би бил. :D :D
Еве го изворот: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=251
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
User avatar
beowulf
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1719
Joined: 12 Jul 2009, 23:14
Contact:

Post by beowulf »

Добро може да ми кажете што е финтата со прилогот за СУ 25?
Преценет е во перформансите или споредбата со А10 не е соодветна?
I would rather die on my feet than to live on my knees.
User avatar
Trpkovski Vladimir
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5806
Joined: 17 Jan 2008, 19:22
Location: Tetovo
Contact:

Post by Trpkovski Vladimir »

Не зезај Беовулф, ова е како кога на еден колега на испит му поставија прашање за кое тој немаше појма дека спаѓа во тој предмет, па почна нешто од општа култура, а кога тоа го заврши, почна да тресе глупости. :D :D :D
Не е проблемот во споредбата со А-10, дури таа е најсоодветна во целиот текст, проблем се другите глупости што се трескаат. :P :P
Над Македонија денеска летаа првите авиони на Военото Воздухопловство на РМ, СУ-25 (жабља нога).

СУ-25, кого русите го нарекле „врана“ не се наоѓа веќе во сериско производство. Го изведе својот прв лет во 1979-та. Овој авион едносед за изведување напади врз цели на земјата е многу издржлив авион и опремен е со тешко вооружување. Лесен е за опслужување, опремата може да биде складирана во контејнер и транспортирана во самиот авион.

Вооружен е со еден 30 милиметарски топ со буриња-близнаци на дното на авионот со 250 проектили. Има 8 магацини под крилата кои можат да носат до 4 тони проектили воздух-земја вклучувајќи и ракети со калибар од 57 до 330 мм. Има и два мали надворешни магацини за ракети од типот „Атол“.

Поседува два турбомлазни мотори прицврстени долж трупот на авионот под крилата. Трупот е долг и тенок и има заоблен нос. Опашката е свиена наназад а рабовите се коцкести. На задниот дел од крилата постојат испусти.

Американски еквивалент на СУ-25 е авионот А-10, познатиот уништувач на тенкови. Дизајниран е да издржи директен погодок од противавионски проектили и за разлика од А-10, може да полета на многу куса патека. Добра страна му се и способностите за маневрирање.

Советската армија го стави во упоотреба за време на војната во Авганистан, каде се покажа како прилично ефикасно летало. Руските пилоти го критикуваа заради лошите сензорски системи и слабите способности за изведување ноќни напади.
Ти обележав неколку изјави кои за секој кој го видел овој авион звучат најмалку глупаво.
За жал. авторот на овој текст веројатно не го видела авионот пред да го напише текстот, туку само малку прогуглала и „претставата почнала“. :)
"Тонеме се подлабоко , моралот ни е на висина" - Извод од историскиот филм "Доброволци"
User avatar
beowulf
Капетан на А380
Капетан на А380
Posts: 1719
Joined: 12 Jul 2009, 23:14
Contact:

Post by beowulf »

Аха... :lol: :lol: :lol: :lol:
Па добро ајде ќе му простиме дип дека е женско.:D
.....иначе се знае што излегува кога некој новинар "експерт за се" се впушти во авантура да пишува за нешто од што нема појма,а изворите од кои се информира се странски и преводот на стручните поими го тресе од ракав.
I would rather die on my feet than to live on my knees.
User avatar
Canemakedonski
Капетан на SR-71 Blackbird
Капетан на SR-71 Blackbird
Posts: 5835
Joined: 11 Nov 2006, 22:12
Location: Prilep
Contact:

Post by Canemakedonski »

Ако забележавте во веста од А1 има и линк кон изворот (FAS). Е за преводов јас не простувам, ни англискиов не го знае:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
Зоран
Mодератор
Mодератор
Posts: 14550
Joined: 31 Jan 2008, 19:20

Post by Зоран »

Canemakedonski wrote:Ако забележавте во веста од А1 има и линк кон изворот (FAS). Е за преводов јас не простувам, ни англискиов не го знае:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/su-25.htm
Пре строг си кон девојчето.

Понала гоогле транслате и ете глеаш што излегло.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests