оваа го мислев подолго време да можи добро ке компресира воздух ако се направи компресор сличен како на центрифугалниот само со повеке турбини
секоја турбина врти со различна брзина првата врти со помала брзина втората со поголема и трета со уште поголема брзина и дали со оваа ке се зголемува брзината на воздухот ?
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov wrote:оваа го мислев подолго време да можи добро ке компресира воздух ако се направи компресор сличен како на центрифугалниот само со повеке турбини
секоја турбина врти со различна брзина првата врти со помала брзина втората со поголема и трета со уште поголема брзина и дали со оваа ке се зголемува брзината на воздухот ?
Tocno drugar, toa e principot na rabota na turbina, vozduhot od udira na lamelite (perkite) i gi pokrenuva, kako se smaluva protokot na fluidot se zgolemuva brzinata (osnovno pravilo na hidraulikata) i na krajot izleguva fluid so golema brzina, bez razilka sto da li e tecnost ili gas. Samo da ti napomenam deka sekoja lamela e namestena taka da na nea mora da udri fluidot!!
Jas sum student na masinski i imam odeno koga se pravese remont na turbinite vo REK Bitola, veruvaj toa e nesto imresivno
повеке ми беше да биде нешто поедноставно од осовинските комресори кој се прилично покомплексни .Значи овој тип на копмпресор ке можи да компресира воздух со приближно колку осовинските компресори
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
kocov wrote:повеке ми беше да биде нешто поедноставно од осовинските комресори кој се прилично покомплексни .Значи овој тип на копмпресор ке можи да компресира воздух со приближно колку осовинските компресори
kocov wrote:повеке ми беше да биде нешто поедноставно од осовинските комресори кој се прилично покомплексни .Значи овој тип на копмпресор ке можи да компресира воздух со приближно колку осовинските компресори
ne ti go sfakam prasanjeto drugar!!
mislev dali ovoj tip na kompresor sto go nacratav ke mozi da kompresira vozduh kolku i osovinskiot
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам
filipv wrote:Секогаш треба да се балансира помеѓу добивката и загубите. Не можеш просто да редиш лопатки колку што сакаш бидејќи ќе имаш голема паразитска загуба на енергија - ќе добиеш многу јак мотор кој многу јако троши гориво, а во „релаксиран“ режим е многу слаб.
Значи само ке биде добар кога е на максимум на работа ?. Затоа ја отворив оваа тема за оваа прашање ме мачи скоро цела година како функцонира осовинксиот компресорот на млазен авион значи лопатките на осовинскиот компресор кој во основа се мали аеро провили кога се движат во под агол еве да речиме од -11 или -13 степени на поставеност на лопатките и ке се однесуват како крило од авион, или ке се примени бернулиевата равенка односно на долната површина имаме над притисок, а на горната страна под притисок, е сега овој над притисок преку роторите ке се насочува во други помали лопатки со иста форма но сега ставени обратно, па од тука преку роторот повторно воздухот се насочува на другите лопатки и така натаму, е сега поентата ми е дали осовинскиот компресор работи на овој начин? И што зголемуваме со осовнискиот компресор брзината или притискот на флуидот ?
Се ке направам како што треба и на крајот пак ништо..лоша срејка или што и јас самиот незнам